 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Czy reduktor od automatu da się założyć do skrzyni |
Autor |
Wiadomość |
TKLuksus
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-01-2011, 20:44 [3.2 DID] Czy reduktor od automatu da się założyć do skrzyni
|
|
|
Witam,znów mam problem z moim Pajero,coś jest uszkodzone w reduktorze i nie przełącza napędów,chciałbym kupić używany reduktor i po prostu go zmienić.Mam Pajero 3,2 DiD z 2005 r z manualną skrzynią,niestety w rozsądnej cenie dostępne są tylko reduktory od automatycznej skrzyni.Czy ktoś mógłby mi ze 100% pewnością odpowiedzieć czy reduktor od automatu da się założyć do manuala?
Dzięki-BigTomasz. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-01-2011, 22:45
|
|
|
Nie da się, temat wałkowany wielokrotnie.
Może nie przełącza ci pozycji bo silnik jest zablokowany, podłącz do silniczka napięcie i zobacz czy silnik pracuje?
po za tym reduktory do manula nie mogą mieć więcej przejechane jak 100 tyś km. bo w nich najczęściej przy tym przebiegu rozklepane jest gniazdo wałka zdawczego ze skrzyni biegów. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
TKLuksus
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-01-2011, 07:58
|
|
|
Szkoda że nie pasuje,miałem taką cichą nadzieję że zaoszczędzę parę złotych.Silniczek pracuje i podejmuje kilka prób zapięcia napędów potem rezygnuje(potwierdzone na profesjonalnym komputerze).Po odkręceniu silniczka i próbie ręcznego przesunięcia wodzików,jest jakiś opór -nie da się.Wszystko inne zostało już sprawdzone i jest sprawne( czujniki i pneumatyka).Czy możliwe że ktoś wcześniej coś żle złożył lub rozkręcił?.Było robione sprzęgło.Samochód ma na liczniku 52 tys km.W tej chwili działa doskonale 4H,dalej nic.
Tomasz. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-01-2011, 08:32
|
|
|
Prawdopodobnie, przy wymianie sprzęgła, nie umieli zdjąć lewarka biegów i zdjęli go razem z klapka. Pod klapka są dwa pionowe tryby, które wyszły im razem z klapka i jak włożyli te tryby z powrotem, to ustawili je źle i stąd jest opór. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
TKLuksus
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-01-2011, 11:06
|
|
|
Naprawa zakończyła się pomyślnie-faktycznie wodziki były poprzestawiane.Obeszło się bez części.Dziękuję-BigTomasz. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-01-2011, 14:03
|
|
|
TKLuksus napisał/a: | Naprawa zakończyła się pomyślnie-faktycznie wodziki były poprzestawiane.Obeszło się bez części.Dziękuję-BigTomasz. |
A tu ani piwa |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|