Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
18-10-2007, 00:16
jade ,jade i zgasł smród i tyle>?
Autor Wiadomość
rafalmaxi 
Nowy Forumowicz

Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 10-11-2006, 21:34   jade ,jade i zgasł smród i tyle>?

auto nie ma iskry cos zasmierdziało w srodku jakas spalenizna i nie zapala nawet kontrolka check engine sie nie zapala przy przekrecaniu kluczyka no i pompa paliwa cały czas chodzi mysle ze ecu spłonoł ale gdzie przyczyna wszelkie rady pls
_________________

Ostatnio zmieniony przez rafalmaxi 11-11-2006, 09:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
qbartx
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2006, 23:24   

Moim zdaniem bez porzadnego sprawdzenia co sie stalo nie ma co gdybac. Radze udac sie do elektryka, najlepiej jakiegos poleconego bo jak masz jechac do partacza to lepiej samemu serwisowka w reke i sprawdzasz wszystko po kolei. W elektryce to akurat jest tak ze nie ma okreslonej przyczyny. Nikt nie powie CI przeciez "jak zjaral Ci sie ecu to rozwalilo sie to i to"...Tutaj moze byc akurat tysiac powodow :/
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2006, 09:19   

Mi elektryk prawie zjaral cala instalacje bo wymienial radio.
Dalem to fachmanowi bo moja instalacja pod radio nie byla przygotowana (jakies lacze euro czy jakos tak).
Kut** jeden niedosc, ze zle podlaczyl glosniki (prawie sfajczyly sie) to po poprawce przytrzasnal radiem kabel (widocznie sie gdzies zaplatal i ten go przygniotl wciskajac radio w obudowe). Rowniez, samochod stanal, smród (wlasnie, ortografia sie klania Panie rafalmaxi) i dym spod kokpitu.
Dowloklem samochod to tego %#^$%^ i musial robic az zrobi.
Nie jest to post aby cos tam opowiedziec podobnego. Mialem jedynie na celu uzmyslownienie autorowi problemu, ze moze cos ostatnio grzebal w elektryce (lub ktos) i nalezy szukac przyczyn w tymze wlasnie.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-11-2006, 22:25   

Jak pompa paliwa chodzi mimo, że CE się nie zaświeca - smród pochodził z komputera wtrysku....... mam jako okaz taki komputer po którym 2 miesiące po pożarze w środku w L300 dobrze było czuć spaleniznę...............a teraz L300 jeździ i cieszy się dobrym zdrowiem, mimo że wersja baaaaaaardzo egzotyczna i ECU niezdobywalne w naszej szerokości geograficznej.

Proponuję wydłubanie ECU i przesłanie do mnie ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2006, 13:53   

Bartek napisał/a:
Jak pompa paliwa chodzi mimo, że CE się nie zaświeca - smród pochodził z komputera wtrysku....... mam jako okaz taki komputer po którym 2 miesiące po pożarze w środku w L300 dobrze było czuć spaleniznę...............a teraz L300 jeździ i cieszy się dobrym zdrowiem, mimo że wersja baaaaaaardzo egzotyczna i ECU niezdobywalne w naszej szerokości geograficznej.

Proponuję wydłubanie ECU i przesłanie do mnie ;)
I to jest najbardziej trafna diagnoza jeżeli wszystko chodzi a nie odpala to znaczy że sterowanie wtrysku padło i albo regeneracja ecu lub szukać trzeba używki koszt jak masz kogoś znajomego i spore zniżki u sprzedających graty to ci obczają za 0k 400pln jak nie to ceny zaczynają się od 500pln w górę i nigdy nie ma pewności czy działa.
 
 
rafalmaxi 
Nowy Forumowicz

Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 28
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 13-11-2006, 23:30   

dzieki za pomoc tez przypuszczam ze to ecu tylko jaka przyczyna wykopcenia czy to mozliwe ze tak sam od siebie czy moze jakas zewnetrzna przyczyna
pozdro
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 13-11-2006, 23:42   

Sam z siebie, a raczej ze swoich kondensatorów..... "parę" takich naprawiłem ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.