Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Po zmianie Ślizgu i napinacza
Autor Wiadomość
kaczus1980 
Nowy Forumowicz
kaczus1980

Auto: Pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 07-12-2010, 21:49   [3.2 DID] Po zmianie Ślizgu i napinacza

Mam przebieg około 260000km
Zaczęło się od tego że stukało w silniku jakby śrubka luźna latała
po wymianie napinacza, ślizgu, oleju,filtrów było oki
15000km i znów to samo :x
Co mogło to z powodować :?: :?: :?:
_________________
Pajero 3.2did Long
R20/40/295 ;-) )
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-12-2010, 21:56   

Prawdopodobnie trzeba zajrzeć do napinacza.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kaczus1980 
Nowy Forumowicz
kaczus1980

Auto: Pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-12-2010, 22:09   

A co mogło z nim się dziać ?? :shock:
_________________
Pajero 3.2did Long
R20/40/295 ;-) )
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-12-2010, 22:15   

kaczus1980 napisał/a:
A co mogło z nim się dziać ?? :shock:

przy każdej wymianie napinacza, powinno wymienić się olej. tam jest mały kanalik, przez który ciśnienie oleju napina napinacz. Jeśli się przytka, jest taki objaw jak opisałeś.
Może stary zamontowany był na sylikon. Zdarzało się, ze po wymianie nowego (tylko na uszczelkę) jakieś pozostałości sylikony zatykały dziurkę. Albo mechanik zamontował sylikon i przy tkała się dziurka.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kaczus1980 
Nowy Forumowicz
kaczus1980

Auto: Pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-12-2010, 22:20   

zbyszekm2 napisał/a:
Może stary zamontowany był na sylikon. Zdarzało się, ze po wymianie nowego (tylko na uszczelkę) jakieś pozostałości sylikony zatykały dziurkę. Albo mechanik zamontował sylikon i przy tkała się dziurka.

A on powinien być zamontowany na uszczelkę i silikon ?

[ Dodano: 07-12-2010, 22:21 ]
A teraz ślizg też mam wymienić ??
_________________
Pajero 3.2did Long
R20/40/295 ;-) )
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-12-2010, 22:23   

Ślizg jak ma jeszcze teflon to nie trzeba go wymieniać.
A napinacz montuje się tylko na uszczelkę.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kaczus1980 
Nowy Forumowicz
kaczus1980

Auto: Pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-12-2010, 22:29   

Dzięki :)

[ Dodano: 07-12-2010, 22:31 ]
A łańcuch rozrządu po jakim przebiegu się wymienia?
czy ogóle się wymienia?
_________________
Pajero 3.2did Long
R20/40/295 ;-) )
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-12-2010, 22:42   

kaczus1980 napisał/a:
Dzięki :)

[ Dodano: 07-12-2010, 22:31 ]
A łańcuch rozrządu po jakim przebiegu się wymienia?
czy ogóle się wymienia?

500 tys. km.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kaczus1980 
Nowy Forumowicz
kaczus1980

Auto: Pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-12-2010, 22:38   



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
tak wygląda napinacz jak się zawiesi
Ile może kosztować napinacz?
czy można kupić sam tłoczek ?
_________________
Pajero 3.2did Long
R20/40/295 ;-) )
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-12-2010, 22:50   

kaczus1980 napisał/a:
[url=http://img259.images...002.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url=http://img830.images...03g.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
tak wygląda napinacz jak się zawiesi
Ile może kosztować napinacz?
czy można kupić sam tłoczek ?

U nas napinacz 420 zł. Samego tłoczka nie można kupić. I nie może być włożony na sylikon.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kaczus1980 
Nowy Forumowicz
kaczus1980

Auto: Pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-12-2010, 07:51   

zbyszekm2 napisał/a:
I nie może być włożony na sylikon.

teraz już wiem na co patrzeć co robi mechanik :twisted:

[ Dodano: 09-12-2010, 08:02 ]
I jeszcze do tego mi ślizg górny ścięło :(
_________________
Pajero 3.2did Long
R20/40/295 ;-) )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.