Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt 1.3 czy nie bedzie za slaby?
Autor Wiadomość
piwko444
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 21:17   Colt 1.3 czy nie bedzie za slaby?

Witam!

Mam okazję kupić tanio Colta z 94r z silnikiem 1.3. Stan jego jest dosyc dobry. Zastanawiam sie czy nie bedzie dla mnie za sałaby. Przyzwyczailem sie do Rovera 214si ktory ma 103 KM. Jest to wersja z otwieranym elektrycznie calym dachem( jakos to mi nie przepadlo do gustu). Na co mam zwrocic uwagę kupując ten samochod?

Pozdrawiam i z góry dziekuje z odp. :)
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 21:28   

1.3 w CA0 może być faktycznie zbyt słaby, jednak po przesiadce z Rovera odczucia moim zdaniem będą pozytywne (75KM w autku o wadze ~900kg zapewnia całkiem przyzwoite osiągi). Sam miałem kiedyś okazję ujeźdzać starego CA0 1.3 kolegi z klubu i zbierał się znakomicie, a mocy miał tylko trochę mniej niż mój stary 1.6.
Kupując wersję z "brezentowym" dachem szukaj uważnie śladów na tapicerce po ewentualnych zaciekach świadczących o nieszczelnościach dachu. Weź pod uwagę również fakt, że taka wersja posiada mniejszą sztywność konstrukcji co skutkuje gorszym prowadzeniem oraz mniejszą prędkość max.
Pozatym to bardzo dobra (i jeszcze w pełni japońska) niezawodna konstrukcja.
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2006, 07:19   

Przynajmniej z tym dachem sie bedziesz wyroznial.
Przyznam, ze chcialbym miec takie cudenko w swoim dachu.
To co powiedzial slo_mo to oczywiscie poza rutynowymi ogledzinami samochodu.

1. Czy nie leje z silnika, czy nie za czysty jednoczesnie co moze swiadczyc ze byl wypucowany aby cos ukryc.
2. Zawieszenie
3. Rdza.

Zawsze cos bedzie stukac, pukac, trzeszczec bo to w sumie juz 12 letnie autko ale przynajmniej beda powody do zjezdzania z cena o kazde 50pln :)
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 20-10-2006, 12:56   

Moj brat ma lancera 98r 1,3 75KM i musze powiedziec ze w porownaniu do moich w moim lancerze 90KM jest slabszy niz sie tego spodziewalem, wiec na cuda nie czekaj.
_________________

 
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2006, 13:43   

Co do tego dachu: Browar też ma otwierany i każdy jak pierwszy raz widzi jego auto zadaje pytanie czy nie przecieka :wink: Więc jak go kupisz przyzwyczaj sie do takich pytań :P

Co jak co ale silnik 1,3 po pierwsze mniej pali a po drugie części eksploatacyjne są duuużo tańsze niż do 1,6.

Masz może jakie foto?
 
 
lorek10
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2006, 15:29   

Witam. Ja mam 1,3. Jeżdzi mi się nim wyśmienice. Auto sie dobrze zbiera, wiele innych samochodów odpada w przedbiegach. Proponuje 1,3. Ale to moja skromna podpowiedz. Pozdrawiam
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2006, 15:50   

Artii napisał/a:
Moj brat ma lancera 98r 1,3 75KM i musze powiedziec ze w porownaniu do moich w moim lancerze 90KM jest slabszy niz sie tego spodziewalem, wiec na cuda nie czekaj.
Ale co ty porównujesz przy takiej wadze to normalne.
 
 
wojtiks
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2006, 16:38   

joł - uważam że uwagę powinieneś zwrócić przede wszystkim na silnik i ew. wycieki plus elektryka - czy wszystko działa - z tym jest trochę zabawy potem. poza tym mitsu działają i działają. Elementy jezdne - typu klocki itp i tak pewnie bedziesz musiał wymienić więc w/w priorytet.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-10-2006, 17:23   

piwko444 napisał/a:
Stan jego jest dosyc dobry.


Dużo właśnie zależy od stanu. Dobry 1.3 niewiele ustępuje zagazowanemu 1,6 jeżeli wogóle.... Polecam ten silnik jako bardzo miłą konstrukcję, prostą w naprawach
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-10-2006, 19:00   

Ficu865 napisał/a:
Browar też ma otwierany i każdy jak pierwszy raz widzi jego auto zadaje pytanie czy nie przecieka Więc jak go kupisz przyzwyczaj sie do takich pytań


to potwierdzam
A silniczek 1.3 spisuje się całkiem żwawo - ale cudów np w trasie nie można oczekiwać - czasem czuję się że tych koni jest ciut za mało,głownie jak trzeba pod górkę stromą dość żwawo się wspiąć.
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
piwko444
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2006, 22:53   

Dziekuje za zainteresowanie tematem. Byłem go dzisiaj dokładniej oglądnąć( nawet nim jechalem i stwierdzam że się nawet nie spodziewałm takiej mocy po tym silniczku). Ten samochód ma przebieg praiw 200 000 km, i byl remontowany silnik 7 000 km temu. Boje sie że to z duzy przebieg. W poniedziałek pojade ze znajamym z warszatu na ogledziny auta, jak bedzie OK to go wezme.

Niestety niemam zdjęć, jak go sobie kupie to zrobie i wstawie na forum.

Mam jeszcze pare pytań:

1: Jakie są w nim otwory na głośniki? Czy wogóle można zamontować głośniki w przednich dzwiach?

2: Jakiego spalania mogę się spodziewąć?

3: Gdzie najlepiej w Szczecinie można kupić części ekspoatacyjne?

Narazie tylko to przyszlo mi na myśl.. :)

Pozdrawiam i mam nadzieje że zagoszcze na stałe na tym forum :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-10-2006, 23:51   

piwko444 napisał/a:
Ten samochód ma przebieg praiw 200 000 km, i byl remontowany silnik 7 000 km temu

Jak był remontowany to albo był zakatowany albo przebieg ma ponad pól miliona co na jedno wychodzi.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2006, 00:31   

a co znaczy remontowany? wymiana uszczelki pod glowica?
 
 
piwko444
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2006, 09:53   

Ten facet mowil że za mocno dymił trzeba byla wymienic chyba pierscienie, ale juz wymienil wszystko. Nie znam sie na samochodach. To ma być pierwszy moj samochod. Wcześniej jezdzilem tylko rodzicow Roverem. W poniedziałek pojade tam ze znajomym z warsztatu.

Pozdrawiam
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2006, 10:31   

To teraz może ja - jako użytkownik Colta CA0 1,3 - się wypowiem.
1. Silnik.
Jeśli remont przeprowadzony był prawidłowo i na dobrych częściach, przez kolejnych 200.000 km będziesz zaglądał pod maskę tylko w celu kontroli ew. wymiany płynów eksploatacyjnych.
I bardzo ważna uwaga: skoro ktoś robił remont, dowiedz się wszystkiego o tym remoncie - i napisz nam tu o tym. Podpowiemy, czy warto się zainteresować tym samochodem oraz na co jeszcze zwrócić uwagę. Przede wszystkim: czy była robiona głowica, części jakich producentów zastosowano, czy przy okazji był wymieniany rozrząd, pompa wody, czy silnik był docierany, jaki olej został zastosowany. Słowem - wszystko.
Przebiegu rzędu 200.000 wcale się nie obawiaj.
2. Osiągi.
Colt 1,3 potrafi naprawdę zaskoczyć. To akurat mój Colt niewiele zostaje z tyłu za egzemplarzami 1,6, co jest efektem tego, że poprzedni właściciel go nieźle katował, a niedawno zrobiłem porządny remont góry silnika. O szczegółach możesz poczytać
tutaj. Mimo katowania przez poprzedniego właściciela, wnętrze silnika było wręcz w stanie idealnym. Co się zaś tyczy porównania do Rovera. Colt 1,3 to jednak tylko 75 KM i naprawdopodobniej zostanie w tyle. Niedużo (bo masa robi swoje), ale zostanie. Co nie znaczy, że jest to auto powolne. Przyspieszenie ok. 12 sek. przy zapakowanym aucie oraz prędkość maksymalna sięgająca 180 km/h. Golfa IV 1,6 czy Focusa kombi 1,6 w każdym razie możesz skillować - oczywiście do pewnych prędkości, bo potem pojemności i moce zrobią swoje. Tak czy inaczej - nie ma powodów, by popadać w kompleksy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.