Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Za dużo pali?
Autor Wiadomość
Kramarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Wagon 2.4 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-01-2012, 12:47   Za dużo pali?

Mitsubishi Space Wagon 2.4 GDI (Chariot) Automat.

Wiem że autko lubi popić i przymknąłbym oko na te 12-13 nawet 15 po mieście... ale on mi pije 20 na 100 w tej chwili... Fakt faktem robi aktualnie ino krótkie trasy - szkoła, sklep itp... nawet do końca nie zdąży się rozgrzać... ale 20?!
Na komputerku nic nie wyskoczyło, sonda lambda pracuje itp itd. Nie zmieniałem świec jeszcze i nie wiem kiedy były zmieniane, ale nie wiem czy to może mieć aż taki wpływ.
Problem był z przepustnicą że mi się mechanicznie zacinała w pozycji otwartej po gaszeniu silnika, ale przeczyściłem trochę i przeszło. Wspominałem w innym temacie o lekkim szarpaniu pomiędzy 80/100 km/h i skakaniu obrotów na zimnym silniku przy uruchamianiu co w/g podpowiedzi może mieć związek z zanieczyszczonym zaworem egr (cokolwiek to jest), ale to też wydaje się, że przeszło...
A może on po prostu może tyle pić i już przy tak krótkich wyjazdach?

Co Wy na to?
 
 
lotek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Wagon 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 30
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-01-2012, 20:24   

Jak sprawdziłeś że pali ci 20 l?? ja mam 2.4GDI i to 4x4 i mój pali w zimę 15l w mieście jeżdżę myślę tak samo jak ty czyli często krótko.
_________________
Wagon 4X4 2,4 GDI
 
 
Kramarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Wagon 2.4 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-01-2012, 14:00   

Tradycyjnie... tankuje do pełna po okrągłych 100, 200 czy 300 kilometrach i widze ile wlewam = tyle spalilem.
 
 
lotek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Wagon 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 30
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21-01-2012, 18:48   

Pytam bo mój koleś tak samo pytam go jak to sprawdza i okazało się że wsadza pistolet i czeka aż mu odbije tankuje raz 98 raz 95 a one różnie się pienią raz w Orlenie raz w BP to też różnica a po odbiciu pistoletu wchodzi dobrych parę litrów.A jeżeli pal ci naprawdę 20 l to coś ci się popaprało po czyszczeniu przepustnicy zajedź na komputer .
_________________
Wagon 4X4 2,4 GDI
 
 
Kramarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Wagon 2.4 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-01-2012, 18:09   

Problem się dziś rozwinął - auto straciło moc, szarpie silnikiem, nie da sie jechać.
Kod błędu w warsztacie wyskoczył P0170 - Fuel Trim Bank 1, zaproponowali rozpocząć od wymiany świec, potem może cewek, potem piorun wie co jeszcze wymyślą...
Czytam po necie, szperam ale nie ma jednoznacznych odpowiedzi...

Może ktoś?

[ Dodano: 29-01-2012, 13:56 ]
Ok. Problem na tą chwilę rozwiązany. Cóż się okazało.
Otóż wszystkie moje problemy jakie od miesięcy miałem były wynikiem... dziurawych przewodów zapłonowych, a ściślej rzecz ujmując w tym modelu są to "rurki" gumowo-plastikowe łączące cewki ze świecami... iskra latała na boki zamiast do świec, najpierw czasami aż w końcu...
Jeszcze raz się potwierdza zasada - zaczynać sprawdzanie od najprostszych możliwych rzeczy...
Parę dni temu wracać musiałem z lotniska ino na dwóch garach, dobrze że silnik taki a nie inny więc się udało (czas pokaże czy nie uszkodziłem katalizatora np). Zrobiłem tak 130 km... zajechałem po drodze do jednych "mechaników", myślę rodacy, fajne chłopaki, dali na komputer wyskoczyło P0170 - Fuel Trim Bank 1. Oni ni w te ni we wte - "Cóż, zaczniemy od wymiany świec i zobaczymy co dalej, może wymienimy cewki". Nawet nie chcieli zajrzeć pod maskę mimo próśb... Mieszkam w Irlandii. Świeczki po 20 Euro sztuka do tego auta, cewki jak nowe to po jakieś 120 Euraczków.
Na szczęście przypomniałem sobie o innym chłopaku którego wszyscy polecają do okoła, za 55 Euro załatwił sprawę, chodzi jak pszczółka.
A za nim do niego pojechałem zdąrzyłem wydać 65 Euro na nie zrobienie niczego... Za komputer mnie chłopaki skasowali 25 Euro i na szrocie kupołem cewkę na wszelki wypadek, by sprawdzić za 30 + 10 za dowózkę dla sąsiada... Ech...

Także jeśli ktoś miewa podobne objawy które opisywałem w paru tematach... sprawdźcie przewody...

Teraz ino sprawdzić czy spalanie zmalało i czekać czy coś się będzie działo z katalizatorem...

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.