[C51A] EGR |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 09-01-2012, 13:37 [C51A] EGR
|
|
|
Ma ktoś jakieś pojęcie czy w 1.3 12V 75KM można bezkarnie wywalić EGR ? Co zrobić z rurkami od podciśnienia? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 09-01-2012, 16:39
|
|
|
bezkarnie na pewno nie , jak powyciągasz rurki od podciśnienia np od pokrywy zaworów to wydmucha ci uszczelkę pod nią |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 09-01-2012, 18:28
|
|
|
WK89, no kumam, dlatego zapytałem co z rurkami, gdzie je mostkować czy coś... |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 09-01-2012, 18:32
|
|
|
czemu chcesz się pozbywać egr'a ? mostkować podciśnienia to nie będzie działać ciężko poprawiać fabrykę która dobrze przemyślała projekt |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 09-01-2012, 19:05
|
|
|
WK89 napisał/a: | ciężko poprawiać fabrykę która dobrze przemyślała projekt |
Akurat EGR to pomysł "proEKO" więć niekoniecznie wpływa korzystnie na osiągi (bardziej na środowisko - choć i tu minimalnie...). Ja różnicy w osiągach nie zauważyłem, ale chociaż mam czystą przepustnicę U siebie mam blaszkę zamiast uszczelki (taka 1mm z kopert inpostu;-)) i nic więcej nie trzeba robić. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 09-01-2012, 20:58
|
|
|
idas, ok ok wsio fajnie, tyle, że mamy kolektor bez wyjścia na rurkę do EGRu..więc z tej strony problemu nie ma...tylko co z rurkami podciśnienia, poprostu zaślepić ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 09-01-2012, 22:30
|
|
|
Rozumiem że masz kolektor bez zaworu EGR, wtedy wystarczy zaślepić rurkę sterującą EGR np. kulką łożyskową odpowiedniej średnicy. Wiem że ludzie tak mają |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 10-01-2012, 07:20
|
|
|
idas, dzieki na info leci pomuk Będziemy kombinować |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-01-2012, 07:30
|
|
|
nie wiem po co to robić - miałem tak parę lat w E32 (zaślepiony EGR) i nie ma różnicy w pracy silnika
podciśnień nie zdejmowałem, tylko dałem "pełną" uszczelkę (na mojej WWW jest opis) |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 10-01-2012, 08:09
|
|
|
Krzyzak, Nie chodzi o jakieś efekty, trafił się kolektor wydechowy bez wyjścia na EGR... |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
|