|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przy zimnym silniku nie załączają się napędy |
Autor |
Wiadomość |
lukwych
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 22-10-2011, 13:55 Przy zimnym silniku nie załączają się napędy
|
|
|
Witam mam do Was pytanie bo zamierzam kupic pajero III z 2000r z silnikiem 3.2 DiD. I znalazłem jedno ogłoszenie na allegro, ale gościu mówił mi że jak jest zimny silnik to napędy nie chcą zaskoczyć a jak sie zagrzeje to już napędy chodzą. Nie wiecie co to może być? Nie znam się kompletnie na terenówkach i nie chce się wpakować w worek bez dna. |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-10-2011, 21:46
|
|
|
Jeśli cena nie jest dużo poniżej średniej (i to nie o paręset złotych), to nie pakuj się w kłopoty.
Ja mechaniczny nie jestem, ale jak dla mnie silnik nic do napędów nie ma. |
|
 |
lukwych
Nowy Forumowicz
|
Wysłany: 23-10-2011, 00:08
|
|
|
Tak też zrobiłem, straszne paści z tego auta cały malowany szpachla wszędzie, po prostu bede szukać dalej ale dziękuje za odzew |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-10-2011, 00:53
|
|
|
lukwych napisał/a: | Tak też zrobiłem, straszne paści z tego auta cały malowany szpachla wszędzie, po prostu bede szukać dalej ale dziękuje za odzew |
Podawaj linki, obadamy co i jak. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
lukwych
Nowy Forumowicz
|
Wysłany: 23-10-2011, 13:36
|
|
|