[3.2 DID] pomarańczowa kontrolka/brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
kubi1906
Nowy Forumowicz kubi1906
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: lachowice koło Żywca
|
Wysłany: 20-07-2010, 20:15 [3.2 DID] pomarańczowa kontrolka/brak mocy
|
|
|
Witam!!
Mam mały problem, co jakiś czas nie jest to uwarunkowane niczym raz co 20 km a raz co 200 km, zapala mi się taka pomarańczowa kontrolka (chyba od elektroniki silnika nie wiem jestem laikiem) i auto słabnie o połowę maksimum do 2000 obrotow, szarpie..
po zgaszeniu na chwilkę i ponownym odpaleniu problem ustępuje..
O co chodzi..proszę bardzo o pomoc |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-07-2010, 20:43
|
|
|
Awaria pompy wtryskowej, Na tym etapie do opanowania. Chyba ze dymi to wtedy awaria EGRu. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
kubi1906
Nowy Forumowicz kubi1906
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: lachowice koło Żywca
|
Wysłany: 20-07-2010, 20:47
|
|
|
Co z tym zrobic i do kogo się zgłosić?? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-07-2010, 21:40
|
|
|
Zadzwoń rano do mnie, powiem co zrobić, 602-673-905 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 21-07-2010, 20:42
|
|
|
kolego zbyszku, zainteresował mnie ten temat, czy mógłbyś opisać co robić w takim przypadku i co sprawdzać ewentulanie co wymienić w pompie w przypadku jak u kolegi? |
|
|
|
 |
HANSOLOOO
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 15 Skąd: L...ko
|
Wysłany: 21-04-2011, 21:28
|
|
|
witam dołączam sie do tematu, od wczoraj przy przyspieszaniu zapala sie kontrolka silnika i auto nie ma kopa ,jedzie ale troszkę bardziej mułowato. Czasem kontrolka po chwili zgasnie, czasem sie nie zapala wogóle. jakie sugestie? Acha pompa 20 tys po regeneracji w Krotoszynie i ostatnio zatankowana Verva? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-04-2011, 22:10
|
|
|
HANSOLOOO napisał/a: | witam dołączam sie do tematu, od wczoraj przy przyspieszaniu zapala sie kontrolka silnika i auto nie ma kopa ,jedzie ale troszkę bardziej mułowato. Czasem kontrolka po chwili zgasnie, czasem sie nie zapala wogóle. jakie sugestie? Acha pompa 20 tys po regeneracji w Krotoszynie i ostatnio zatankowana Verva? Pozdrawiam |
Po 1 nie tankuje się Verwy bo ma uszlachetniacze, które źle wpływają na ta pompę.
Po 2 wygląda na to, ze da się naprawić. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
gildor
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-04-2011, 08:58
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | HANSOLOOO napisał/a: | witam dołączam sie do tematu, od wczoraj przy przyspieszaniu zapala sie kontrolka silnika i auto nie ma kopa ,jedzie ale troszkę bardziej mułowato. |
Po 1 nie tankuje się Verwy bo ma uszlachetniacze, które źle wpływają na ta pompę. |
ja miałem podobne objawy po Lukoilu. przestałem tankować tam, wróciłem na BP. nie mam objawów. |
|
|
|
 |
erykidzi
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-06-2011, 00:50
|
|
|
Witam tez u mnie podobnie to wygląda raz się zapali chek engine raz nie, auto jest generalnie słabsze. I do tego jest błąd nr 41 (ther wer sol) i za cholerę nie wiem co on oznacza w 3.2 DID. Kopcia nie mam, ale raz było tak, że zaraz po odpaleniu strasznie nie równo pracował i był czarny dym, po ponownym uruchomieniu było już ok. Przebieg 200kkm. 2001r
Zacznę od wymiany filtra paliwa i czyszczenia cewki.
Jakieś inne sugestie?? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 22-06-2011, 07:35
|
|
|
erykidzi napisał/a: | Witam tez u mnie podobnie to wygląda raz się zapali chek engine raz nie, auto jest generalnie słabsze. I do tego jest błąd nr 41 (ther wer sol) i za cholerę nie wiem co on oznacza w 3.2 DID. Kopcia nie mam, ale raz było tak, że zaraz po odpaleniu strasznie nie równo pracował i był czarny dym, po ponownym uruchomieniu było już ok. Przebieg 200kkm. 2001r
Zacznę od wymiany filtra paliwa i czyszczenia cewki.
Jakieś inne sugestie?? |
Błąd 41 to prawdopodobnie jeden z elektro zaworów pod aku. A kontrolka się świeci bo masz uszkodzony czujnik na pompie dlatego jest słabszy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|