Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Płyn do wspomagania kierownicy
Autor Wiadomość
trzmi3lu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 08-10-2011, 11:38   [3.2 DID] Płyn do wspomagania kierownicy

Witam!!!
Mam problem z moim miskiem, a dokładniej to ze wspomaganiem kier. Silnik jak jest zimny wydaje sie pracowac normalnie, ale juz po nagrzaniu sie zaczynają wariowac obroty przy skrecaniu kierownicy tj. silnik głosniej pracuje podczas krecenia lewo/prawo, przy ostrym skręcie odczuwa sie czesciowy brak wspomagania i czasami silnik potrafi zgasnąc. Sprawdziłem stan płynu i jest ok ale kolor płynu juz chyba nie bo powinien byc czerwony ale jest przezroczysty ale brunatno- brazowy. Czy taki stan płynu moze powodowac ze pompa nie pracuje jak powinna i zbyt obciaza silnik a co za tym idzie spadają obroty?
Druga sprawa dotyczy wymiany całosci płynu:
- jak wypuscic całośc płynu?
-ile płyny wchodzi do całosci układu?
- jaki płyn powinienem zalac ?

Dziekuje z góry za pomoc.

pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-10-2011, 19:34   Re: Płyn do wspomagania kierownicy

trzmi3lu napisał/a:
Witam!!!
Mam problem z moim miskiem, a dokładniej to ze wspomaganiem kier. Silnik jak jest zimny wydaje sie pracowac normalnie, ale juz po nagrzaniu sie zaczynają wariowac obroty przy skrecaniu kierownicy tj. silnik głosniej pracuje podczas krecenia lewo/prawo, przy ostrym skręcie odczuwa sie czesciowy brak wspomagania i czasami silnik potrafi zgasnąc. Sprawdziłem stan płynu i jest ok ale kolor płynu juz chyba nie bo powinien byc czerwony ale jest przezroczysty ale brunatno- brazowy. Czy taki stan płynu moze powodowac ze pompa nie pracuje jak powinna i zbyt obciaza silnik a co za tym idzie spadają obroty?
Druga sprawa dotyczy wymiany całosci płynu:
- jak wypuscic całośc płynu?
-ile płyny wchodzi do całosci układu?
- jaki płyn powinienem zalac ?

Dziekuje z góry za pomoc.

pozdrawiam


Na początek wymień płyn.
Płyn do przekładni automatycznych Dextron II
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
trzmi3lu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 11-10-2011, 10:21   

Witam!!!

Dobrze wymienimy płyn na dextron ll tylko pytanie jeszcze ile wchodzi tego płynu do układu i gdzie wypuszcza sie stary płyn (maglowinica?)?


pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.