Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sekwencja gal 2.0 97r.
Autor Wiadomość
mirek
[Usunięty]

  Wysłany: 14-11-2006, 16:54   Sekwencja gal 2.0 97r.

Jaka może być przyczyna ? Na zakrętach zrywa , szarpie (przy każdej prędkości),przy 20km/h na dwójce strzela,przełącza się na paliwo Instalacja sekwencja SIROCCO-reduktor KME.Co możecie doradzić(instalacja na gwarancji,byłem już kilka razy ustawiać nie potrafią)
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 15-11-2006, 10:47   

Jeżeli na zakrętach takie rzeczy się dzieją to całkiem możliwe że reduktor jest umiejscowiony w zym miejscu albo on sam jest ułożony w złej pozycji, A co do strzałów - jak to możliwe w sekwencji - tylko jeśli wtryskiwacze gazu zamontowane są hen hen daleko silnika - nie ma innej możliwości - nie wiem czy kojarzę ten silnik ale na pewno w 2.5 V6 trzeba się nieźle narozbierać żeby zamonotwać wtryskiwacze jak najbliżej silnika - jak będą daleko to równie dobrze może być to mixer. A co do przełączanie na paliwo - centralka przełącza gdy: Spadnie ciśnienie (brak gazu), Reduktor jest za słaby i na wysokich obrotach nie da się wtrysnąć odpowiedniej ilości gazu - mieszanka uboga i przerzuca na Pb, To samo jak wciśniesz mocno gaz do deski - reduktor nie wyrabia i dzieje się co to wyżej . Najprostrzy powód to usterka przełącznika - najprzyjemniejsza ze wszystkich:)

Mi pomogła wymiana na red od V6 - zmiana w ustawieniach że mam mocniejszy - teraz sam ustawiam mapę (OMVL Dream XXI N) i stało sie - spalił mi w mieście pierwszy raz poniżej 14l (wyszło 13,8) gdzie normalnie wychodziło 16-17. Oczywiście regulacja dotyczyła podwyższania składu mieszanki - co skutkowało zmniejszeniem czasów wtrysku - ale jeszcze podjadę sprawdzić czy nie mam gdzieś na mapie za ubogo.

Byłem i jeszcze podpytałem u fachowców - żeby w sekwencji strzelało - kable WN i świece muszą być w opłakanym stanie. A co to szarpania na zakrętach - reduktor w położeniu bocznym - siła odśrodkowa i membrana skacze jak ta siła zagra :)

Powodzenia!!
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-11-2006, 09:43   

Ja bym pojechał do nich i zmienił reduktor na inny, ja mam u siebie reduktor stałego ciśnienia Landirenzo, zamontowany centralnie na scianie grodziowej. Jest to reduktor stałego cieninia. Oprócz reduktrora moga by czle dobrane dysze wtryskiwaczy lub jak pisał Karwoś za daleko umieszczone od kolektora. Wejdz soebie w topić "LPG w 2.5V6" to zobaczysz jaku Krzysia_1972 jest to wszytko ładnie zalożone.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
mirek
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2006, 10:43   

K-wa byłem,miało być lepiej.I dalej kupa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.