Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MMC chariot 4x4 skrzynia
Autor Wiadomość
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-11-2010, 19:12   MMC chariot 4x4 skrzynia

witam!
Walka ze skrzynią trwa!! Może mi ktoś z kolegów przetłumaczyć na nasze
Total codes:002
Code001
85 PCSV fail
Code002
45 PCSV open
wszelkie info. mile widziane
pozdrawiam serdecznie
 
 
lapass 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1,3 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 265
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 25-11-2010, 15:12   

Cześć,
wiem, że nie będzie to tłumaczenie na 'nasze', ale znalazłem dwa dokumenty o diagnostyce AT:
PIERWSZY
DRUGI
Na str. 6 pierwszego pdf-a jest PCSV - zawór, którego nazwa występuje w błędzie.

Tak sobie patrzę i Tobie chyba przyda się tylko pierwszy pdf, bo tylko w nim jest wymieniona skrzynia W4A32, a taką chyba masz w aucie.

No dobra, wkręciłem się trochę ;) :
Pressure Control Solenoid Valve (PCSV)
The PCSV is located on the valve body and is connected by a
Blue wire. See Fig. 6. The TCU operates the PCSV for controlling
transaxle shifts.

Na nasze coś jak:
PCSV jest umiejscowiony na obudowie zaworu i jest połączony niebieskim przewodem.
(Patrz rysunek 6.). TCU [czyli jakiś komputer skrzyni chyba, nie?] porusza/steruje PCSV w celu zmiany przełożeń.
 
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 25-11-2010, 16:47   

Dzięki bardzo kolego !! :lol: w końcu jakaś informacja :lol:powiedz mi gdzie go szukać tego PCSV Komputer albo zawór uwalone .Tak jak pisałem wcześniej bez względu na to czy komp. jest czynie jest podłączony auto jedzie tak samo. Mam nadzieje że to będzie zawór!
 
 
lapass 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1,3 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 265
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26-11-2010, 08:33   

Wiesz - dla mnie to teoretyzowanie, bo na oczy nie widziałem takiej skrzyni ;)
Nie wiem, gdzie szukać tego zaworu (albo TYCH zaworów, bo jest ich tam razem 4).
Na str. 6 jest taka jakaś płytka, której wszystkie się trzymają.
Na str. 12, krok nr 6 jest diagnostyka tego zaworu i widać tam, że te wszystkie zawory są podłączone do 1 wtyczki (4 piny). Kolory przewodów: pomarańcz, żółty, czerwony, niebieski.

Poszukaj tej wiązki i ją dokładnie sprawdź, jak wszystko będzie ok, to faktycznie zawór może być zpsuty.

Aha, w Twoim drugim temacie O SKRZYNI nie napisałeś VIN-u, nie ma go w papierach albo na tabliczce? Może to by pomogło znaleźć auto w jakimś katalogu.

Ok, znalazłem chyba dokładnie Twój model:

TUTAJ , pozycja 28010 - to ten zespół zaworów z obudową - chyba dół skrzyni.
A TUTAJ widać, że zawory są na filtrem oleju.

Powiem Ci - słabnę, jak widzę, ile tam części :shock: ;)
 
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-11-2010, 16:07   

Jeszcze raz wielkie dzięki !! Jutro wielki dzień będę to rozbierał mył i sprawdzał! Wczoraj dałeś mi nie lada zadanie ponad trzy godziny siedzenia z translatorem , ale ciesze się bardzo że w końcu jakieś konkrety!

[ Dodano: 26-11-2010, 16:09 ]
Myśle że zepsuty nie jest ale brudny auto stało ponad 7 miesięcy zanim się wziołem za przekładke on jest na dole skrzyni i pewnie się zasyfił jakimś g....em
 
 
lapass 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1,3 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 265
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28-11-2010, 16:47   

rusznikarz45 napisał/a:
trzy godziny siedzenia z translatorem

No cóż, techniczny język - trudna język ;)
A tak przy okazji - ten filtr na dole skrzyni chyba się czasem wymienia, nie?
I olej (w sumie to płyn)?
Tak sobie myślę, że może warto by było tak przy okazji...

Dane tego filtra (szukanego wg numeru oryginału) znalazłem TUTAJ
 
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-12-2010, 11:43   

Lapassjeszcze raz dzięki .W czoraj wróciłem po dziewięciu godzinach jazdy z Warszawy to jakiś Armagedon ale poraz kolejny doceniłem 4x4 .Dzisiaj się biore za robote napisze co i jak

[ Dodano: 03-12-2010, 14:06 ]
:mrgreen: MAM BIEGI !!!!! ZROBIONE!!! LAPASS JESTEŚ WIELKI ! BARDZO DZIĘKUJE ZA POMOC! Anai zawór ani komp. po prostu jeden urwany przewód w wiązce sterujący elektrozaworem PCSV

[ Dodano: 03-12-2010, 14:07 ]
lapass, WIELKIE DZIĘKI !!! ZROBIONE!! MAM BIEGI!!
 
 
lapass 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1,3 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 265
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-12-2010, 14:24   

O widzisz, nie zauważyłem, że takie zmiany zaszły ! (jak dasz 'edytuj' to nie wyskakuje jako nowy post).
Ojtam ojtam, już wielki od razu; google jest wielki nie ja :D . W życiu raz automatyczną skrzynię na oczy widziałem ;) .
Fajnie, że auto hula. Oby jak najdłużej bez awarii.
Pozdrawiam
 
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-12-2010, 17:17   

Dla mnie wielki i już! Ty wiesz gdzie ja z tym autem nie byłem? Jest a właściwie był taki serwis MMS we Wrocławiu przy wylocie na Poznań auto stało tam dwa dni po czym zadzwonili do mnie z pytaniem gdzie jest komp. od sterowania skrzynią!! Proponując jednocześnie jej remont za około .... bo od czegoś trzeba zacząć! potem był drugi serwis skrzyń biegów tym razem przy wylocie na Warszawe auto stało trzy tygodnie bo podobno "czujniki obrotów "są do dupy i tak w kółko .
A teraz jazda to przyjemność oby jak naj dłużej!!
Jeszcze raz dziękuje!
A wszystkim kolegom i koleżankom daje pod rozwage zastanówcie się zanim pojedziecie do jakiegoś nie sprawdzonego warsztatu bo koszty mogą być ogromne a przyjemności wcale!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.