Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania przy hamowaniu z dużych prędkości
Autor Wiadomość
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 24-07-2010, 09:29   Drgania przy hamowaniu z dużych prędkości

Problem mam od zakupu, od ok 160km/h przy hamowaniu ida straszne drgania w kierownice az chce ja wyrwac i w auto. Wymienione klocki p i t, tarcze z przodu po przetoczeniu aby byly rowne. Myslalem, ze to tuleje przednie przedniego wahacza ktorych nie umialem dostac, ale w koncu udalo sie dorobic , tak wiec wymienilem tuleje przedniego wahacza przednie i tylne. Reszta zawieszenia jak sprawdzali na warsztacie to ok, jedynie te podpory walu do wymiany, ale to nie powinno miec wplywu na to. Ma ktos pomysl co to moze byc ?

Chodzi o tt vr4 91r
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 24-07-2010, 12:29   

Wentylowanych tarcz się nie stacza to zwykłe druciarstwo, tym zabiegiem uczyniłeś pokrzywioną i przegrzaną tarcze jeszcze cieńszą i podatniejszą na wykrzywienia przy hamowaniu zużyte tarcze się wymienia na nowe a nie stacza, robisz to nie tylko dla własnego bezpieczeństwa ale także innych uczestników ruchu w końcu to HAMULCE. Objaw który opisujesz wskazuje na krzywe, przegrzane tarcze lub skrzywioną piastę ale to zdarza się tylko po wizycie w dużej dziurze lub po ostrym spotkaniu z krawężnikiem.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
Ostatnio zmieniony przez n3000 24-07-2010, 13:16, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 24-07-2010, 12:36   

wlasnie problem w tym, ze tarcze nie wydawaly sie krzywe, poprzedni wlasciciel wymienial je krótko przed zakupem, dokupilem tylko nowe klocki, a tarcze przetoczylem, do rownosci. Chyba zmienie jeszcze warsztat pojade na inny, neich posprawdzaja jeszcze raz wszystko.
Jesli nic nie wykryja, zaczne od wymiany tarcz, od razu wyladuja nawiercane z mikody, w SL sie sprawdzaja. Nie wiem czy na drgania moze miec wplyw tez zbieznosc, bo przydalo by sie u mnie zrobic.

Wlasnie dzwonilem do specialistycznego warsztatu, na wtorek jestem umowiony, maja maszyne do sprawdzania tarcz, wiec wyjdzie czy w tym jest problem.
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 24-07-2010, 12:47   

Od wymiany tarcz powinieneś zacząć bo jak ci napisałem wyżej wentylowane tarcze się wymienia na nowe gdy są zużyte czy zwichrowane, przetaczanie tarcz to podcieranie dupy szkłem. Seryjne tarcze to badziewie można je przegrzać i pokrzywić jednym ostrym hamowaniem z dużej prędkości. O ile dobrze pamiętam to kupiłeś anglika a te auta przywożą na części więc wątpię by ktoś wymieniał tam tarcze przed sprzedażą.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 24-07-2010, 14:03   

faktycznie seryjne tarcze sa...

Kupilem irlandczyka, tylko ten nie mial isc na czesci. Jakie sa wymiary tarcz przednich w tt 91r ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 24-07-2010, 15:35   

Przód 296mm średnicy i 30mm grubości. Tył 284mm średnicy i 20mm grubości.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 26-07-2010, 14:39   

Orientuje sie ktoś gdzie dostane nawiercane tarcze z mikody ? Rozmawiałem z osoba u której kupowałem nawiercane do SLa, jednak do VRka nie maja :roll:
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-07-2010, 14:55   

Devill napisał/a:
Orientuje sie ktoś gdzie dostane nawiercane tarcze z mikody

http://www.mikoda.pl/sklep/?Content=pro chyba będzie problem z ich dostaniem?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 26-07-2010, 15:09   

czekoladka_1981 napisał/a:
Devill napisał/a:
Orientuje sie ktoś gdzie dostane nawiercane tarcze z mikody

http://www.mikoda.pl/sklep/?Content=pro chyba będzie problem z ich dostaniem?


nie ma na stronie producenta do 3000gt
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26-07-2010, 15:33   

Oni do vr4 nie robią, mają tylko do sl bo ten sam wymiar pasuje do sigmy i chyba do niektórych modeli eclipse, pozostaje ci ebay jak szukasz tańszych jak nie to u nas dostaniesz ebc od reki.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 26-07-2010, 15:49   

Chyba trzeba będzie zwykłe zamontować, na ebayu nawiercane też tanio nie wychodzą
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26-07-2010, 17:15   

Seryjne też nie są tanie i nie nadają się do szybszej jazdy kilka hamowań z dużej prędkości i są przegrzane i pokrzywione, nawiercane i nacinane z ebaya są lepsze od tych mikody.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
Ostatnio zmieniony przez n3000 26-07-2010, 17:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 26-07-2010, 17:20   

tylko problem w tym, ze tez tanie nie sa, do tego wysyłka też droga :roll:
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26-07-2010, 17:28   

No niestety tak to już jest z 3kgt vr4 wymaga sporych nakładów finansowych żeby jeździło jak trzeba.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2010, 01:59   

Devill-----Problem mam od zakupu, od ok 160km/h przy hamowaniu ida straszne drgania w kierownice az chce ja wyrwac i w auto.
A próbowałeś wyważyć pożądnie koła? Mi też od ok. 160 km/h tłukło kierownicą, po pożądnym wyważeniu, na specjalistycznej wyważarce (taka do szerokich felg, więcej niż 8"), wszystko się unormowało. Kompletnie żadnych drgań od układu kierowniczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.