[E32A 1.8] czy robić kapitalke?? |
Autor |
Wiadomość |
Gregor NEB
Nowy Forumowicz
Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice
|
Wysłany: 05-07-2010, 22:25 [E32A 1.8] czy robić kapitalke??
|
|
|
witam mam pytanie może ktoś sie orientuje jaki jest koszt zrobienia kapitalnego remontu silnika 4g37. niewiem czy nie wyjdzie nie wiele drozej niz zakup nowego.w moim przezkoczył pasek rozrzadu (idzie odpalić) był tez mały problem z ciśnienieem oleju(puszka doktorka załatwiła) |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 08-07-2010, 08:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-07-2010, 23:37
|
|
|
Żeby remont kapitalny tego silnika miał sens to wyjdzie spokojnie 3000-4000 zł. |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-07-2010, 09:44
|
|
|
A jak kupisz nowy, to skąd masz pewność, że tam też będzie wszystko okej? |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbychu80
Nowy Forumowicz

Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
|
Wysłany: 06-07-2010, 10:03
|
|
|
0000000000000000 |
Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-07-2010, 10:45
|
|
|
zbychu80 napisał/a: | całkiem niezły silnik |
Albo strasznego kapiszona, a kasy za przekładki nikt nie zwróci...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Gregor NEB
Nowy Forumowicz
Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice
|
Wysłany: 06-07-2010, 19:39
|
|
|
mślałem o przekładce ale objeżdziłem i obdzwoniłem wszystkie szroty w promieniu 50km i na zadnym niema takiego silnika.a szkoda mi miśka oddać na złom jak wszystko inne porobione |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-07-2010, 21:42
|
|
|
Bartek, ja siępozbywam swojego starego Gala z 4G37 po kapitalce Tyle, że na gaźniku, ewentualna przekładka głowic chyba załatwi sprawę :> |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-07-2010, 07:29
|
|
|
Maretzky85, pamiętam o Tobie, ale tłoki przy gaźniku były inne ze względu na inny kształt komór spalania.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-07-2010, 07:59
|
|
|
Bartek, Deko niższe
Z resztą tłoki na pierwszy szlif do wtryskowca to nie problem. Zawsze można kupić.
Odpadają szlify wałów, cylindrów, panewki, uszczelki itp. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-07-2010, 21:00
|
|
|
ja kiedyś przekładałem - silnik był wymontowany ze sprawnego auta uderzonego w bok
był w 1000x lepszym stanie od starego i przejeździł 100 tkm i nadal jeździ
był 4x tańszy (z przekładką) niż remont |
|
|
|
 |
Gregor NEB
Nowy Forumowicz
Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 27 Skąd: Weklice
|
Wysłany: 18-07-2010, 22:00
|
|
|
Wielkie dzięki kupiłem za grosze miśka po lekkiej stłuczce silnik widać suchy przełoże a i troche części sie przyda
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|