[C51A 1.3] Nie ciągnie paliwa z baku |
Autor |
Wiadomość |
runnek11
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 13 Skąd: Trzebiatów
|
Wysłany: 20-12-2010, 20:34 [C51A 1.3] Nie ciągnie paliwa z baku
|
|
|
Ostatnio zabraklo mi paliowa i samochód stanoł zalałem 10 litrów chcąc odpalic nic nawet ani drgnie. Próbowałem od kabli, na pycha nic nie działa, oprócz nalania benzyny do gażnikia wtedy pali na 5 sekund przepalając paliwo nalane z gażnika. w Czym jest problem????? Czy to nie czasem woda zamarznieta w przewodach paliwowych. Ostatnie2 tygodznie temperatura powietrza wynosi ok -5 * C. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 20-12-2010, 20:42
|
|
|
runnek11 prawdopodobnie spaliłeś pompkę paliwową. Sprawdź ją najpierw. Powodzenia. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-12-2010, 21:29
|
|
|
Gaźnik nie ma pompki elektrycznej w baku. Powinien mieć mechaniczną pompkę podłączoną gdzieś w głowicy. Przynajmniej z tego co wiem. Możliwe, że się zapowietrzyła i trzeba jakoś paliwo przepompować... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
runnek11
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 13 Skąd: Trzebiatów
|
Wysłany: 21-12-2010, 11:25
|
|
|
Jak przepompować te paliwo???? |
|
|
|
 |
ryba_84
Forumowicz ryba_84

Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 111 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-12-2010, 18:25
|
|
|
pompka jest mechaniczna pod kolektorem ssasym pod gaznikiem z tego co pamietam.zdejmij przewod prowadzacy z pompy do gaznika niech ktos kreci a
Ty patrz czy pompka pompuje benzyne.jak pompuje to sprawdz czt dziala elektrozawor zamykajacy paliwo (wkrecony w gaznik ). |
_________________
 |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 22-12-2010, 15:04
|
|
|
Tak pompa jest mechaniczna. Ja miałem tak że przepchaliśmy z 500 metrów zanim napompował po wysuszeniu zbiornika. Może ten typ tak ma? Spróbuj jakoś napełnić gaźnik. Znaczy komorę pływakową. Lejek plus wężyk np. Odpal i poczekaj. Może u ciebie też jest tak że długo zaciąga. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
runnek11
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 13 Skąd: Trzebiatów
|
Wysłany: 22-12-2010, 20:27
|
|
|
Witam, pękła pompa mechaniczna, teraz pytanie kto posiada taką pompę mechaniczną do silnika 1.3. Proszę o odpoweidz bardzo pilne. Dziękuje z góry. |
|
|
|
 |
|