Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z rozrusznikiem!
Autor Wiadomość
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-08-2010, 18:29   Problem z rozrusznikiem!

Witam! Ja juz nie wiem o co chodzi, jak odpalam go po postoju 20 min i na zimno to za 1 szym razem rozruchnik załapuje i kreci i odpala, a jak na cieplym silniku to niemrawo kreci, zacina sie a klemy aż pażą. Dodam ze szczotki funfki nowki.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-08-2010, 18:42   

Wygląda na słabe połaczenia, popraw mostki, poczysc oczka mas i poskrecaj wszystko do kupy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-08-2010, 18:48   

Jestem po kapitalce i wszystko odrazu czysciłem.... tak samo mialem przed kapitalka dlatego szczoty wymienilem
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-08-2010, 18:56   

Więc może jak rozrusznik się nagrzewa, to traci moc i wiekszosc tego co ma byc przetworzone na rozruch idzie jako straty w przewody.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tadek-l 
Mitsumaniak
tadek-l

Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 15-08-2010, 20:31   

rozrusznik może mieć zwarcie ( międzyzwojowe ) i wtedy pobiera więcej prądu oraz grzeje się
_________________
tadek-l tel 794228098
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-08-2010, 23:17   

Miałem tak w C5x z bardzo dużym przebiegiem. Tak się wytarła tulejka wirnika, że wirnik tarł o stojan.
 
 
emzet 
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15-08-2010, 23:56   

Mateusz071 napisał/a:
Ja juz nie wiem o co chodzi, jak odpalam go po postoju 20 min i na zimno to za 1 szym razem rozruchnik załapuje i kreci i odpala, a jak na cieplym silniku to niemrawo kreci, zacina sie a klemy aż pażą. Dodam ze szczotki funfki nowki.


Miałem identyczny przypadek jak Ty, z tym, że u mnie wcale nie kręcił na ciepłym silniku. Rozrusznik kupiłem nowy i dalej to samo, rozbierany był ze 3 razy i nic, normalnie masakra :evil: . W końcu oddałem auto do fachmanów co tylko rozrusznikami się zajmują. Okazało się, że stacyjka dawała za słaby impuls :!: Wstawili mi jakiś dodatkowy przekaźnik (chyba między stacyjkę a rozrusznik) i jest git :)
_________________
Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym.
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-08-2010, 19:40   

HA ! HA! dzieki chłopaki! mam i styki na stacyjce i ocierke o stojany ;) teraz pytanie, czy tulejki tak o kupie w sklepie i jakos wymienie czy nowa obudowa??

[ Dodano: 20-08-2010, 20:16 ]
Dobra juz obmacałem i widze ze je można wywalić i wbić nowe ;) Dzieki!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.