 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer VIII CSO vs CYxA |
Autor |
Wiadomość |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-08-2011, 14:13 Lancer VIII CSO vs CYxA
|
|
|
Nie wiem czy dobre oznaczenia wpisałem, ale interesuje mnie buda właśnie z rocznika 02-06 Taki na forum jest podział, te same kształty można trafić w roczniku 2007 a na allegro jest podział do 2005 i od 2005 aż do 2008. Przy czym 07 ma gril bardziej kanciasty niż wcześniejszy zaokrąglony wyglądający prawie jak Clio. Chciałem zapytać w który roczniku były modyfikacje, zmiany, lifting i czego dotyczył. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-08-2011, 17:47
|
|
|
Na allegro są spieprzone kategorie. Są to kategorie odpowiadające bardziej modernizacją EVO. Pisałem do nich 2 razy i do otomoto bez echa...
W każdym razie CY to nowy Lancer, który w sedanie z wyposażeniem intense (jedynym słusznym ) wygląda tak:
CS był sprzedawany w Polsce od 2003 roku i wyglądał mniej więcej tak jak na zdjęciu.
1,6 z dołożonymi program (które były w standardzie w 2.0 sport) i alusami 15 cali:
W takiej budzie był do końca 2005 roku. W 2005 roku można spotkać egzemplarze z poliftowymi zegarami takimi jak w 2006 roku (i chyba kierownicą poliftową?), a cała reszta jest jak przed liftem.
W 2006 roku przeprowadzono lift zewnętrzny (główne zmiany w zderzakach, a w 2,0 dołożono spojler przedniego i tylnego zderzaka i wyglądał tak jak mój):
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63179
Zmian w środku było sporo: zmieniono konsolę środkowa, dołożono climatronic w obu wersjach, w 1,6 zmieniła się kierownica (na bardziej "na czasie", poprawiono zegary na białe i też dużo bardziej "na czasie"). W 2.0 zmiany były bardziej kosmetyczne.
Czyli poliftowego CS-a można dostać tylko z rocznika 2006, chodź kombi (sedana pewnie też, ale na pewno mniej) sprzedawali z roku modelowego 2007 (głownie chyba w Niemczech). Pomijam wersję 2,4 RA z USA i egzotyczną 1,6 RA sprzedawaną w Niemczech. |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-08-2011, 18:38
|
|
|
Głównie chodziło mi właśnie o wygląd przodu, dziękuję za wyjaśnienie.
Twoja wersja jest w moim guście.
W silnikach coś zmieniali?
Hamulce nadal problemowe w każdym roczniku CS? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-08-2011, 18:58
|
|
|
W silnikach i hamulcach nie było zmian. Jedyna zmiana jaką odkryto to w konstrukcji tylnego zawieszenia. Z tylnego zawieszenie w modelach przed 2006 rokiem częściej pojawia się piszczenie, częściej też się zużywa. Można dostać poliftowe wahacze (czy coś innego musiał byś poszukać w tematach) od 2006 i pasuje P&P.
A co do hamulców to identyczne są w nowym Lancerze i ASX-ie które są sporo cięższe. Miększe klocki dla normalnej jazdy rozwiązują problem. W przypadku szybszej jazdy potrzebne są lepsze tarcze albo wymiany na większe np. z Outlandera (niestety na razie nikt tego oficjalnie nie przetestował). |
|
|
|
 |
|
|