 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Płyn do wspomagania kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
trzmi3lu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 28 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 08-10-2011, 11:38 [3.2 DID] Płyn do wspomagania kierownicy
|
|
|
Witam!!!
Mam problem z moim miskiem, a dokładniej to ze wspomaganiem kier. Silnik jak jest zimny wydaje sie pracowac normalnie, ale juz po nagrzaniu sie zaczynają wariowac obroty przy skrecaniu kierownicy tj. silnik głosniej pracuje podczas krecenia lewo/prawo, przy ostrym skręcie odczuwa sie czesciowy brak wspomagania i czasami silnik potrafi zgasnąc. Sprawdziłem stan płynu i jest ok ale kolor płynu juz chyba nie bo powinien byc czerwony ale jest przezroczysty ale brunatno- brazowy. Czy taki stan płynu moze powodowac ze pompa nie pracuje jak powinna i zbyt obciaza silnik a co za tym idzie spadają obroty?
Druga sprawa dotyczy wymiany całosci płynu:
- jak wypuscic całośc płynu?
-ile płyny wchodzi do całosci układu?
- jaki płyn powinienem zalac ?
Dziekuje z góry za pomoc.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-10-2011, 19:34 Re: Płyn do wspomagania kierownicy
|
|
|
trzmi3lu napisał/a: | Witam!!!
Mam problem z moim miskiem, a dokładniej to ze wspomaganiem kier. Silnik jak jest zimny wydaje sie pracowac normalnie, ale juz po nagrzaniu sie zaczynają wariowac obroty przy skrecaniu kierownicy tj. silnik głosniej pracuje podczas krecenia lewo/prawo, przy ostrym skręcie odczuwa sie czesciowy brak wspomagania i czasami silnik potrafi zgasnąc. Sprawdziłem stan płynu i jest ok ale kolor płynu juz chyba nie bo powinien byc czerwony ale jest przezroczysty ale brunatno- brazowy. Czy taki stan płynu moze powodowac ze pompa nie pracuje jak powinna i zbyt obciaza silnik a co za tym idzie spadają obroty?
Druga sprawa dotyczy wymiany całosci płynu:
- jak wypuscic całośc płynu?
-ile płyny wchodzi do całosci układu?
- jaki płyn powinienem zalac ?
Dziekuje z góry za pomoc.
pozdrawiam |
Na początek wymień płyn.
Płyn do przekładni automatycznych Dextron II |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
trzmi3lu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 28 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 11-10-2011, 10:21
|
|
|
Witam!!!
Dobrze wymienimy płyn na dextron ll tylko pytanie jeszcze ile wchodzi tego płynu do układu i gdzie wypuszcza sie stary płyn (maglowinica?)?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|