Przesunięty przez: arekp 26-11-2006, 13:45 |
Kupiłem DI-D+ |
Autor |
Wiadomość |
slawek st
Forumowicz
Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 391 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 25-11-2006, 08:16 Kupiłem DI-D+
|
|
|
Własnie kupiłem Carisme Di-D+ Motion Plus z 2003r. Jestem całkiem zielony, proszę kolegów o trochę informacji na temat tej wersji. Na dodatek jest instrukcja po niemiecku a ja tego języka ni w ząb. Dziękuje i pozdrawiam.
[ Dodano: 25-11-2006, 18:25 ]
Na dodatek popełniłem ten sam błąd który już opisywano, chciałem zobaczyć jakie są baterie w pilocie i ewentualnie je wymienić. Pilot przestał działać, pewnie się rozprogramował bo drugi działa normalnie. Czy można go jakoś zaprogramować, próbowałem włozyc baterie w aucie i nacisnąć Lock tak jak któryś z kolegów pisał ale nic nie pomogło. moze trzeba włączyć stacyjkę albo coś innego. Prosze o pomoc bo do autoryzowanego serwisu jest sporo kilometrów. Prosze również o informację na temat działania komputera ( spalanie ) jak go ustawiać. Czy zegar w tym aucie jest tylko 12 godzinny czy mozna przełączyc go na 24 godz. Dziekuje i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26-11-2006, 10:32
|
|
|
slawek st napisał/a: | działania komputera ( spalanie ) jak go ustawiać |
Z tego co wiem to srednie zuzycie paliffka pokazywane jest tylko na kompach w benzynkach (only)
slawek st napisał/a: | Czy zegar w tym aucie jest tylko 12 godzinny |
Tak
Pozdrawiam |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
slawek st
Forumowicz
Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 391 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 26-11-2006, 13:19
|
|
|
Szkoda z tym zegarem , trzeba sie przyzwyczaić. Komputerw również w dizlach pokazuje średnie zużycie,średnią prędkość i ile kilometrów można przejechać na paliwie które jest jeszcze w zbiorniku. Do tego doszedłem ale nie wiem jak się zmienia te ustawienia, czyli jak ustalić od kiedy do kiedy ma być robiony pomiar. Potrafię tylko wyzerować wskazania i zaczyna sie wszystko na nowo. Jeszcze mam pytanie czym różnią się przebiegi A i B. Dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Potek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 Classic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 245 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-11-2006, 19:52
|
|
|
Pomiar jest robiony od wyzerowania do wyzerowania. Nie ma możliwości żadnych zmian w tej kwestii. Każdą wartość możesz wyzerować tak samo czyli ustawiasz ją na wyświetlaczu i naciskasz na kilka sekund przycisk DISP na radiu. No i pamietaj że są to wskazania średnie. Komputer w Cari jest bardzo ubogi...
Liczniki A i B różnią się nazwą... jeden nazywa się A a drugi B czyli niczym się nie różnią |
|
|
|
 |
slawek st
Forumowicz
Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 391 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 26-11-2006, 20:51
|
|
|
Bardzo dziękuję, tak myslałem z tym a i b ale lepiej się poradzić. Informacje o komputerze też mi pomogły.Dzięki. |
|
|
|
 |
oozz
Mitsumaniak
Auto: Carisma DID 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 34 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-12-2006, 12:25
|
|
|
Pewnie już dałeś radę zwalczyć pilota...
Ale jeżeli nie to:
- po wymianie baterii/otworzeniu-zamknięciu pilota należy się uzbroić w cierpliwość i klikać aż "chwyci"
- w przypadku wymiany, brać najgrubszą baterię z rodziny. Ja najpierw kupiłem cieńką(1.6mm) i miałem problemy. Raz pilot działał, raz nie. Po zmianie na grubą (3.2 mm) problem zniknął. Wygląda na to, że urządzenie jest czułe na spadek napięcia, lub potrzebuje dużo prądu na "dzień dobry".
(W pewnym momencie już tak zwątpiłem, że chciałem dołożyć alarm by mieć działające otwieranie/zamykanie z pilota.)
Pozdrawiam świątecznie Marek |
|
|
|
 |
|