Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:02 |
[I 2.0] Potrzebny reduktor |
Autor |
Wiadomość |
robak230
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: internet
|
Wysłany: 10-12-2011, 13:02 [I 2.0] Potrzebny reduktor
|
|
|
potrzebuje reduktor do outlander 2.0 16v 136km z 2003r |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 10-12-2011, 21:06 Re: Potrzebny reduktor
|
|
|
robak230 napisał/a: | potrzebuje reduktor do outlander 2.0 16v 136km z 2003r | To Outlander ma reduktor |
|
|
|
 |
thompson
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4 4WD, Murano
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 21 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 11-12-2011, 00:07 Re: Potrzebny reduktor
|
|
|
mariusz_2050 napisał/a: | robak230 napisał/a: | potrzebuje reduktor do outlander 2.0 16v 136km z 2003r | To Outlander ma reduktor |
Chyba, że w instalacji LPG
PS Mariusz jak się sprawuje Outek na gazie? Dużo już przejechałeś? Ja założyłem niedawno do swojego instalacje na Agisie. Na razie dopiero 2000 zrobiłem, więc jeszcze nic nie mogę powiedzieć. |
|
|
|
 |
robak230
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: internet
|
Wysłany: 11-12-2011, 12:58
|
|
|
Tak outlander ma reduktor skrzyni biegow. I wlasnie taki potrzebny. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 12-12-2011, 02:15
|
|
|
robak230 napisał/a: | Tak outlander ma reduktor skrzyni biegow. | To chyba nie jest to Outlander, a może chodzi o skrzynię przekładniową która rozdziela moc na przednie i tylne koła? |
|
|
|
 |
robak230
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: internet
|
Wysłany: 12-12-2011, 07:32
|
|
|
W servisie tak to nazywaja ze jest to reduktor i rozklada naped na przod i tyl. |
|
|
|
 |
thompson
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4 4WD, Murano
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 21 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-12-2011, 19:13
|
|
|
To chodzi raczej o skrzynie rozdzielcza,reduktora w zwykle rozumianym pojeciu w Outlanderze nie ma. |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 13-12-2011, 17:06
|
|
|
thompson napisał/a: | PS Mariusz jak się sprawuje Outek na gazie? Dużo już przejechałeś? Ja założyłem niedawno do swojego instalacje na Agisie. Na razie dopiero 2000 zrobiłem, więc jeszcze nic nie mogę powiedzieć. | Ja zrobiłem 35000km. Zero problemów. W zeszłym tygodniu sprawdziłem luzy zaworowe. Trzeba było trochę skorygować (2.4 MIVEC ma ręczną regulację). Bardzo ważna jest prawidłowa regulacja mieszanki bo ten motor nie wybacza błędów (uboga mieszanka). No i podstawa to dobre wtryski zapewniające dużą powtarzalność i liniowość. Jakie masz założone? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-12-2011, 17:51
|
|
|
Ile kosztowała ta "mała regulacja"? A silnik to 4G69? |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 13-12-2011, 19:24
|
|
|
krzychu napisał/a: | Ile kosztowała ta "mała regulacja"? A silnik to 4G69? | Silnik 4G69. Regulację zrobiłem z kolegą-mechanikiem. Koszt 50zł. |
|
|
|
 |
thompson
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4 4WD, Murano
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 21 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 14-12-2011, 22:39
|
|
|
mariusz_2050 napisał/a: | thompson napisał/a: | PS Mariusz jak się sprawuje Outek na gazie? Dużo już przejechałeś? Ja założyłem niedawno do swojego instalacje na Agisie. Na razie dopiero 2000 zrobiłem, więc jeszcze nic nie mogę powiedzieć. | Ja zrobiłem 35000km. Zero problemów. W zeszłym tygodniu sprawdziłem luzy zaworowe. Trzeba było trochę skorygować (2.4 MIVEC ma ręczną regulację). Bardzo ważna jest prawidłowa regulacja mieszanki bo ten motor nie wybacza błędów (uboga mieszanka). No i podstawa to dobre wtryski zapewniające dużą powtarzalność i liniowość. Jakie masz założone? |
Z tego co widzę w papierach to wtryski są OMVL. Na razie wszystko chodzi ok, poza tym, że przy wysokich obrotach potrafi gubić zapłon na 3 cylindrze, ale może to dla tego, że mam walniętą sondę lambda? Jak wymienię, to będę sprawdzał dalej - jeśli to nie kwestia sondy to może instalacja szwankuje albo może cewka. |
|
|
|
 |
|