 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Szyszkowa 16-07-2011, 22:25 |
chcę kupić pajero |
Autor |
Wiadomość |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 04-07-2011, 06:53 chcę kupić pajero
|
|
|
powitać powoli przymierzam się do kupna pajero 3 i mam pytanie z jakim silnikiem naj lepiej kupić bardziej interesuje mnie benzyna niż dizel ale w ostateczności może być też dizel i jak się sprawuje silnik 3.2 did z automatem lub benzyna z automatem oprócz GDI |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-07-2011, 07:21 Re: chcę kupić pajero
|
|
|
radek79 napisał/a: | powitać powoli przymierzam się do kupna pajero 3 i mam pytanie z jakim silnikiem naj lepiej kupić bardziej interesuje mnie benzyna niż dizel ale w ostateczności może być też dizel i jak się sprawuje silnik 3.2 did z automatem lub benzyna z automatem oprócz GDI |
Benzyna 3,8V6 świetne silniki. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 04-07-2011, 10:27
|
|
|
a jak ze spalaniem w 15l się zmieszczę i czy nie będzie problemów z założeniem lpg do niego
[ Dodano: 04-07-2011, 11:13 ]
teraz doczytałem że był produkowany od 2005 roku ana ten rocznik niestety nie stać mnie bardziej celuje w 2001-2002 rocznik |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-07-2011, 17:39
|
|
|
Za oceanem chyba już wcześniej:
http://allegro.pl/mitsubi...1689425738.html
Tam lubią duże benzynowce, |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
voy
Forumowicz
Auto: Pajero III, 3,2 DiD 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 07-07-2011, 14:28
|
|
|
Już kiedyś był taki wątek i powtórzę to co już pisałem (i nie tylko ja). PIII jest koszmarnie drogi w eksploatacji i do tego bardzo awaryjny, dużo bardziej niż inne samochody, które miałem w podobnym wieku, cenie, przebiegu. A poza tym, jeżeli komuś to nie przeszkadza to bardzo fajny pojazd |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-07-2011, 10:17
|
|
|
Ale przyjemność z jazdy - bezcenna |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
voy
Forumowicz
Auto: Pajero III, 3,2 DiD 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 35 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 08-07-2011, 10:33
|
|
|
To prawda |
|
|
|
 |
Olo20036
Mitsumaniak Mąż Martuśki

Auto: Galant 2,5 V6 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 130 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-07-2011, 11:58
|
|
|
Witam przymierzam się do kupna Pajero II na pewno diesel, proszę o opinię na temat, jaki silnik 2,5 td czy 2,8 td oraz na jakim poziomie jest spalanie i jak wygląda bezawaryjność. |
_________________ Obecnie:
Chevrolet Trans Sport `02 3.4V6
Galant Kombi `97 2,5V6
Pajero Long `96 2,8TD +Lift
Wcześniej:
Galant Kombi `00 2,5V6
Scorpio MK2 `97 2,3 16V
Mondeo MK1 `95 1,6 16V swap 1,8 16V
Scorpio MK1 `91 2,0 8V

 |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 08-11-2011, 23:44
|
|
|
Przepraszam bo wyjde na takiego co zjad wszystkie rozumy, ale piszę z własnego doświadczenia zgadzam się P III jest drogie w ytrzymaniu i to BAAAArdzo PII nie ma tańszych (chociaż tańszych nie szukałem bo te ceny do tego auta są rewelacyjne) a co do silnika to tylko 2,8 nawet na szose, zobaczysz co potrafi zacznie wciągać a 2,5 do błota troche nie bardzo....
Zalety 2,5
Mniej pali
tańszy silnik i w kupnie auta i później w raqzie wymiany
Wady2,5
Słabszy
bardziej czuły na wysokie temperatury od 2,8 choć i ten nie jest pancerny
rozrząd na pasku
a 2,8
Zalety
Rozrząd na łańcuchu
Duuuużo silniejszy od 2,5 (przy umiejętnej jeździe rzadko użyjesz reduktora)
praktycznie nie do zabicia
Drogi w kupnie a w razie wymiany to już nie wspomne, |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 09-11-2011, 14:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
|