 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 18-10-2007, 00:16 |
jade ,jade i zgasł smród i tyle>? |
Autor |
Wiadomość |
rafalmaxi
Nowy Forumowicz
Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 28 Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: 10-11-2006, 21:34 jade ,jade i zgasł smród i tyle>?
|
|
|
auto nie ma iskry cos zasmierdziało w srodku jakas spalenizna i nie zapala nawet kontrolka check engine sie nie zapala przy przekrecaniu kluczyka no i pompa paliwa cały czas chodzi mysle ze ecu spłonoł ale gdzie przyczyna wszelkie rady pls |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez rafalmaxi 11-11-2006, 09:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
qbartx [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2006, 23:24
|
|
|
Moim zdaniem bez porzadnego sprawdzenia co sie stalo nie ma co gdybac. Radze udac sie do elektryka, najlepiej jakiegos poleconego bo jak masz jechac do partacza to lepiej samemu serwisowka w reke i sprawdzasz wszystko po kolei. W elektryce to akurat jest tak ze nie ma okreslonej przyczyny. Nikt nie powie CI przeciez "jak zjaral Ci sie ecu to rozwalilo sie to i to"...Tutaj moze byc akurat tysiac powodow :/ |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2006, 09:19
|
|
|
Mi elektryk prawie zjaral cala instalacje bo wymienial radio.
Dalem to fachmanowi bo moja instalacja pod radio nie byla przygotowana (jakies lacze euro czy jakos tak).
Kut** jeden niedosc, ze zle podlaczyl glosniki (prawie sfajczyly sie) to po poprawce przytrzasnal radiem kabel (widocznie sie gdzies zaplatal i ten go przygniotl wciskajac radio w obudowe). Rowniez, samochod stanal, smród (wlasnie, ortografia sie klania Panie rafalmaxi) i dym spod kokpitu.
Dowloklem samochod to tego %#^$%^ i musial robic az zrobi.
Nie jest to post aby cos tam opowiedziec podobnego. Mialem jedynie na celu uzmyslownienie autorowi problemu, ze moze cos ostatnio grzebal w elektryce (lub ktos) i nalezy szukac przyczyn w tymze wlasnie. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-11-2006, 22:25
|
|
|
Jak pompa paliwa chodzi mimo, że CE się nie zaświeca - smród pochodził z komputera wtrysku....... mam jako okaz taki komputer po którym 2 miesiące po pożarze w środku w L300 dobrze było czuć spaleniznę...............a teraz L300 jeździ i cieszy się dobrym zdrowiem, mimo że wersja baaaaaaardzo egzotyczna i ECU niezdobywalne w naszej szerokości geograficznej.
Proponuję wydłubanie ECU i przesłanie do mnie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2006, 13:53
|
|
|
Bartek napisał/a: | Jak pompa paliwa chodzi mimo, że CE się nie zaświeca - smród pochodził z komputera wtrysku....... mam jako okaz taki komputer po którym 2 miesiące po pożarze w środku w L300 dobrze było czuć spaleniznę...............a teraz L300 jeździ i cieszy się dobrym zdrowiem, mimo że wersja baaaaaaardzo egzotyczna i ECU niezdobywalne w naszej szerokości geograficznej.
Proponuję wydłubanie ECU i przesłanie do mnie | I to jest najbardziej trafna diagnoza jeżeli wszystko chodzi a nie odpala to znaczy że sterowanie wtrysku padło i albo regeneracja ecu lub szukać trzeba używki koszt jak masz kogoś znajomego i spore zniżki u sprzedających graty to ci obczają za 0k 400pln jak nie to ceny zaczynają się od 500pln w górę i nigdy nie ma pewności czy działa. |
|
|
|
 |
rafalmaxi
Nowy Forumowicz
Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 28 Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: 13-11-2006, 23:30
|
|
|
dzieki za pomoc tez przypuszczam ze to ecu tylko jaka przyczyna wykopcenia czy to mozliwe ze tak sam od siebie czy moze jakas zewnetrzna przyczyna
pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-11-2006, 23:42
|
|
|
Sam z siebie, a raczej ze swoich kondensatorów..... "parę" takich naprawiłem |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|