Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie Hc przekroczona emisja spalin
Autor Wiadomość
gt 500
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2006, 17:37   Wysokie Hc przekroczona emisja spalin

Siema jestem tutaj nowy na forum i mam na imie Kuba od niedawna posiadam Mitshubishi eclipse 1 g rok 92/93 silnik 4g63 2.0 DOHC 16 v bez turbo i mam problem, byłem u 3 mechaników i zaden niestwierdził przyczyny, otoz na biegu jałowym silnik boksuje troche i przekrocone sa dosyć znacznie spalin weglowodiry (HC) so na poziomi 1300+ pozostałe p-arametry są w normie,po zwiekszaniu obrotów tz dodawniu gazu weglowodory spadają, i czym mocniej otwarta przepustnica tym mniejsze (HC) weglowodory,obroty na biegu jalowym sa oklo 950 moze troche mniej , obrotu nie falują, przepływomierz sprawny, sonda Lmbda, wymienione swiece, ecu nie pokazuje błędów, jedynie mechanik stwierdzil że przepustnica jest do regulacji, czy to moze byz przyczyna ?, dodam ze wyskakuje mi bagnej od oleju czym to moze być spowodowane, szukałem na forum ale nie znalazle, przosze o szybko pomoc i zgóry dziekuje :) pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-12-2006, 19:09   

1. jaka kompresja na cylindrach?
2. wyczyść zawór PCV - wkręcony w pokrywę zaworów (do jednokierunkowej wentylacji)
3. skontroluj zawór EGR (recyrkujacji spalin) - czy jeszcze działa
 
 
gt 500
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2006, 19:24   

komppresja na cylidracch 11.5 12,0 12,0 11.0. dziekuje zaz tak szybka odpowiedz, a mam jeszcze pytanie czy zaslepieniu zaworu egr bedzie to jakos negatywnie wplywlo na pracy silnika, bledy etc, ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-12-2006, 19:30   

ja miałem zaślepiony kilka lat - żadnych zmian ani na + ani na -
dlatego jakiś czas temu blokade zdjałem
trochę teorii nt. EGR jest na mojej stronie WWW - tam zobaczysz też zawór PCV i sposób czyszczenia

błędy ECU może zgłaszać TYLKO gdy przy EGR jest czujnik temp. spalin (kraje/stany o zaostrzonym rygorze względem spalin - np. w Kalifornii taki czujnik występuje)
 
 
gt 500
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2006, 19:45   

zawory sprawdze jutro i dam znac czy cos sioe zmienilo, a sprezanie jest dobre?, przepraszam za taka ilosc pytan naraz ale co to może być silnik na wolnych troch drzy, a podczas jazdy zawszegdy obroty dojda do około 3tys zazyna byczec tak jabby z wydech, ale wydech jest szczelny, zastanawiałes sie czy to przypadkiem nie walek balansowy, ale niezabardzo wiem jak go sprawdzic
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-12-2006, 20:23   

sprężanie w normie - nie jest super, nie jest też tragicznie
wszystko zależy jakie to jest drżenie - jak mocno wyczuwalne i solidne, to źle złożony rozrząd - pomyłka na pompie oleju (powtarza się przy 5000 rpm?), która napędza drugi wałek balansowy
jak tylko tętnienia/buczenie, to przyczyn wiele - nawet trudno wszystko wypisać (od uszczelki kolektora po źle wyregulowany TPS)
a czy podstawowe wymiany zrobiłeś - filtry (bo świece to pisałeś), kable zapłonowe itd.?

przepustnicę łatwo sam wyregulujesz - ściągnij sobie manuala do Eclipse (w FAQ->Download)
 
 
gt 500
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2006, 13:42   

NO wieć Dzisiaj sprawdzone zostały zawor pcv po odpieciu go silnik dalej pracował, pomimo ze na stronie napisane jest ze powinien zgasnąc, lecz po zatkaniu zaworu palcem widać było różnice w obrotach zmieniały sie niezancznie, wydaje mi sie ze silnikk niezgasl bo niebył zagrzany dobrzebył letni, co do zaworu egr to mechanik powiedział że wyglada na sprawny, wyczyszczona została przepustnica, ale nie było widać na niej jakiegokolwiek brudu, sprawdzony został uklad dolotowy to znaczy opaski i sa dobrze założone, zrobiona była także próba na przyspieszenie wyszlo około 13/14 sekund do setki biegi zmieniane były przy około 4,5 tysiaca , ale silnik nadal boksuje na wolych obrotach i weglowodory nie spadły niemam pojecia co to może byc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.