Problem z rozrusznikiem! |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-08-2010, 18:29 Problem z rozrusznikiem!
|
|
|
Witam! Ja juz nie wiem o co chodzi, jak odpalam go po postoju 20 min i na zimno to za 1 szym razem rozruchnik załapuje i kreci i odpala, a jak na cieplym silniku to niemrawo kreci, zacina sie a klemy aż pażą. Dodam ze szczotki funfki nowki. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-08-2010, 18:42
|
|
|
Wygląda na słabe połaczenia, popraw mostki, poczysc oczka mas i poskrecaj wszystko do kupy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-08-2010, 18:48
|
|
|
Jestem po kapitalce i wszystko odrazu czysciłem.... tak samo mialem przed kapitalka dlatego szczoty wymienilem |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-08-2010, 18:56
|
|
|
Więc może jak rozrusznik się nagrzewa, to traci moc i wiekszosc tego co ma byc przetworzone na rozruch idzie jako straty w przewody. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
tadek-l
Mitsumaniak tadek-l
Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 15-08-2010, 20:31
|
|
|
rozrusznik może mieć zwarcie ( międzyzwojowe ) i wtedy pobiera więcej prądu oraz grzeje się |
_________________ tadek-l tel 794228098 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-08-2010, 23:17
|
|
|
Miałem tak w C5x z bardzo dużym przebiegiem. Tak się wytarła tulejka wirnika, że wirnik tarł o stojan. |
|
|
|
 |
emzet
Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 15-08-2010, 23:56
|
|
|
Mateusz071 napisał/a: | Ja juz nie wiem o co chodzi, jak odpalam go po postoju 20 min i na zimno to za 1 szym razem rozruchnik załapuje i kreci i odpala, a jak na cieplym silniku to niemrawo kreci, zacina sie a klemy aż pażą. Dodam ze szczotki funfki nowki. |
Miałem identyczny przypadek jak Ty, z tym, że u mnie wcale nie kręcił na ciepłym silniku. Rozrusznik kupiłem nowy i dalej to samo, rozbierany był ze 3 razy i nic, normalnie masakra . W końcu oddałem auto do fachmanów co tylko rozrusznikami się zajmują. Okazało się, że stacyjka dawała za słaby impuls Wstawili mi jakiś dodatkowy przekaźnik (chyba między stacyjkę a rozrusznik) i jest git |
_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-08-2010, 19:40
|
|
|
HA ! HA! dzieki chłopaki! mam i styki na stacyjce i ocierke o stojany teraz pytanie, czy tulejki tak o kupie w sklepie i jakos wymienie czy nowa obudowa??
[ Dodano: 20-08-2010, 20:16 ]
Dobra juz obmacałem i widze ze je można wywalić i wbić nowe Dzieki!! |
|
|
|
 |
|