[CS9 2.0DOHC] Silnik klops po pękniętym pasku |
Autor |
Wiadomość |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-01-2011, 17:02 [CS9 2.0DOHC] Silnik klops po pękniętym pasku
|
|
|
Mili
Stała mi się tragedia jak w temacie.
Chrupnęło i zmieliło.
Nie chcę tego naprawiać, tylko chcę kupić nowy silnik, bo wszyscy mówią że po naprawie to będzie kaszana.
Kupiłem na alegro silnik okazuje się że nie pasuj.
Ja mam Lancera 2004 2.0 16V sedan silnik DOHC.
Kupiłem taki sam tylko 2006. Miałem nadzieję, tym bardziej że sprzedawca zarzekał się że będzie pasować.
Nie pasuje
Mam teraz 2 silniki jeden zmielony drugi nie pasujący
Poradźcie jakiego silnika powinienem szukać żeby mieć 100% gwarancje że będzie ok.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2011, 17:05
|
|
|
Dlaczego Ci silnik nie pasuje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:03
|
|
|
robertdg napisał/a: | Dlaczego Ci silnik nie pasuje |
No to jest dobre pytanie. Jedynie mogłeś jeszcze dostać z amerykańskiego Lancera z automatem nie było 4G63 tylko coś z SOHC.... Reszta 2.0 z Lancera czy Outlandera (inna skrzynia i inny osprzęt ale silnik ten sam) to było 4G63... |
|
|
|
 |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:03
|
|
|
Podobno nie z tej strony jest rozrusznik i się nie mieści i inne jest sprzęgło |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:04
|
|
|
lemac napisał/a: | Podobno nie z tej strony jest rozrusznik i się nie mieści i inne jest sprzęgło |
No to pewnie z Outlandera dostałeś. A weź osprzęt przełóż że swojego weź tylko sam korpus z tego co kupiłeś.
A przy jakim przebiegu strzelił? |
|
|
|
 |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:12
|
|
|
krzychu napisał/a: | robertdg napisał/a: | Dlaczego Ci silnik nie pasuje |
No to jest dobre pytanie. Jedynie mogłeś jeszcze dostać z amerykańskiego Lancera z automatem nie było 4G63 tylko coś z SOHC.... Reszta 2.0 z Lancera czy Outlandera (inna skrzynia i inny osprzęt ale silnik ten sam) to było 4G63... |
a jeżeli to było od amerykańskiego automatu to da się coś z tym jeszcze zrobić, czy sobie go darować.
Chciałbym go użyć bo widać że jest bardzo bardzo świeżutki |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:14
|
|
|
lemac napisał/a: |
a jeżeli to było od amerykańskiego automatu to da się coś z tym jeszcze zrobić, czy sobie go darować. |
Nie znam się ale to był chyba zupełnie inny silnik... więc pewnie nie pasuje do tej skrzyni co masz. Nie ma jakiejś tabliczki na nim co za model silnika? |
Ostatnio zmieniony przez krzychu 03-01-2011, 21:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:14
|
|
|
przy 150 tyś a pasek zmieniłem przy 90tyś |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:15
|
|
|
lemac napisał/a: | przy 150 tyś a pasek zmieniłem przy 90tyś |
To jeszcze podaj dla potomnym model paska żeby nie montowali badziewia.
Ten silnik w automacie z USA to było chyba 4G94. |
Ostatnio zmieniony przez krzychu 03-01-2011, 21:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:17
|
|
|
krzychu napisał/a: |
Nie znam się ale to był chyba zupełnie inny silnik... więc pewnie nie pasuje do tej skrzyni co masz. Nie ma jakiejś tabliczki na nim co za model silnika? |
nie znam sie na samochodach, a na ich silnikach niestety tym bardziej
a gdzie to powinno być napisane |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:18
|
|
|
U siebie nie szukałem na silniku... W każdym razie no powinno być chyba gdzieś wybite. Daj zdjęcia to ktoś pewnie coś napisze (jest tu jeden użytkownik 2.0 z automatem). |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:21
|
|
|
lemac napisał/a: | Podobno nie z tej strony jest rozrusznik i się nie mieści i inne jest sprzęgło | przeciez rozrusznik montowany jest do skrzyni, a sprawa sprzegła nie ma nic współnego z silnikiem, kurde, kto Ci przy aucie grzebie Może chociaż potrafi odczytać pełny kod silnika
[ Dodano: 03-01-2011, 21:22 ]
P.S. Wogóle dla silnika nie ma to roznicy czy automat czy manual, tylko zmienia sie adaptacja koła zamachowego/konwerter |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lemac
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 10 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:23
|
|
|
krzychu napisał/a: |
To jeszcze podaj dla potomnym model paska żeby nie montowali badziewia.
Ten silnik w automacie z USA to było chyba 4G94. |
Zadzwonię jutro do mechanika i spróbuje się wywiedzieć co to jest za model.
a co do paska to myk polega na tym, że nie mam pojęcia bo jeździłem do gości a oni mi to robili.
Teraz już będę zwracał uwagę kto i co mi wymienia w samochodzie.
Generalnie mogę powiedzieć gdzie byli tak mili panowie co się specjalizują w japończykach.
Na domiar złego okazało się że w miedzy czasie jakiś napinacz się zluzował.
Teraz to dam sobie rękę obciąć że porostu nie zmienili napinaczy. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:27
|
|
|
robertdg napisał/a: | Wogóle dla silnika nie ma to roznicy czy automat czy manual |
No ale w Lancerze ma bo z automatem był 4G94 SOHO (z tego co pamiętam) a w "naszych" jest 4G63 DOHC.... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:30
|
|
|
krzychu, ale 4g94 najczesciej spotykany w wersjach zza atlantyku |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|