Zapieczona kierownica na wieloklinie |
Autor |
Wiadomość |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-06-2011, 22:00 Zapieczona kierownica na wieloklinie
|
|
|
Macie moze jakis pomysl jak zdjac zapieczona kierownice? Dzisiaj 2h walczylismy w dwie osoby i ni chu chu nie chce zejsc :/ Nie mam koncepcji jak to mozna sciagnac bez szkody |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-06-2011, 22:13
|
|
|
Zapierasz kierownice na godzinie 3 i 9, punktak, młotek, przykładasz punktak w środek śruby mocującej kierownice, uderzasz mlotkiem, powinno zejść. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-06-2011, 22:19
|
|
|
Nie bardzo potrafie to sobie wyobrazic, sruba juz dawno odkrecona, a mimo to kierownica nie chce zejsc... |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-06-2011, 22:42
|
|
|
ale pierścień na końcu zdjeliście? |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-06-2011, 13:34
|
|
|
ja chce zdjac cala kierownice, wiec wyciaganie pierscienia i zostawianie tego elementu na wieloklinie po ktorym jezdzi regulacja przod-tyl jest bez sensu, bo nie chce wstawiac oryginalnej innej kiery tylko nabe. Chyba ze jest drugi pierscien? |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-06-2011, 22:34
|
|
|
Usiądź sobie spokojnie na fotelu, i na zmianę uderzaj rękami w kierownicę po jej obu stronach. Na godzinie 9 i 15. Ważne aby były to krótkie, energicznie (ale bez przesady) uderzenia. Musi zejść. |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 06-06-2011, 23:36
|
|
|
Mozna zdjac pierscien i wtedy to co zostanie zdjac sciagaczem... |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 08-06-2011, 18:30
|
|
|
Bazz napisał/a: | Mozna zdjac pierscien i wtedy to co zostanie zdjac sciagaczem... |
Dokladnie w ten sposob problem zostal dzisiaj rozwiazany |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
|