Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom oleju w skrzyni automatycznej
Autor Wiadomość
flamaster 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 29
Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
Wysłany: 16-05-2011, 13:04   Poziom oleju w skrzyni automatycznej

Witam serdecznie,

Zmierzyłem poziom oleju w automatycznej skrzyni biegów, poziom sprawdzałem na wyłączonym silniku, olej był zagrzany (4km po mieście).
Do kreski na bagnecie z napisem HOT brakowało ok. 10mm.
Wobec tego mam pytanie, ile oleju powinienem dolać?

Druga sprawa, podczas jazdy auto nierównomiernie zmienia biegi, czasem za późno, czasem za wcześnie, na starcie nie ma mocy jakby bieg był za wysoki. Czy to może być spowodowane niedostatkiem oleju? Czy może tym że auto rok czasu stało na warsztacie pod płotem i w zasadzie nie jeździło (półtora roku temu na innym warsztacie zmieniali olej i filtry) ?
_________________
===============================
Dodge Stealth R/T, 24V, 1992r. silnik wolnossący
nie znam się na tych autach, mam go krótko
dziękuję za wyrozumiałość
=====Fla(\/)as+er==================
 
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 16-05-2011, 23:54   

Olej w ASB powinien być sprawdzany przy włączonym silniku, jeśli na wyłączonym było 10 mm poniżej, to można się spodziewać ,że na włączonym będzie jeszcze mniej - czyli za mało. To ma wpływ na prawidłową prace skrzyni. Znaczenie ma też jaki olej został wlany, inny niż zalecany też może mieć znaczenie jeśli chodzi o prawidłową pracę skrzyni. Jeżeli nie wiadomo co było zalane , to lepiej wymienić i nie ryzykować uszkodzenia skrzynki z tego powodu.
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
flamaster 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 29
Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
Wysłany: 02-06-2011, 10:41   po prostu zmieniłem

Wymieniłem olej w skrzyni, tak było najprościej. Zalali mi olej klasy Dextron 2, stary olej obejrzałem, nie było w nim żadnych odłamków, opiłków, ani innych badziewi, leciutko przypalony, bo było go za dużo (albo za mało), nie pamiętam, jakoś mi to klarowali.
Ale dalej mam dylemat, źle zmienia biegi, czasami jakby szuka, czasem wrzuca za wysoki a czasem jakby się ślizgał. Podobno jest tam jakaś regulacja. Ma ktoś o tym pojęcie?
_________________
===============================
Dodge Stealth R/T, 24V, 1992r. silnik wolnossący
nie znam się na tych autach, mam go krótko
dziękuję za wyrozumiałość
=====Fla(\/)as+er==================
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 05-06-2011, 02:08   

A nie myślałeś o konwercie na manual?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.