 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sekwencja gal 2.0 97r. |
Autor |
Wiadomość |
mirek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2006, 16:54 Sekwencja gal 2.0 97r.
|
|
|
Jaka może być przyczyna ? Na zakrętach zrywa , szarpie (przy każdej prędkości),przy 20km/h na dwójce strzela,przełącza się na paliwo Instalacja sekwencja SIROCCO-reduktor KME.Co możecie doradzić(instalacja na gwarancji,byłem już kilka razy ustawiać nie potrafią) |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 15-11-2006, 10:47
|
|
|
Jeżeli na zakrętach takie rzeczy się dzieją to całkiem możliwe że reduktor jest umiejscowiony w zym miejscu albo on sam jest ułożony w złej pozycji, A co do strzałów - jak to możliwe w sekwencji - tylko jeśli wtryskiwacze gazu zamontowane są hen hen daleko silnika - nie ma innej możliwości - nie wiem czy kojarzę ten silnik ale na pewno w 2.5 V6 trzeba się nieźle narozbierać żeby zamonotwać wtryskiwacze jak najbliżej silnika - jak będą daleko to równie dobrze może być to mixer. A co do przełączanie na paliwo - centralka przełącza gdy: Spadnie ciśnienie (brak gazu), Reduktor jest za słaby i na wysokich obrotach nie da się wtrysnąć odpowiedniej ilości gazu - mieszanka uboga i przerzuca na Pb, To samo jak wciśniesz mocno gaz do deski - reduktor nie wyrabia i dzieje się co to wyżej . Najprostrzy powód to usterka przełącznika - najprzyjemniejsza ze wszystkich:)
Mi pomogła wymiana na red od V6 - zmiana w ustawieniach że mam mocniejszy - teraz sam ustawiam mapę (OMVL Dream XXI N) i stało sie - spalił mi w mieście pierwszy raz poniżej 14l (wyszło 13,8) gdzie normalnie wychodziło 16-17. Oczywiście regulacja dotyczyła podwyższania składu mieszanki - co skutkowało zmniejszeniem czasów wtrysku - ale jeszcze podjadę sprawdzić czy nie mam gdzieś na mapie za ubogo.
Byłem i jeszcze podpytałem u fachowców - żeby w sekwencji strzelało - kable WN i świece muszą być w opłakanym stanie. A co to szarpania na zakrętach - reduktor w położeniu bocznym - siła odśrodkowa i membrana skacze jak ta siła zagra
Powodzenia!! |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-11-2006, 09:43
|
|
|
Ja bym pojechał do nich i zmienił reduktor na inny, ja mam u siebie reduktor stałego ciśnienia Landirenzo, zamontowany centralnie na scianie grodziowej. Jest to reduktor stałego cieninia. Oprócz reduktrora moga by czle dobrane dysze wtryskiwaczy lub jak pisał Karwoś za daleko umieszczone od kolektora. Wejdz soebie w topić "LPG w 2.5V6" to zobaczysz jaku Krzysia_1972 jest to wszytko ładnie zalożone.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
mirek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 10:43
|
|
|
K-wa byłem,miało być lepiej.I dalej kupa. |
|
|
|
 |
|
|