wtryski bis |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-02-2011, 18:17 wtryski bis
|
|
|
Ejo!
Odświezam wizję wtrysków. Mianowicie, jakie wtryski będą czytane przez kompa 1.5GLXi ale co najmniej 1,8 ( bo mechamicznie to sobie poprzerabiam:)) ??? Bo od GTI jest ciezko znaleźć (jak ktoś ma to chetny jestem!) |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2011, 20:50
|
|
|
Jak juz tak kombinujesz to moze od razu zmienić ECU.Kiedys znalazłem taki filmik na YT http://www.youtube.com/watch?v=3eJUD_zf7Dc
Tam gość pisze,że zmienił ECU,przepustnice,wtryski i mass airflow sensor.
Te częsci wziął z Eclipse 1G 1.8 4G37. |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-02-2011, 10:37
|
|
|
Nie ma sensu az tak zmieniać i iść w koszty. Sama zmiana przepustnicy nic nie da bo i tak masz ograniczenie na kolektorze, przepływke wywaliłem wiec mam lepszy efekt. On musiał zmienić kompa bo wtryski by mu nie grały z jego kompem, a jak mienił kompa to musiał zmienić reszte zeby głupot nie było, dlatego ja chce dobrac wtryski aby sie nie bawić w wymiane innych gadżetów.
[ Dodano: 14-02-2011, 10:40 ]
jezeli istnieje jakiś dokument, gdzie sa opisane rezystie itd. wtrysków różnych to też mile widziany w najgorszym wypadku pojade po szrotach z miernikiem i bede sie bawił ;/ |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-02-2011, 13:58
|
|
|
15 Ohmów mają wtryski Około oczywiście. A jakiej pojemności potrzebujesz ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2011, 18:20
|
|
|
Przecież napisałem,że zmienił ECU (komputer)
A przepływki nie ma w 4G15. |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-02-2011, 20:51
|
|
|
Zmienie ECU bylo następstwem zmiany wtrysków, ktore nieobslugiwal stary ecu. Oczywiście że ma http://moto.allegro.pl/mi...1455457524.html , ale nie ważne.
Potrzebuje najlepiej 1.8 ale od 2.0 nie wykluczam. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-02-2011, 22:15
|
|
|
220 ? 210 ? 240 ? Czy mniejsze ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-02-2011, 13:31
|
|
|
Nie wiem jaki jest przelicznik, zeby policzyć ich pojemnosć. Jakbym wiedział jakiej pojemnosci sa 1,5 (takie jak mam) to bym rozgryzł temat Takiej pojenosci jak maja COLT 1,8 GTi C5x ?? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-02-2011, 22:04
|
|
|
są podpisane |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
ryba_84
Forumowicz ryba_84

Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 111 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-02-2011, 15:03
|
|
|
kiedys takie cos znalazlem
ja mam 4g67 i wtryski czarne ale to byl modzony motor przez wczesniejszego wlsciciela
ENGINE/COLOR/FLOW RATE
4g15........yellow.....180cc/min
4g15........orang/tan..180cc/min
4g37........white/blue..210cc/min
4g67........white.......210cc/min
4g61........orange.....210cc/min
4g61T......grey.........390cc/min
4g63........black......240cc/min
4g63T......blue........450cc/min
4g63T......yellow.....510cc/min
4g64........green.....275cc/min
4g93........orange....210cc/min
4g93T......white......390cc/min
6g72........(((?))).....210cc/min |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-03-2011, 19:47
|
|
|
o i jutro zobacze jakie mam i bede wiedzał jakie potrzebuje super! ;]
[ Dodano: 06-03-2011, 13:12 ]
Wczoraj trafilem wtryski od Gti 1,8 ;] wiec dzieki wszytskim za pomoc ;] |
|
|
|
 |
|