Silnik wariuje |
Autor |
Wiadomość |
sajmon
Nowy Forumowicz
Auto: COLT c58 gti 1991
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 18 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 12-07-2010, 18:36 Silnik wariuje
|
|
|
Witam, nie dosc ze walcze ze skrzynia w c58 to jeszcze pojawil sie kolejny problem:
Odpalam auto i wszystko ok, moge caly dzien przejezdzic i wszystko chodzi jak ta lala a czasmi powyzej 4500 rpm zaczyna sie skakanie obrotow tak jakby ial odcinke przy 5500.
na luzie na parkingu przy pelnym gazie nieraz wkreca sie jak wirtarka a innym razem tak jakby wolnije z widoczym wachnieciem okolo 5500 rpm a niekiedy tak jakby odcinal paliwo przy 5500, czym moga byc te rzeczy spowodowane?
Check sie nei pali i nie ma bledow a autem szarpie. oszalec mozna prosze o pomoc! |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-07-2010, 21:42
|
|
|
sprawa wyglada na świece do wymiany a jak masz LPG to na bank. Ja tak mialem az pewnego razy zgasl i nie odpalil juz, wszytsko posprawdzałem wymieniłem swiece i gitarra. |
|
|
|
 |
sajmon
Nowy Forumowicz
Auto: COLT c58 gti 1991
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 18 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 13-07-2010, 21:45
|
|
|
własnie o to chodzi ze wymienilem i niemam lpg i dalej to samo.
odnosze wrazenie ze lepiej idzie bez przerywania jak jest chlodniejsze powietrze wieczorem. ale moze mi sie tylko tak wydaje, ogolnie powyzej 4800 rpm chwyta zamułe i nie chce sie wkrecac juz trak dynamicznie.
Ale tak jak powiedzialem, czasami jest ok i sie wkreca. Chceck sie nie pali wiec nie za bardzo jakis blad bedzie... |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-07-2010, 08:23
|
|
|
Jeżeli mowa o zimnym powietrzu to za to jest odpowiedzialny przypływomierz. Odlącz go na wlaczonym silniku i jak nie bedzie reakcji to masz winnego (oczywiscie check ci sie zapali na chwile odpiecia). mogą to byz również cefka, przewody, pompa paliwa, regulator cisnienia, woda w ukladzie paliwowym, zawalone wtryski, przypychający sie filtr paliwa lub powietrza, lewe powietrze moze gdzies dostawać, odpowietrznik zbiornika paliwa? |
|
|
|
 |
oblak
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 21 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 17-07-2010, 08:28
|
|
|
ja polecam sprawdzić to lewe powietrze na początek, nie pamiętam dokładnie ale w C58 jest chyba bardzo podobna rura łącząca przepływomierz z przepustnicą do tej w eclipse, a w eclipse one lubią pękać i objawy są bardzo podobne. Sprawdź dokładnie tą rurę, szczególnie tą "perforację" i łączenia. |
|
|
|
 |
sajmon
Nowy Forumowicz
Auto: COLT c58 gti 1991
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 18 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 13-08-2010, 17:49
|
|
|
zakupiłem u japaneze 2 cewki oraz wzmacniacz zapłonu, zobaczymy co dalej |
|
|
|
 |
|