Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Bicie Tarcz ????
Autor Wiadomość
Junior1981 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 5
Skąd: Bielsko-Biała
  Wysłany: 05-12-2011, 20:29   [Cari 1.8 GDI] Bicie Tarcz ????

Witam zakupiłem Carisme 1.8 GDI jezdze nia od dzisiaj .Mam problem gdyż samchodzik stał 3 miesiące w komisie i mam przyrdzewiałe tarcze i klocki .Podczas hamowania czuje bicie na tarczach i mam długą drogę hamowania.Pytanie to czy tarcze wrócą do prawidłowego stanu i czy mam gdzieś z tym podjechać .Czy takie bicie jest normalne???
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 05-12-2011, 20:35   

Bicie pozostanie raczej, musiały być wcześniej krzywe. Jak tarcze nie są zużyte zbytnio możesz je jeszcze przetoczyć. Poszukaj zakładu, który się tym zajmuje. A rdza zejdzie podczas hamowania :wink:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Junior1981 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 5
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-12-2011, 10:26   

Podobno samochodzik przyjechał na kołach z Niemiec wszystkie płyny oleje były powymieniane jest do niego również ksiażka serwisowa do końca to ktoś nie zrobiłby z tarczami .Na przędlądzie nikt mi nic nie powiedział ze mają bicie dopiero jak założyłem polskie tablice to to zauważyłem .Tarcze nie wyglądaja na ziszczone to czyli toczenie ich coś da??? Czy może potrzeba je wymienić ???
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 06-12-2011, 10:55   

Junior1981 napisał/a:
Podobno samochodzik przyjechał na kołach z Niemiec wszystkie płyny oleje były powymieniane jest do niego również ksiażka serwisowa do końca to ktoś nie zrobiłby z tarczami

Podobno tak jak napisałeś, więc może było, może nic nie było robione.
Junior1981 napisał/a:
Tarcze nie wyglądaja na ziszczone to czyli toczenie ich coś da???

Jak są skrzywione i jest miejsce na przetoczenie to da, bo przestaną bić...
Mogą wyglądać ok, ale np. ktoś mógł wjechać w dużą kałużę na rozgrzanych tarczach i się powichrowały...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
dominlife 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '98 1,8GDI 16v 92kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: World Wide
Wysłany: 06-12-2011, 14:08   

jestes pewien ze to tarcze a nie zle wywazone kola? przy kazdej predkosci tak bije? tylko bije jak nacisniesz pedal hamulca? mnie komplet nowych tarcz mikoda ponad 300pln kosztowal. plus klocki. mialem zlobienia na tarczach. po wymianie zaczelo mi znowu zlobic ale tylko jedna tarcze. w miedzasie kupilem nowe fele i bylo perfekcyjnie choc znowu zaczynaja lekko bic, pewnie wywazarka znowu sie o nie upomina.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 06-12-2011, 14:19   

dominlife napisał/a:
jestes pewien ze to tarcze a nie zle wywazone kola? przy kazdej predkosci tak bije? tylko bije jak nacisniesz pedal hamulca?

Junior1981 napisał/a:
Podczas hamowania czuje bicie na tarczach i mam długą drogę hamowania

Kolega pisze, że podczas hamowania...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
dominlife 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '98 1,8GDI 16v 92kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: World Wide
Wysłany: 06-12-2011, 14:39   

racja.
a zle wywazone kolo podczas hamowania nie bedzie bilo?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 06-12-2011, 14:43   

dominlife napisał/a:
a zle wywazone kolo podczas hamowania nie bedzie bilo?

Raczej cały czas...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 06-12-2011, 14:48   

Źle wyważone koło będzie biło cały czas tak jak to napisał andrew84, a najbardziej będzie czuć to przy większych prędkościach. W tym przypadku za bicie odpowiedzialne są tarcze hamulcowe oraz niekiedy luz na drążkach kierowniczych ( kiedyś widziałem taką opinię chociaż nie jestem tej opinii pewny).
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-12-2011, 15:15   

Jeżeli przy hamowaniu masz bicie w kierownicy i w pedale hamulca to masz krzywą tarcze. Koszt przetoczenia tarcz to 100 zł z demontażem przetoczeniem i montażem mechanika . A jesli sam zdemontujesz tarcze to koszt 60 zł para . A jak masz źle kolo wyważone to masz bicie tylko w kierownicy a nie w pedale hamulca .
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
dominlife 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '98 1,8GDI 16v 92kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: World Wide
Wysłany: 06-12-2011, 15:47   

tez mi kiedys na przegladzie podpowiadali ze bicie to wina koncowki drazka, nawet koles pokazal mi jakis tam luz na kanale. ale kupilem felgi, wywazylem na nowych oponach i roznica byla bardzo duza. zastanawia mnie tylko od czego zlobi sie tarcza (wspolosiowe kregi). choc to pewnie nie na ten temat. bylem u wulkanizatora, na rolkach, mechanik uruchomial na nowo klocki i zero odpowiedzi. tylko cos w stylu "jezdzij tak dalej".
 
 
racenty 
Mitsumaniak

Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 203
Skąd: W-wo
Wysłany: 06-12-2011, 16:42   

Moje tarcze też biły i były bardzo cienkie. Wymieniłem komplet na nowy, do tego regeneracja zacisków i przednie koła zostały wyważone. Bicie minęło. Droga hamowania znacząco się skróciła. Bicie występuje również jak śruby mocujące koło są niedokręcone.
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 06-12-2011, 17:05   

Ja też tak miałem po kupnie cari gdi z niemiec i wymieniłem wszystko na nowe. Lepiej dbać o bezpieczeństwo swoic i bliskich.
 
 
Junior1981 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 5
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-12-2011, 22:30   

Witam dziękuje wszystkim za pomoc koła były wyważane również wczoraj bo kupowałem opony zimowe największe bicie jest ja hamuje z dużej prędkości na małej nie jest to tak odczuwalne duża predkośc to czuć jak by sie abs właczał i na dodatek huczy .Przy normalnej jezdzie wszystko jest ok tylko przy zwalnianiu np ze 100km .
 
 
hessboll2 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI Dynamics
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 129
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 06-12-2011, 23:07   

Junior1981 napisał/a:
Witam dziękuje wszystkim za pomoc koła były wyważane również wczoraj bo kupowałem opony zimowe największe bicie jest ja hamuje z dużej prędkości na małej nie jest to tak odczuwalne duża predkośc to czuć jak by sie abs właczał i na dodatek huczy .Przy normalnej jezdzie wszystko jest ok tylko przy zwalnianiu np ze 100km .
kolego nie doszukuj sie niewiadomo czego jak hamujesz a masz bicie proste tarcze sa szroty i trzeba je wymienic nie pakuj sie w toczenie bo to bezsensu a przeciez hamulce sa njawazniejsze! :D u mnie tez było bicie przy hamowaniu diagnoza prosta teraz funkiel nowki tarcze i klocki jak sie ułozyły to az chce sie hamowac auto hamuje super zainwestuj a nie pozałujesz 8)
_________________
BORN TO BE FREE!


<Moje CacKo http://forum.mitsumaniaki...php?t=61901>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.