Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Szyszkowa
16-07-2011, 22:25
chcę kupić pajero
Autor Wiadomość
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 04-07-2011, 06:53   chcę kupić pajero

powitać powoli przymierzam się do kupna pajero 3 i mam pytanie z jakim silnikiem naj lepiej kupić bardziej interesuje mnie benzyna niż dizel ale w ostateczności może być też dizel i jak się sprawuje silnik 3.2 did z automatem lub benzyna z automatem oprócz GDI
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-07-2011, 07:21   Re: chcę kupić pajero

radek79 napisał/a:
powitać powoli przymierzam się do kupna pajero 3 i mam pytanie z jakim silnikiem naj lepiej kupić bardziej interesuje mnie benzyna niż dizel ale w ostateczności może być też dizel i jak się sprawuje silnik 3.2 did z automatem lub benzyna z automatem oprócz GDI

Benzyna 3,8V6 świetne silniki.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 04-07-2011, 10:27   

a jak ze spalaniem w 15l się zmieszczę i czy nie będzie problemów z założeniem lpg do niego

[ Dodano: 04-07-2011, 11:13 ]
teraz doczytałem że był produkowany od 2005 roku ana ten rocznik niestety nie stać mnie bardziej celuje w 2001-2002 rocznik
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-07-2011, 17:39   

Za oceanem chyba już wcześniej:
http://allegro.pl/mitsubi...1689425738.html
Tam lubią duże benzynowce,
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
voy 
Forumowicz

Auto: Pajero III, 3,2 DiD 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 35
Skąd: lubelskie
Wysłany: 07-07-2011, 14:28   

Już kiedyś był taki wątek i powtórzę to co już pisałem (i nie tylko ja). PIII jest koszmarnie drogi w eksploatacji i do tego bardzo awaryjny, dużo bardziej niż inne samochody, które miałem w podobnym wieku, cenie, przebiegu. A poza tym, jeżeli komuś to nie przeszkadza to bardzo fajny pojazd :)
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-07-2011, 10:17   

Ale przyjemność z jazdy - bezcenna ;)
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
voy 
Forumowicz

Auto: Pajero III, 3,2 DiD 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 35
Skąd: lubelskie
Wysłany: 08-07-2011, 10:33   

To prawda ;)
 
 
Olo20036 
Mitsumaniak
Mąż Martuśki


Auto: Galant 2,5 V6 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-07-2011, 11:58   

Witam przymierzam się do kupna Pajero II na pewno diesel, proszę o opinię na temat, jaki silnik 2,5 td czy 2,8 td oraz na jakim poziomie jest spalanie i jak wygląda bezawaryjność.
_________________
Obecnie:
Chevrolet Trans Sport `02 3.4V6
Galant Kombi `97 2,5V6
Pajero Long `96 2,8TD +Lift
Wcześniej:
Galant Kombi `00 2,5V6
Scorpio MK2 `97 2,3 16V
Mondeo MK1 `95 1,6 16V swap 1,8 16V
Scorpio MK1 `91 2,0 8V



 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 08-11-2011, 23:44   

Przepraszam bo wyjde na takiego co zjad wszystkie rozumy, ale piszę z własnego doświadczenia zgadzam się P III jest drogie w ytrzymaniu i to BAAAArdzo PII nie ma tańszych (chociaż tańszych nie szukałem bo te ceny do tego auta są rewelacyjne) a co do silnika to tylko 2,8 nawet na szose, zobaczysz co potrafi zacznie wciągać a 2,5 do błota troche nie bardzo....
Zalety 2,5
Mniej pali
tańszy silnik i w kupnie auta i później w raqzie wymiany
Wady2,5
Słabszy
bardziej czuły na wysokie temperatury od 2,8 choć i ten nie jest pancerny
rozrząd na pasku

a 2,8
Zalety
Rozrząd na łańcuchu
Duuuużo silniejszy od 2,5 (przy umiejętnej jeździe rzadko użyjesz reduktora)
praktycznie nie do zabicia
Drogi w kupnie a w razie wymiany to już nie wspomne,
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 09-11-2011, 14:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.