 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
DID KOPCI NA NIEBIESKO |
Autor |
Wiadomość |
kris2280
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2011 Posty: 16 Skąd: pszczółki
|
Wysłany: 08-11-2011, 22:47 DID KOPCI NA NIEBIESKO
|
|
|
PAJERO 3.2 DID KOPCI NA NIEBIESKO POMOCY CO SIE STALO? |
|
|
|
 |
kriss499
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 56 Skąd: darłowo
|
Wysłany: 09-11-2011, 21:58
|
|
|
pozwole sobie zacytowac wygooglany tekst:
"Niebieski dym
Jeśli szybko nie zareagujemy równie poważnych szkód możemy obawiać się w momencie kiedy auto zaczyna dymić na błękitno-niebieski kolor. Najczęstszą przyczyną pojawienia się takiego koloru w rurze wydechowej jest spalany w niskiej temperaturze, z małą ilością tlenu olej silnikowy. Częstym objawem pobocznym mogą też być niepokojące odgłosy w kolektorze wylotowym. Następstwem defektu jest awaria silnika. Odpowiedzialnymi za taki efekt w zależności od tego w jakich warunkach pojawia się nam jasnoniebieski dym są uszczelniacze zaworowe (przy spadku z wysokich obrotów), pierścienie tłokowe lub gładź cylindra (przy zwiększaniu obrotów na biegu jałowym). W silnikach wysokoprężnych awaria może leżeć także po stronie pompy olejowej lub też źle ustawionego kąta wtrysku. Niebieski dym może również oznaczać problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w turbinie." |
|
|
|
 |
|
|