Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pare pytan laika
Autor Wiadomość
tremba 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 Long AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 41
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-04-2011, 19:32   Pare pytan laika

Obejrzalem sobie miska:

http://allegro.pl/pajero-...1549505158.html

Jak na te lata wyglada dobrze, troche latwej do opanowania rdzy, wszystkie napedy zdaja sie dzialac, na podwoziu sporo rudej ale raczej nalot niz gangrena. I teraz kilka pytan:

1. podczas jazdy z zapietymi napedami slychac slabe terkotanie (tak samo z przodem, reduktorem, i blokada tylu). Nie jest to jakis straszny klekot jednak nie wiem czy to calkiem normalne. Poprosze o jakies sugestie.

2. wsporniki przedniego zderzaka zgnile zupelnie razem z kawalkami nadkoli-zakladam ze ze dobrze to nazywam-rurki pod zderzakiem ktore przymocowane sa chyba do ramy, a do nich przyspawana jest blacha. Czy to jest powazna sprawa, czy wystarczy kawal stali, migomat i troche dobrych checi?

3. silnik-przy rozruchu konkrektnie klekocze, potem ustaje-zakladam ze norma bo to chyba hydraulika w rozrzadzie. Natomiast slychac pisk-byc moze pasek, ale moze sa tam jakies lozyska ktore wydaja dosc wysoki dzwiek?

Silnik 150 konny, czy ktos wie jak bardzo rozni sie on od 180 konnego? Chodzi mi glownie o eksploatacje, czesci itp. Generalnie zastanawiam sie czy warto kupic i grzebac, bo troszke tego bedzie, do tego pakiet startowy i juz robi sie nieco powazniejsza sumka niz ta za sam samochod. Z gory dzieki za wszelkie uwagi.
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 13-04-2011, 21:28   

Jak słyszę takie bajki z kobietą i lekarzem to od razu uciekam od takiego samochodu :wink:
Nic nie powinno klekotać, tym bardziej po takich poprzednikach. :D
Z rdzą na pewno sobie poradzisz ale po Twoim opisie można sądzić, że autko jest w stanie, w którym pakiet startowy może przekroczyć bez trudu cenę wywoławczą.
Pozdrawiam
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 13-04-2011, 21:43   

Może machnąłem się w obliczeniach ale wynika że dziennie robił 33km ?????? Ja mam z 1995 i wychodzi że dziennie przejechał 95km i jak kupowałem to żadnej znaczącej rudy nie było. A był używany w gospodarstwie bo jak bardzo dokładnie sprzątałem to ziarna owsa i pszenicy znajdowałem więc ta kobieta i ten lekarz to tak jak PiotrC napisał między bajki.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 13-04-2011, 22:16   

PiotrC napisał/a:
Jak słyszę takie bajki z kobietą i lekarzem to od razu uciekam od takiego samochodu :wink:

Z dokumentów niby się zgadza, ale równie dobrze Dr. przed nazwiskiem mogą oznaczać zarówno doktora weterynarii jak i filozofii. Tak więc niekoniecznie lekarza, jak stara się uważać sprzedający. W Niemczech byłby to skrót Med. Artz. I te opowieści że hak nie 3.5 tony tylko 3.2 , bajki. I jak zrobił przegląd i powymieniał oleje i filtry to dopiero się zorientował , że nie ten hak ???
Bajkopisarstwo.

To że piszczy może być związane z paskami, łożyskami ,napinaczami, może kończy się alternator ? Może być banał ale też i problemy. Klekot przy rozruchu może być związany z zalaniem gęstym olejem ( chwila mija zanim dojdzie do klawiatury) Po to by trzymał ciśnienie ? czy wlany jakiś uszczelniacz - zagęszczacz ??
Trzymał bym się chyba od niego z daleka. ( chociaż jest blisko koło mnie :wink: )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.