Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana sprzęgła 2.4 gdi MSW
Autor Wiadomość
Szerlok102 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 01r GLS automat
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 6
Skąd: UK Southampton
  Wysłany: 28-11-2010, 00:06   wymiana sprzęgła 2.4 gdi MSW

witam


czy trzeba odkręcać tą płozę :( (pod silnikiem i skrzynią) aby wytargać skrzynię biegów do wymiany sprzęgła czy raczej da się skrzynię troszkę odsunąć od silnika i tarcza sprzęgła wyjdzie :lol: ??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-11-2010, 09:51   

Trzeba demontować
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-11-2010, 12:09   

Najłatwiej, jak nie jedyną metodą jest opuścić silnik ze skrzynią i sankami zespołu napędowego w dół. Odpinasz elektrykę, wodę, paliwo, wydech i poduszki na skrzyni i rozrządzie, odkręcasz zaciski hamulców, żeby nie trzeba było odpowietrzać, podczepiasz je do karoserii, odkręcasz górne mocowania amorów, potem montujesz dźwig, odkręcasz 6 śrub sub-frame silnika i całe żelastwo opuszczasz w dół - karoseria wtedy do góry.

W wyjęciu skrzyni przeszkadzają sanki jak nieszczęście - automatu na pewno nie wyjmiesz dołem, 4wd skrzyni na 99% też, nie próbowałem męczyć manuala FWD.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.