Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 MIVEC 2WD 5 MT
Autor Wiadomość
plubas 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: W-wa
Wysłany: 26-01-2011, 20:35   2.0 MIVEC 2WD 5 MT

Witam
Jestem z firmą zwiazany od 10 lat (obecnie posiadam MSS) i zdecydowałem, że znajomośc przedłuze, ale z Outladerem 2.0 MIVEC 2WD 5 MT. Chciałbym dowiedzieć sie jak w praktyce wyglada eksploatacja 2.0 MIVEC 2WD 5 MT tzn. spalanie, przeglady -ceny, jak sie jeżdzi w terenie i po miescie oraz na trasie ewentualnie inne spostrzezenia.
Pozdrawiam
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-01-2011, 21:03   

Bardzo mało osób ma ten silnik, a na tym forum jeszcze nie widziałem chyba nikogo kto by Outka z takową konfiguracją posiadał. 2.0 147KM to trochę mały i słaby silnik jak do tej budy, w dodatku że to benzyna, którą trzeba kręcić przy dużych obrotach. O spalaniu się nie wypowiem, bo nie miałem styczności ani z silnikiem ani osobą posiadającą taki silnik. Jedyne co teraz mogę powiedzieć to to, że słabo z 2WD. To auto ludzie przede wszystkim kupują właśnie dla 4WD i w tym też trybie właściwości terenowe ma dość niezłe. W 2WD tylko miasto zostaje, bo większe tereny będą problemem. Najlepiej jazda testowa i się przekonać. Do tego jaka wersja wyposażenia ma być?

Pozdrawiam.
 
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 26-01-2011, 21:50   

W ostatnim "motorze" jest krótki test/opis O2 2WD 2.0 MIVEC ale z CVT - gólnie bez zachwytów nad taką konfiguracją. Podają zimowe spalanie w mieście 14 ltr i gorszą trakcję na śliskim. Obiektywizm i rzetelność podobnych artykułów pozostawiam indywidualnej ocenie czytających w/w tekst. Osobiście zawsze traktuję gazetowe testy jako opinię testujących a nie prawdę generalną. Moje zdanie jest takie że jeżeli potrzebujesz 50 procentowego SUVa przy ograniczonym budżecie to taka konfiguracja ma sens, jeśli oczekujesz nieco więcej (szczególnie zimą) to kup AWD nawet z gorszym wyposażeniem. Silnika 2.0 nie znam, z moim 2.4 nie mam żadnych problemów (chociaż parę kucy więcej pod maską pewnie by się przydało). Gdybyś miał dylemat diesel czy benzyna to opinie użytkowników znajdziesz na forum.

Pozdro
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
plubas 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: W-wa
Wysłany: 26-01-2011, 22:07   

Muciek napisał/a:
Bardzo mało osób ma ten silnik, a na tym forum jeszcze nie widziałem chyba nikogo kto by Outka z takową konfiguracją posiadał. 2.0 147KM to trochę mały i słaby silnik jak do tej budy, w dodatku że to benzyna, którą trzeba kręcić przy dużych obrotach. O spalaniu się nie wypowiem, bo nie miałem styczności ani z silnikiem ani osobą posiadającą taki silnik. Jedyne co teraz mogę powiedzieć to to, że słabo z 2WD. To auto ludzie przede wszystkim kupują właśnie dla 4WD i w tym też trybie właściwości terenowe ma dość niezłe. W 2WD tylko miasto zostaje, bo większe tereny będą problemem. Najlepiej jazda testowa i się przekonać. Do tego jaka wersja wyposażenia ma być?

Pozdrawiam.

No własnie jest jak jest a w zasadzie to kasa stanowi problem :twisted: więc zostaje wersja podstawowa ale i tak wybrałbym benzynę z napędem na czery koła, tylko większą -2,4 l, bo nie lubie disla :mrgreen: .
Mam nadzieję, ze nie będzie tak zle ponieważ ch-ka momentu obrotowego tego silnika powinna być w miare płaska (w katalogu jej nie zamiscili, w necie jej nie znalazłem), oczywiście nie od 1000 obr/min. ale ca 2000 ober/min, co oznacza jak mi sie wydaje sie też dość "elastyczną jazdę" (disel ma ch- ke dośc paraboliczną z wydatnym max. a moc max. 140 kM dla 2,0 l jest mniejsza).
W zasadzie moje priorytety odnośnie Outlandera są raczej odmienne, w tym sensie ze teren dla mnie oznacza wiejska nierówną drogę od czasu do czasu a tak to równe "ursynowskie dukty".

Pozdrawiam
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-01-2011, 22:21   

Jak ktoś potrzebuje auta terenowego w tym sensie żeby było wysokie, przypominało wyglądem 4x4 i miało duże koła to Outek z napędem 2WD powinien dać sobie radę, chociaż... Jeśli miałbym brać outka z takim silnikiem i najuboższym wyposażeniem to może nie lepiej zastanowić się nad ASX'em? W tej cenie znajdziemy na pewno lepiej wyposażonego i to z 4x4 oraz silnik może być nawet podobny. Trudny wybór, chyba że potrzeba auta dużego no to zostaje Outlander.
 
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-01-2011, 10:47   

Dla mnie Outek 2WD to mikrobus dla kobiet kursujących do szkoły z dziećmi i najdalej do hipermarketu. Przy tej masie i budzie 2WD to jakieś nieporozumienie zakopie się prędzej niż zwykła osobówka.

Pozdrawiam
 
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2011, 10:53   

przecież On wcale nie jest taki ciężki
_________________

 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-01-2011, 10:59   

plubas napisał/a:
Mam nadzieję, ze nie będzie tak zle ponieważ ch-ka momentu obrotowego tego silnika powinna być w miare płaska (w katalogu jej nie zamiscili, w necie jej nie znalazłem), oczywiście nie od 1000 obr/min. ale ca 2000 ober/min, co oznacza jak mi sie wydaje sie też dość "elastyczną jazdę" (disel ma ch- ke dośc paraboliczną z wydatnym max. a moc max. 140 kM dla 2,0 l jest mniejsza).

Jeśli interesuje Cię charakterystyka tego silnika to znajdziesz ją tutaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=49457 w połowie strony :P Nie jest zła. Ja poruszam się po naszych drogach zazwyczaj w przedziale 1500-2500rpm :P W tym przedziale Lancer sprawnie się porusza i nie jest zawalidrogą w tłumie, powyżej 2500 zaczyna jeździć a powyżej 4000...
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 27-01-2011, 11:10   

Najtańszy ASX AWD kosztuje obecnie 87340 pln z dieselem 1.8 DID 116 KM. Z benzyną ASXa AWD nie ma w ofercie. O2 2WD z benzyną 2.0 147 KM to koszt od 80000 pln. Za tą kasę możesz kupić jedynie Renault Koleos 4x4 170 KM 2.5 benzyna - 82000pln.

Pozdro
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
MetalMania 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 107
Skąd: Starachowice
Wysłany: 27-01-2011, 12:11   

chcąc kupić benzynę uzbrój się w cierpliwość.... ja swojego 2.4 zamówiłem pod koniec września 2010 i dalej czekam... ponoć na 1 marca ma być :-)
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-01-2011, 15:42   

No na benzynę długo się czeka ze względu na niską popularność, bo większość preferuje Diesle w tym modelu, których od ręki jest wybór od ciut ciut i jeszcze trochę. Jeśli ktoś chce mieć tylko nowe auto to taka konfiguracja starszy, ale jak coś więcej, to lepiej chyba szukać czegoś innego.
 
 
 
plubas 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: W-wa
Wysłany: 27-01-2011, 16:27   

Dzięki Jaca 71 ale czy to jest ten sam silnik ? (ten w O2 ma podobno oznaczenie 4B11 - czy sie zgadza?)

pozdrawiam

[ Dodano: 27-01-2011, 16:29 ]
MetalMania napisał/a:
chcąc kupić benzynę uzbrój się w cierpliwość.... ja swojego 2.4 zamówiłem pod koniec września 2010 i dalej czekam... ponoć na 1 marca ma być :-)

A w umowie na kiedy miał być ?

Jesli chodzi o ASX, to był oczekiwany bardzo i wirtualnie był ok. ale jak go zobaczyłem to jak dla mnie porazka i do tego ceny z kosmosu. Rozwiązania które dla mnie sa wazne np. przestrzeń bagazowa, uniwersalnośc i ergonomia (próg bagaznika b. wysoko i zagłebina podloga ). Oczywiscie dla zdrowego i młodego nie stanowi to problemu ale dla, mnie stanowi więc został O2. Sporo osób na to zwracało uwagę. Rozwiążanie w O z obnizoną pólką bagaznika jest wzorcowe. Co do dynamikito nie ma tu wielkiej róznicy . Natomiast w zuzyciu paliwa (teoretycznie ) dostrzegam.

Pozdrawiam
 
 
DeVries 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 MIVEC MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2011, 16:47   

Wrażenia z użytkowania:
Spalanie po mieście (trasa 8km, w korkach) - 11-14L (w zależności od korka i temperatury otoczenia).
Spalanie w trasie 8,2L (średnia z 500km jednopasmówką).
Jazda bardzo przyjemna - od 2000 obrotów już jakoś przyspiesza, więc od 60kmph można już tylko na 5 biegu jechać.
Zaskakująco cichy (szczególnie po opiniach z forum), do 4000 praktycznie nie słychać silnika.
Ja na wersję Invite czekałem tydzień (w grudniu 2010) - tylko musiałem po nią pojechać 200km, więc nie zawsze oczekiwanie wygląda tak beznadziejnie - proponuję obdzwonić salony w różnych województwach.
_________________
DeVries
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-01-2011, 16:57   

plubas napisał/a:
Dzięki Jaca 71 ale czy to jest ten sam silnik ? (ten w O2 ma podobno oznaczenie 4B11 - czy sie zgadza?)

Na tabliczce znamionowej napisane jest: Engin 4B11 ;)
Ja mam wersje z pierwszej serii produkcyjnej wtedy miał 152 HP czyli 155 naszych KM. Teraz w Unii i w USA maja coś koło 150KM (147HP)
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 27-01-2011, 17:02   

jaca71 napisał/a:
plubas napisał/a:
Dzięki Jaca 71 ale czy to jest ten sam silnik ? (ten w O2 ma podobno oznaczenie 4B11 - czy sie zgadza?)

Na tabliczce znamionowej napisane jest: Engin 4B11 ;)
Ja mam wersje z pierwszej serii produkcyjnej wtedy miał 152 HP czyli 155 naszych KM. Teraz w Unii i w USA maja coś koło 150KM (147HP)
Uważam że ne ma sensu porównywać Lancera z OII z tym silnikiem, zakładając że to ta sama jednostka. Silnik jak i skrzynia sa zupełnie inaczej zestrojone w OII, wiec i charakterystyka bedzie zgoła odmienna....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.