[E33A 2.0] Remont silnika |
Autor |
Wiadomość |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2011, 18:37 [E33A 2.0] Remont silnika
|
|
|
Witam szanownych klubowiczów.
Mam takie pytanie.
Jaki jest koszt remontu silnika (bez remontu głowicy bo robiłem niedawno)?
A drugie to gdzie można wykonać taki remont w Warszawie?
Pozdrawiam |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-03-2011, 19:40
|
|
|
Ja za same części na dół silnika, bez nowych tłoków dałem prawie 1000 zł, reszta to robocizna, no i dla Ciebie pewnie jeszcze nowe tłoki, szlif cylindrów i wału być może. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2011, 21:10
|
|
|
A łącznie to ile by to wyniosło Maretzky85? |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-03-2011, 06:55
|
|
|
a może lepiej pod Warszawą? - u Tomka Michalaka koło Mogielnicy?
w temacie remontu tych Galantów ma gigantyczne doświadczenie |
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-03-2011, 15:35
|
|
|
A jaka jest cena remontu silnika bez robienia głowicy? |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-03-2011, 08:28
|
|
|
Ja liczyłem za tzw Engine rebuild kit około 1200 zł Sprowadzony z ameryki.
Plus to tego obróbka wału i bloku - 400 zł i już jest 1600 mniej więcej. Do tego jeszcze za robotę trzeba zapłacić Więc pewnie ze 2 - 2.5 tys to totalne minimum, które trzeba mieć. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Jerrywrc
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2000 GLS 88r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 9 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 02-04-2011, 14:44
|
|
|
Jak wcześniej pisałem, wydmuchało u mnie uszczelke pod głowicą. Podliczając koszty kupiłem drugi samochód ( w automacie ) i przełozyłem silnik. U mnie był ubytek w bloku i z tym był największy problem. Policz czy nie lepiej kupić cały samochód i miec magazyn części !
P.S.
Mam sporo części do 2.0 GLS, min. wał - wartości nominalne. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-04-2011, 21:28
|
|
|
Jerrywrc napisał/a: | min. wał |
Ja mam ze 3 albo 4 To chyba najbardziej pancerna część tego silnika |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|