 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zmiana zacisków |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-04-2011, 21:05 Zmiana zacisków
|
|
|
Yellow wszystkim!
pytałem w temacie z klockami i tarczami ale jakoś brak odp. wiec pytam sie tu.
Mianowicie nie ma sportowych tarcz, klocków do C50 wentyli, z tego co obczaiłem są np. EBC do eclipse, galanta no i inne firmy tez cosik sie znajdzie. Pytanie za 100 punktów pay back Czy zaciski na upartego podejdą z gala lub eclipsa do C52a Ventil?
[ Dodano: 06-04-2011, 20:19 ]
Znalazlem coś http://www.tarox.com.pl/tarcze.php takiego. W katalogu figuruje mój colt ale jeszcze sie spytałem czy aby napewno tez sportowe czy tylko gładkie. Druga sprawa jest klocków, tarcze moje niby sa takie jak do Gti http://moto.allegro.pl/ta...1535044168.html ale klocki mam juz te krótsze http://moto.allegro.pl/kl...1531523992.html natomiast EBC produkuje sportowe klocki do GTi te dłuższe http://moto.allegro.pl/kl...1501631149.html
I tera pytanie czy w Gti co miały te tarcze 236 miały zaciski na te wieksze klocki czy te 265, 256? A czasem te większe nie są tylne??
Chodzi mi po głowie zeby wsadzić zaciski na te klocki co sa dostepne EBC i zostać przy tarczach 236 ?
W katalogach jest to wszystko tak pozawiane ze juz sam nie wiem |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2011, 22:23
|
|
|
Jak to nie ma? Popatrz chociażby na katalog Mikody, ponoć niezłe tarcze. Masz do wyboru, nawiercane, nacinane, malowane, w falbankę i co tam jeszcze jest możliwe. Zaciski podejdą jak najbardziej, była już gdzieś na forum dywagacja na ten temat. Dasz większe tarcze, większe jarzma, w najlepszej opcji z Eclipse GSX (dwutłoczkowe) i z hamowaniem nie powinno być żadnych problemów Wtedy tylko pamiętaj że felgi poniżej '14 nie wchodzą... |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-04-2011, 09:29
|
|
|
Ale dowaliłeś z mikodą mają tylko, że lite a ja mam ventyle.... Firma Tarox posiada tarcze 236 ventylowane we wszytskich swoich opcjach.
Czyli mówisz zeby ładować te 256 od Gti z tymi nafrezowaniami na łby i do tego zaciski od eclipsy? tylko czy czasem te 256 tarcze nie maja 4x100 rozstawu? No i druga sprawa samych tarcz, nie ma sportowych... EBC robi 256 ale do eclips na 5 dziurek i na normalny sposób montarzu, wiec przekładać piasty, zwrotnice?? i co wtedy z mocowaniem na amorki? czy tylko przód ze śrubami na koło sie da wymienić i bedzie do tyłu pasował?
http://moto.allegro.pl/zw...1546856115.html
http://moto.allegro.pl/pi...1543768732.html
http://moto.allegro.pl/zw...1512008022.html
Dobra a na tarcze 236 czy 256 idą w gti te same klocki i zaciski?? Bo jak tak to kupuje zaciski z GTi, klocki sportowe z ebc, a tarcze walę taroxa 236 i już bez przekładania. |
|
|
|
 |
|
|