Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Ciężko ruszyc ... ???
Autor Wiadomość
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
  Wysłany: 05-04-2011, 07:29   [3.2 DID] Ciężko ruszyc ... ???

Witam. Wczoraj po wielkich przejściach odebrałem moje Pajero od mechanika. Niestety nie wszystko jest oki a mianowicie po wymianie uszczelki pod glowica i rozrządu auto pali, pracuje bardzo ładnie i równo ale jest nim bardzo ciężko ruszyć tzn. pojawia sie za nim czarny dym i tak jakby nie miał mocy na start - mogli coś źle popodpinać albo źle ustawić? Wcześniej było wszystko ok.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-04-2011, 08:07   

Czy wymieniali koła rozrządu też? Czy ruszali pompę wtryskową?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 05-04-2011, 19:06   

Nie Zbyszku, nie byly wymieniane ani kola ani nie byla ruszana pompa wtryskowa. Wszystko jest tak jak było wczesniej kiedy auto jezdzilo normalnie. Jedyne czego ja sie tam dopatrzylem to zostały dwie wolne wtyczki - jedna pomaranczowa obok filtra paliwa a druga ktora jaby wychodzi z tej wiazki ktora idzie do pompy ale jest na takim dlugim kablu ( jest dwu piniowa ) . Auto pali, chodzi ok ale jak rusza jest strasznie slabe i dymi na czarno dopuki nie wlaczy sie turbina wtedy przestaje dymic i jedzie chyba wporzadku. Nie jestem znawca ale zastanawiam sie czy to cos moze miec zwiazek z podcisnieniami? Moga byc jakos zle podpiete?
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 05-04-2011, 20:41   

Miałem coś podobnego w Santa Fe 2.0 CRDI , gdy pomyliłem rurki ciśnieniowe zaworu ERG.
Dymił jak Wezuwiusz, a ruszał jakbym miał podpiętą 10 tonową przyczepę. Po zamianie wszystko wróciło do normy . Nie wiem jak rozwiązane jest to W PAJERO jeszcze tam nie grzebałem i na razie nie mam zamiaru :wink: . Wygląda na to , że u Ciebie mechanik też coś zamienił , co było przynależne do ERG.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-04-2011, 21:19   

który to rocznik?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 06-04-2011, 07:55   

Niestety Zbyszku tylko 2001 i jest tu tych podcisnien pare. Nie wiem tez co z tymi wtyczkami, bo wydaje mi sie ze wczesniej nie wisialy wolne.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-04-2011, 08:18   

koniusek napisał/a:
Niestety Zbyszku tylko 2001 i jest tu tych podcisnien pare. Nie wiem tez co z tymi wtyczkami, bo wydaje mi sie ze wczesniej nie wisialy wolne.

To raczej na pewno pozamieniane są wężyki. Tylko jeden przewód jest nie podłączony na dwa piny.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 06-04-2011, 08:31   

A wiesz moze gdzie ma byc wpieta ta pomaranczowa wtyczka ktora jest kolo filtra paliwa?? I czy moze masz jakis schemat tych nieszczesnych wezykow podcisnien ktore wychodza z tego urzadzenia pod akumulatorem???

[ Dodano: 06-04-2011, 20:28 ]
Zauwazylem jeszcze jedna rzecz, jedno wyjscie z tego urzadzenia pod akumulatorem jest puste, a caly czas pompuje tam powietrze. Nie wiem czy moze ma tam byc zaślepka czy ma być gdzies podpiete bo za bardzo nie ma go gdzie juz podpiac. Reszta podcisnien jest podpieta ale niestety nic to nie zmienilo :(
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 06-04-2011, 20:54   

nie wiem co to był za mechanik że oddał w takim stanie, wróć to na reklamację
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 06-04-2011, 21:03   

Coz mi z reklamacji jak nie mam czym jezdzic. Narazie nie zaplacilem za usluge i nie ma z tym problemu ale mimi wszystko chcialbym usunac ten problem i zaplacic za to co zrobili, uwazam ze kazdy moze sie gdzies pomylic - oczywiscie jest to wnerwiajace ale coz pewnie w serwisie zostawilbym polowe wartosci auta wiec dlatego prosze Was o pomoc.
 
 
RafalB 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 34
Skąd: Limanowa
Wysłany: 06-04-2011, 21:20   

koniusek, napisz na regionalnym może jest ktoś w twojej okolicy kto ma takie PIII i mógłby podjechać do Ciebie wtedy widziałbyś na żywo co i jak. Jak masz taką możliwość to podjedź do mnie tylko to kawałek drogi no i ja mam z grudnia 2002, więc może nie być tych podciśnień, ale mogę sprawdzić :wink:
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 06-04-2011, 21:23   

Dzieki rafal za checi ale napewno masz juz bez tych zakichanych wezykow bo dzisiaj bylem u znajomego z Krk i on tez ma koniec 2002 i juz calkiem inaczej jest. najbardziej nurtuja mnie te wtyczki bo u niego tez jest troche inaczej a dwie mam nadal nie wpiete. Jeszcze raz dzieki :)

[ Dodano: 07-04-2011, 16:47 ]
Kolejny dzień i żadnych dobrych wiadomości :( Nie znacie może kogoś z Krakowa lub okolic komu mozna by powierzyć moje Pajero aby doszedł o co chodzi z tymi wtyczkami i podciśnieniami.

[ Dodano: 07-04-2011, 20:04 ]
Zbyszku mam pytanie - a czy mogla tak od stania pasc pompa lub ewentualnie cos w niej i czy to sa wogole objawy zwiazane w jakikolwiek sposob z pompa? Wczesniej autko smigalo bez zadnych problemow. Najprawdopodobniej w sobote odwiedze ASO Krakow bo nie mam namiarow na nikogo innego w tej okolicy ale chcialbym tez posiadac mini wiedze zeby nie nagadali mi w serwisie niewiadomo czego. Z gory dzieki za info.
 
 
Tonio80 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 long A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 35
Skąd: Jaworzno/Bielsko
Wysłany: 08-04-2011, 13:42   

Jakbyś był w okolicach Chrzanowa to mogę podjechać.Ja mam 2000r.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-04-2011, 14:14   

koniusek napisał/a:

Zbyszku mam pytanie - a czy mogla tak od stania pasc pompa lub ewentualnie cos w niej i czy to sa wogole objawy zwiazane w jakikolwiek sposob z pompa? Wczesniej autko smigalo bez zadnych problemow. Najprawdopodobniej w sobote odwiedze ASO Krakow bo nie mam namiarow na nikogo innego w tej okolicy ale chcialbym tez posiadac mini wiedze zeby nie nagadali mi w serwisie niewiadomo czego. Z gory dzieki za info.

Objawy związane z układem zasilania Powietrze-paliwo. Pomieszane podciśnienia raczej. Pompa od tego nie może paść.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 08-04-2011, 18:04   

Dzieki za pocieszenie :) jutro zawoze auto do pana Leszka spod Krakowa - podobno zna sie na rzeczy i wiekszość posiadaczy Pajero z tej okolicy serwisuje sie u niego. W poniedziałek ma zaglądnąć wiec mysle ze w przyszlym tygodniu podziele sie juz jakimis konkretami. Jeszcze raz wielkie dzieki za zainteresowanie.

[ Dodano: 12-04-2011, 07:12 ]
No i mamy zagadke :( wezyki podopinane na 100%, wtyczki maja byc wolne bo ta obok filtra jest od poggrzewacza ktorego u mnie nie ma a ta druga zawsze jest wolna ale niestety zbyt duzej poprawy nie ma. Komputer nie pokazuje zadnych bledow a Pajero nadal ma klopoty z zebraniem sie z miejsca a pozniej jak ruszy jest tak jak wczesniej czyli brak problemow. Pan Leszek walczy dalej - czekam na wyniki - mam nadzieje ze wygramy :)

[ Dodano: 14-04-2011, 21:21 ]
Jutro dzien sadu.... podobno cala przyczyna jest jakis czujnik w pompie wtryskowej i dlatego tak sie dzieje, nie wiem jak to mozliwe skoro auto wczesniej jezdzilo normalnie ale wsomie oby to bylo to - jutro proba wymiany - mam nadzieje ze pomoze

[ Dodano: 17-04-2011, 08:44 ]
No i niestety diagnoza nieciekawa - awaria pompy wtryskowej. Zostały wykluczone wszystkie inne mozliwości :( także aktualnie stałem sie poszukiwaczem pompy bo podobno regeneracja nie ma sensu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.