 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] SZARPANIE KIEROWNICĄ |
Autor |
Wiadomość |
SAD28
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 11-01-2011, 20:07 [3.0 V6] SZARPANIE KIEROWNICĄ
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie.
Mam Pajero Sporta 3.0 v6 z 2000 roku i od jakiegoś czasu zauważylem ,że szarpie mi kierownicą podczas jazdy. W pierwszym warsztacie powiedzieli mi że sa krzywe tarcze hamulcowe, więc wymieniłem na nowe wraz z klockami. Niestety problem nie zniknął.
Jest to szarpanie nietypowe ponieważ wzrasta lub spada jego częstotliwośc wraz ze zmiana predkości jazdy. Najmocniej jest w przedziale 40-60 km/h ale i przy większych predkościach jest wyczowalne z tym że mniej ze wzgledu na duża predkość.
Najdziwniejsze jest to ,że podczas ostrego skrętu w lewo czy w prawo na jakiś czas po wyjściu z zakrętu szarpanie ustaje lub jest bardzo małe, a po przejechaniu na wprost 200-400 m. znów wraca.
Pojechałem do innego mechanika który posprawdzal mi wszystkie przeguby i krzyzaki przy wale, ale też podobno jest wszystko OK. Mowi ,że prawdopodobnie lewa póloś jest krzywa.
Czy ktoś z Was mial kiedys taki przypadek? Może jakaś dobra rada z Waszej strony na co zwrocić uwage ewentualnie co może być przyczyną takiego szarpania kierownicy.
Pozdrawiam Adam |
Ostatnio zmieniony przez SAD28 12-01-2011, 08:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-01-2011, 20:16
|
|
|
Sprawdzałeś opony? Jeśli nie, to na początek umyj felgi od środka i zamień koła z tylu do przodu. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
SAD28
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 12-01-2011, 08:40
|
|
|
to zrobiłem na samym poczatku. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-01-2011, 09:44
|
|
|
Mieliśmy takie przypadki, że auto drgało bo nie sprawne zaciski hamulcowe były. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
SAD28
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 12-01-2011, 10:47
|
|
|
to wszystko jest sprawne , ale odkyliśmy ,że lewa połoś jest krzywa ( ma bicie)
i musze kupić lewa połoś. Macie może jakieś namiary na sklepy z częściami do miśkow? |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 27-04-2011, 07:08
|
|
|
to jeśli nie znalazłeś rozwiązania są prawdopodobnie przeguby dlatego po skręceniu kołami czasem się uspokaja. Jak na moje to były lub są przeguby na półosiach. |
|
|
|
 |
|
|