Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
outlander 3.0 do oceny
Autor Wiadomość
marcin9098 
Nowy Forumowicz

Auto: może bedzie outek II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-05-2011, 23:31   outlander 3.0 do oceny

witam,
rozważam zakup outka II z silnikiem beznynowym, ale jestem zielony w tych autach - wszelka pomoc mile widziana. 3.0 wydaje się mieć wystarczająco pary, żeby rozbujać taką budę.

http://moto.allegro.pl/mi...1626872764.html

czy ten egzemplarz nie jest zbyt tani ?

jak w ogole sprawują się autka z tym silnikiem, dają się łatwo zagazować (bo przecież nie będę lać hektolitrami paliwa za 6 zł :) )
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-05-2011, 07:11   

marcin9098 napisał/a:
czy ten egzemplarz nie jest zbyt tani ?
samochód jest ze Stanów, więc już to obniża cenę. Silnik benzynowy nie należy do super ekonomicznych, więc też. Jak dla mnie jego największą wadą jest fakt 2 WD - baaaardzo rzadko jeżdżę w tym trybie, bo Outek źle się prowadzi - wyrywa kierownicę z rąk przy skrętach, zakrętach z dodaniem gazu, itp., przy 4 WD (Auto i Lock) jest znacznie lepiej, więc po doświadczeniach na pewno nie kupiłbym Outka 2 WD.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 24-05-2011, 08:39   

Bez wątpienia wóz jest ze stanów. Auta zza oceanu maja delikatniejsze i prostsze zawieszenie co na polskich koleinach i dziurach nie sprawdza się ma tendencje do wożenia autem maja mało precyzyjne układy kierownicze i mniej trwałe zawieszenie. Co do silnika 3.0 może i ma te 220km ale w połączeniu z wolnym automatem raczej szału nie robi a 15l bezproblemowo wciąga. dlatego jeśli chcesz mieć Outka z wystarczającą ilością pary to kup sobie outka I z silnikiem Turbo a jak już chcesz outkaII 2.4 z manualną
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-05-2011, 10:10   

desti napisał/a:
ma tendencje do wożenia autem
to robi każdy Outek w trybie 2 WD - wystarczy tylko mieć skręconą kierownicę (np. przy wyprzedaniu) i wcisnąć mocniej gaz. Odnośnie różnicy w trwałości zawiasu to się nie wypowiadam - niech napiszą Ci, co mają autka z USA. Na pewno kultura pracy V6 jest znacznie wyższa niż 2.4, o turboklekotach już nie wspomnę. :wink:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
marcin9098 
Nowy Forumowicz

Auto: może bedzie outek II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-05-2011, 15:25   

do tego auta chyba nic lepiej nie pasuje niż mocna benzyna
Ale akurat ten egzemplarz odpada - przejechane na gazie 60 kkm, na ubogiej mieszance (właściciel ma warsztat zakładania instalacji gazowych), do zrobienia rozrząd, co jest dużym problemem jak jest aucie instalacja gazowa (mógłbym książkę o tym napisać :) ). Jak ktoś chce mieć dużo straconych nerwów i czasu, to samochód jest ok. Ale pewnie jak się wszystko naprawi, to będzie ok.
Naczelna zasada użytkowania auta na gazie: nie oszczedzaj na gazie poprzez zubażanie mieszanki - od tego wypalają się zawory, niszczy uszczelka pod głowicą, bo zwiększa się mocno temperatura spalania. Właściciel autka polemizował ze mną, twierdząc że jak ktoś się zna na instalacja to wie że 5-10% można zubożyć mieszanką..... ale sam przyznał że czasem check engine mu się zapalał, czyli silnik "krzyczał" - za mało paliwa!!!

Aha.... i jeszcze nie były w nim świece zmieniane od nowści. Jeśli ktoś zna się na gazie, to wie co ile się wymienia świece i czym grozi zaniedbanie tego ;)

Ale za to duuuży plus dla właściciela za uczciwość - niczego nie ściemniał, mówił prawdę. Żadko spotyka sie takich sprzedawców. Autko warto kupić za jakieś 45 tyś. - zamortyzuje się duże ryzyko remontu góry silnika.... którą nota bene chyba bym i tak zalecał zrobić przy okazji robienia rozrządu - wymienić uszczelkę i sprawdzić stan głowic i gniazd zaworowych. Koszt to pewnie około 10 tys. ze wszystkim. ale potem mamy już super furę do zajeżdżania - przy dobrze ustawionej mieszance 100 kkm do przelatania bez problemów.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-05-2011, 15:05   

prawdopodobnie światła do wymiany 2szt po 1800 zł (przód),marcin9098 nie dopatrzyłem się w nim gazu?
_________________

 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 25-05-2011, 15:57   

marcin9098 napisał/a:
do tego auta chyba nic lepiej nie pasuje niż mocna benzyna
Ale akurat ten egzemplarz odpada - przejechane na gazie 60 kkm, na ubogiej mieszance (właściciel ma warsztat zakładania instalacji gazowych), do zrobienia rozrząd, co jest dużym problemem jak jest aucie instalacja gazowa (mógłbym książkę o tym napisać :) ). Jak ktoś chce mieć dużo straconych nerwów i czasu, to samochód jest ok. Ale pewnie jak się wszystko naprawi, to będzie ok.
Naczelna zasada użytkowania auta na gazie: nie oszczedzaj na gazie poprzez zubażanie mieszanki - od tego wypalają się zawory, niszczy uszczelka pod głowicą, bo zwiększa się mocno temperatura spalania. Właściciel autka polemizował ze mną, twierdząc że jak ktoś się zna na instalacja to wie że 5-10% można zubożyć mieszanką..... ale sam przyznał że czasem check engine mu się zapalał, czyli silnik "krzyczał" - za mało paliwa!!!

<cut>


Jestes pewien, ze mowimy o tym samym aucie co w topicu. Ja tam widze calkiem inny zadeklarowany przebieg o nie mowiac juz o gazie
rezon napisał/a:
samochód jest ze Stanów, więc już to obniża cenę. Silnik benzynowy nie należy do super ekonomicznych, więc też. Jak dla mnie jego największą wadą jest fakt 2 WD - baaaardzo rzadko jeżdżę w tym trybie, bo Outek źle się prowadzi - wyrywa kierownicę z rąk przy skrętach, zakrętach z dodaniem gazu, itp., przy 4 WD (Auto i Lock) jest znacznie lepiej, więc po doświadczeniach na pewno nie kupiłbym Outka 2 WD.


Nie wspominajac nawet o problemach z pozniejsza odsprzedaza danego auta; malo kto kupuje SUV'a bez 4x4. Sam w zyciu bym takiego samochodu nie kupil. Zauwaz tez, ze nigdzie nie pisze bezwypadkowy, a to juz powinno byc dla Ciebie sygnalem, zeby dokladniej sprawdzic autko. Przede wszystkim popros sprzedajacego o VIN, na stronach Carfaxu albo na forum www.bez-wypadkowe.net mozna sprawdzic historie pojazdu.
Zdjecia sa na dodatek nieostre i niespecjalnie mozna na nich cokolwiek wypatrzyc, a juz w ogole prawa strone, ktora w ogole nie jest sfotografowana.

Sprobuj poprosic sprzedawce tez o fotki uszkodzenia, bo z tego co wujek google wypluwa po wpisaniu nr tel sprzedawcy, ten chcial kiedys go juz sprzedac nie naprawionego :

link
 
 
zalesik 
Forumowicz


Auto: oII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 50
Skąd: białystok
Wysłany: 26-05-2011, 00:54   

desti napisał/a:
Auta zza oceanu maja delikatniejsze i prostsze zawieszenie

ciekawe, czym się ta "prostota" objawia? :lol: A tak przy okazji, prawdopodobnie jest to orginalny Japończyk, także to, że przypłynął z Hameryki niczego nie przesądza
desti napisał/a:
maja mało precyzyjne układy kierownicze i mniej trwałe zawieszenie

daj znać, w jaki sposób to sprawdziłeś
desti napisał/a:
ma te 220km ale w połączeniu z wolnym automatem raczej szału nie robi

wolnym? oby każdy z nas mógł się pochwalić taką precyzją i szybkością w M/T
desti napisał/a:
15l bezproblemowo wciąga. dlatego jeśli chcesz mieć Outka z wystarczającą ilością pary to kup sobie outka I z silnikiem Turbo

nooo, ten to pali pewnie 7l/100 w mieście :mrgreen:
_________________
pozdrawiam
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 26-05-2011, 10:08   

Prostsze zawieszenie ma realne odbicie w cenie tamtejszych aut tam drogi masz płaskie jak stół u nas to wiesz. Mało precyzyjny układ kierowniczy następstwo mniej skomplikowanego zawieszenia nawet da się to zauważyć na VW zza oceany że w przeciwieństwie do europejskich nie da się jezdzić szybko po krętych drogach wg mnie ten układ z 3.0 jest bardziej gumowaty. Mniej trwałe zawieszenie tańsze materiały użyte. Co do szybkości zmiany biegów automat jest wolniejszy a co do zmiany w M/T a manualną to zależy kto jak szybko potrafi wajchować. Turbo w żadnym wypadku nie spali ci 7l po mieście tylko 11-12l a co do kultury pracy O I Turbo ma znacznie lepsze przyspieszenie i znacznie lepiej się prowadzi.
 
 
TomiF19 
Forumowicz


Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 90
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 26-05-2011, 11:40   

Jezdzę O II z silnikiem 3.0 V6 2007r, i jedyne co musze w nim zrobić to wymienić wachacze, ale to o czym piszesz desti nie potwierdzam gdyz prowadzenie jest OK, spalanie jak kazdy benzyniak z ta pojemnością, skrzynia działa szybko i precyzyjnie, znajomy po przejechaniu stwierdził że to "rakieta" a na codzien jezdzi VW touareg 5.0 TDI. O II kupiłem w 2009 r. za 70 tys. i nie żałuje ani grosza.
_________________

 
 
zalesik 
Forumowicz


Auto: oII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 50
Skąd: białystok
Wysłany: 26-05-2011, 20:43   

desti napisał/a:
a co do zmiany w M/T a manualną to zależy kto jak szybko potrafi wajchować

M/T - Manual Transmition - skrzynia manualna :mrgreen:
_________________
pozdrawiam
 
 
GrzesiekJozefow 
Forumowicz

Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Józefów
Wysłany: 09-06-2011, 20:12   

desti napisał/a:
Auta zza oceanu maja delikatniejsze i prostsze zawieszenie co na polskich koleinach i dziurach nie sprawdza się ma tendencje do wożenia autem maja mało precyzyjne układy kierownicze i mniej trwałe zawieszenie.


:shock:

desti napisał/a:
Co do silnika 3.0 może i ma te 220km ale w połączeniu z wolnym automatem raczej szału nie robi


:shock:

Kolega te mądrości wypisuje na podstawie swoich doświadczeń :?: Czy wujek Zdzisiek na imieninach u ciotki Halinki je rozpowiadał :?: :roll:
_________________
Pozdrawiam

Grzesiek
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 10-06-2011, 11:42   

Od kiedy to automat ma wolniejsze przełożenie od ręki?
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.