Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:56 |
[Cari 1.8 GDI] Przepływomierz |
Autor |
Wiadomość |
Khazzam
Nowy Forumowicz Świeżak
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 6 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-01-2011, 08:48 [Cari 1.8 GDI] Przepływomierz
|
|
|
mam zepsuty i obroty mi sie kołyszą, a kiedy staje na dwójce lub luzie to czesto gaśnie... ma ktoś na sprzedaż? |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 04-01-2011, 08:53
|
|
|
Khazzam napisał/a: | mam zepsuty i obroty mi sie kołyszą, a kiedy staje na dwójce lub luzie to czesto gaśnie... ma ktoś na sprzedaż? |
Nie ten dział. Czy to pewna diagnoza?? Pomiary były?. Kod błędu jakiś? |
|
|
|
 |
Khazzam
Nowy Forumowicz Świeżak
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 6 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-01-2011, 08:59
|
|
|
pomiarów nie bylo, ale diagnoza w miare pewna. po odlaczeniu urzadzenia silnik chodzi normalnie, rowno |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 04-01-2011, 09:02
|
|
|
Khazzam napisał/a: | po odlaczeniu urzadzenia silnik chodzi normalnie | Tak myślałem. To nie jest diagnoza. Masz sporo do sprawdzenia.
Autko jaki rok? |
|
|
|
 |
Khazzam
Nowy Forumowicz Świeżak
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 6 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-01-2011, 11:49
|
|
|
97 |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 04-01-2011, 14:13
|
|
|
Czyli z linką. Wszystko już było. Do jest dość duże forum.
Jeżeli:
-przepustnica czysta, zakładam że tak bo wszyscy czyszczą
-TPS ,IPS, Fixed Sas i Sas jest właściwie ustawiony- czyli że nikt tam nie mieszał o co chodzi-tutaj:
-Silniczek krokowy jest czysty i sprawny. jak to zrobić
-EGR pracuje tak jak powinien
-Fałszywego powietrza nigdzie nie ssie.
-Nie spada ciśnienie na pompie WC na biegu jałowym /dość powszechne w starych autach że leci na pysk na wolnych obrotach/. Ciśnienie w całym zakresie pracy musi być właściwe jak sprawdzić
-świece, wtryski sprawne.
-może coś jeszcze.
To powinno być ok.
Nie ty pierwszy zauważyłeś że przy falujących obrotach po zdjęciu wtyczki z przepływomierza silnik chodzi stabilniej, co nie znaczy że przepływomierz się zepsuł. ECU ilości powietrza wtedy nie mierzy, bo nie ma czym , dawkę paliwa określa z położenia TPS, pracuje niby stabilniej. Jak chcesz, wymieniaj, jak nie ma błędu 12,13 i 25 to moim zdaniem nie ma powodu.
Najłatwiej to wszystko ogarnąć Evoscanem. link |
|
|
|
 |
Khazzam
Nowy Forumowicz Świeżak
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 6 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-01-2011, 14:45
|
|
|
sprawdze to, dzieki wielkie |
|
|
|
 |
|