Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
na jakie obroty max. można wkręcić auto
Autor Wiadomość
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 14-10-2011, 18:11   na jakie obroty max. można wkręcić auto

testując swój samochód chciałem zobaczyć do ilu tys. obrotów obrotów max, on wchodził i co zauważyłem że samochód po przekroczeniu 4tys. obrotów obojętnie na którym to jest biegu płynnie nie jedzie tylko zachowuje się jakby sie dławił i tak płynnie szarpie. czy to jest jakieś zabezpieczenie przed zatarciem samochodu czy coś złego dzieje się z nim?
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 14-10-2011, 19:10   

diesel?
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 14-10-2011, 20:33   

Jeżeli to diesel VW to max obroty dla silnika 2.0 TDI to 4800 rpm.
Jest kilka opcji ale najpierw wymień filtr paliwa?

A chipowałeć swojego outka??
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 14-10-2011, 23:35   

tak jest to diesel 2,0 i jest świeżo po wymianie filtra paliwa. ktoś z was koledzy sprawdzał u siebie coś takiego
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 15-10-2011, 16:56   

Kolego we wszystkich wykresach z hamowni ( jest ich na necie dużo, wystarczy wpisać chip tuning outlander) widać ze moc seryjna i moment kończą się powyżej 4000 rpm. Jeden silnik będzie ciągną do 4300 a inny do 4000.
W skrajnie wysokich obrotach duże znaczenie ma jakość paliwa, czy IC dobrze chłodzi powietrze ( ew filtr powietrza lekko zapchany ), czy jedziesz pod wiatr ( outek do opływowych aut nie należy), sprawność turbiny ( dużo sadzy na żaluzjach ), przytkany egr czy jest pod góre i wiele wiele innych.
Pamiętaj jak chcesz sprawdzić auto na przyspieszenie to zmieniaj biegi przy 3800 rpm, wyżej nie ma sensu kręcić tego silnika.
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 15-10-2011, 17:01   Re: na jakie obroty max. można wkręcić auto

jorzyk1976 napisał/a:
...czy to jest jakieś zabezpieczenie przed zatarciem samochodu czy coś złego dzieje się z nim?


Tzw. odcięcie aby użytkownik nie "przekręcił" silnika tzn. nie nastąpiło spotkanie zaworów z tłokiem na wskutek dużej prędkości obrotowej silnika czyli "niezdążenia" zamknięcia się zaworów.
Mała rada- nie rób takich dziwnych testów na tym silniku - 2.0 TDi jest to felerna jednostka VW ( całkowite przeciwieństwo silników 1.9tdi) i bardzo wiele złego o niej można pisać. Wczoraj widziałem VW Touran-a 2.0 tdi - dokładnie te same usterki co w OII.( telepiący się silnik od egr-u i ubywanie płynu chłodniczego z już tradycyjnych przyczyn w tej jednostce).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.