Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spadajace obroty Pajero Sport V3.0 24zaw.
Autor Wiadomość
MAX-315 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT V3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 97
Skąd: PADEW NARODOWA
Wysłany: 15-04-2011, 22:18   Spadajace obroty Pajero Sport V3.0 24zaw.

Witam wszystkich ,mam mały problem z obrotami przy Pajero Sport V3.0 24zaw z99r ,
a mianowicie zaczeły mi spadac obroty do takiego stopnia ze az mi gasnie lub wchodzi do 12ob./min. po ostygnieciu lecz ostatnio spadaja te obroty do zera i gasnie.
Czy to bedzie wina silnika korkowego jesli tak to powiedzcie czy znajduje sie on pod wlotem powietrza do przepustnicy jak jest mocowana rura gumowa od przepłuwomieza
Pozdrawiam MAX
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-04-2011, 08:46   Re: Spadajace obroty Pajero Sport V3.0 24zaw.

MAX-315 napisał/a:
Witam wszystkich ,mam mały problem z obrotami przy Pajero Sport V3.0 24zaw z99r ,
a mianowicie zaczeły mi spadac obroty do takiego stopnia ze az mi gasnie lub wchodzi do 12ob./min. po ostygnieciu lecz ostatnio spadaja te obroty do zera i gasnie.
Czy to bedzie wina silnika korkowego jesli tak to powiedzcie czy znajduje sie on pod wlotem powietrza do przepustnicy jak jest mocowana rura gumowa od przepłuwomieza
Pozdrawiam MAX

Może być to wina silnika krokowego. Umieszczony jest w pierwszej części wlotu powietrza w kolektorze ssącym od dołu. Albo przepływomierza, umiejscowiony zaraz za filtrem powietrza.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
MAX-315 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT V3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 97
Skąd: PADEW NARODOWA
Wysłany: 16-04-2011, 20:36   

Witam dziekuje za pomoc wyjołem korkowca wzuciłem go do benzyny ze srodkiem czyszczącym do wtryskiwaczy ,pobełtałem nim pare razy zeby benzynka dostała sie do srodka wysuszyłem i napusciłem srodkiem smarnym wysokocisnieniowym HHS 2000 jak narazie jest dobrze zobaczymy jak bedzie po dłuszej trasie jak sie dobrze przegoni Pajerkę
Pozdrawiam wszystkich :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.