Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 98 v6 / krzywienie tarcz hamulcowych
Autor Wiadomość
Plo07 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 1
Skąd: mazowsze
Wysłany: 06-07-2010, 09:28   Galant 98 v6 / krzywienie tarcz hamulcowych

Witam. Problem jest wielki, znikąd pomocy, jak na razie.
Za pierwszym razem wymieniłem tarczę. Bicie podczas hamowania miałem w jednym kole. Pomogło na ok 200km. Następny krok to łożysko plus tarcza. Problem wrócił bardzo szybko. Kolejna naprawa to wymiana łożyska razem z piastą oraz tarcza hamulcowa. Wczoraj sama tarcza. Po przejechaniu 20km....Nie mam siły. Gdzie tkwi problem? Z góry dzięki za diagnozę.
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 08-07-2010, 18:28   

1)
Nie wiem czy wiesz ale tarcz się nie katuje od razu po założeniu, każdy producent zaleca inny kilometraż spokojnej jazdy z łagodnym hamowaniem, przeważnie około 100 km miejskiej spokojnej jazdy.

2)
Tarcze wymienia się zawsze z klockiem - stary klocek +nowa tarcza = kłopoty

3)
Zawsze wymienia się 2 tarcze , wierz mi, nie chcesz mieć różnej siły hamowania na każdym kole, zwłaszcza z przodu.(wyjątkiem jest pad nowej i wymiana tej jednej na taką samą.

4)
zaciski sprawdzić / zregenerować - reparaturki niedrogie są, a przycinający się tłoczek przegrzeje nową tarczę i nawet nie będziesz wiedział kiedy.

5) Galant szybki i ciężki jest więc najtańsze tarcze zawsze się posypią.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-07-2010, 18:39   

6) przedliftowe tarcze to pomyłka przy masie i mocy v6 w Galu - gną się przy emeryckiej eksploatacji
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.