[CK1A 1.3] Problemy z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
Siber
Forumowicz
Auto: Lancer CK1A 1.3 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 33 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 02-06-2011, 17:20 [CK1A 1.3] Problemy z odpalaniem
|
|
|
Witam. Mam problem dotyczacy odpalania na cieplym silniku. Na zimnym pali normalnie, jednak kiedy silnik jest cieply trzeba krecic z pedalem gazu w przeciwnym razie bardzo dlugo zalapuje. Dodam, ze misiek jest z instalacja LPG i staram sie zawsze startowac na benzynie.
Podejrzewam, ze to przez czujnik temperatury, ktory po prostu traktuje silnik jako zawsze zimny i zalewa go.
Mial ktos podobny problem i czy podpiecie pod komputer pomoze w diagnozie usterki? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-06-2011, 08:03
|
|
|
Siber napisał/a: | Mam problem dotyczacy odpalania na cieplym silniku. Na zimnym pali normalnie, jednak kiedy silnik jest cieply trzeba krecic z pedalem gazu w przeciwnym razie bardzo dlugo zalapuje | Regulacja luzów zaworowych powinna pomóc. |
|
|
|
 |
Siber
Forumowicz
Auto: Lancer CK1A 1.3 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 33 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 04-06-2011, 16:55
|
|
|
Problem sam sie naprawil, pojezdzilem na samej benzynce jakis czas i pali teraz rowno |
|
|
|
 |
rydzu25
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
|
Wysłany: 05-06-2011, 09:27
|
|
|
witam
Kolego wyreguluj sobie luzy zaworów napewno ci pomoże to ja miałem taki sam problem i po regulacj problem znikł
Luzy dla silnika 1,3 (4G13)
wlot 0,20
wylot 0,25
ustawiane na ciepłym silniku (ważne)
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Siber
Forumowicz
Auto: Lancer CK1A 1.3 12V 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 33 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 05-06-2011, 13:08
|
|
|
Na pewno to zrobie jednak juz nie w tym miesiacu, bo po wymianie rozrzadu, pompy wody, oleju i filtrow po prostu sie splukalem.
Podejrzewam, ze taka przyjemnosc wyniesie mnie ze 300zl razem z wymiana uszczelek. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-06-2011, 23:14
|
|
|
Siber napisał/a: | Podejrzewam, ze taka przyjemnosc wyniesie mnie ze 300zl razem z wymiana uszczelek. | Za samą regulację zaworów nie dałbym więcej niż 70-80 zł, uszczelka może zostać ta sama tylko lekko posmarować płaszczyznę przylegania do głowicy silikonem. |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 06-06-2011, 22:23
|
|
|
1. jaki masz przebieg i jak duzo km przejechales na lpg?
2. ile oleju bierze Ci silnik?
3. wymieniales kiedys filtr paliwa?
Nie chce cie martwic, ale mialem podobnie, po przejechaniu np. 200km i zgaszeniu silnika przy robotach drogowych nie moglem go później odpalic. Okazalo sie ze przytykaja sie wtryskiwacze paliwa. W efekcie czego samochod nie pracowal na wszystkie cylindry. Po odkreceniu listwy wtryskowej cala jest brudna jakas mazią biało żółtą.
PS. przy regulacji zaworow tez zostawiam orgina uszczelke i jak narazie nic nie cieknie. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
|