Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wibracja silnika przu duzym poborze prądu
Autor Wiadomość
jerzyk1 
Forumowicz


Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 203
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-12-2011, 22:13   wibracja silnika przu duzym poborze prądu

Problem jest taki ze jak stoje na luzie przy uruchomionym radiu, swiatłach silnik delikatnie wibruje. Gdy do tego dojdzie jeszcze np ogrzewanie tylnej szyby wibracje staja sie wieksze, gdy do tego jeszcze dojdzie chamulec (mam 3 swiatło stopu) trzesie jeszcze bardziej.
domyslam sie ze cos z elektryka, akumulator mam dosyc stary i przydało by sie wymienic, ale czy to tylko to jest problemem? Moze to cos z alternatorem?
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 07-12-2011, 16:46   

A jak z obrotami na obciążeniu elektryki? Na początku sprawdź wszystkie wtyki i masowanie, następnie sprawdź voltomierzem czy altrnator dobrze ładuje. Jak nie dobrze, to padł alternator lub regulator napięcia.
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 07-12-2011, 17:50   

regulacja wolnych obrotów-objawy wręcz podręcznikowe.
powodzenia
 
 
jerzyk1 
Forumowicz


Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 203
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-12-2011, 18:18   

obrotosciomierza nie mam ale jak auto pod kompa podpiee bylo obroty byly na poziomie 730-750. Chyba troche za mało?
_________________
COLT C52 USA
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 07-12-2011, 18:26   

maciej 63 napisał/a:
objawy wręcz podręcznikowe.
IMHO podręcznikowe objawy bicia któregoś łożyska na elementach zasilanych paskiem alternatora. Może samo łożysko alternatora albo napinacz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.