Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
tuning 4g69
Autor Wiadomość
bart_iceland 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.4 mivec sport SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 16
Skąd: Islandia
Wysłany: 13-02-2012, 14:49   tuning 4g69

jak w temacie :) moze ktos zwiekszal moc w tym silniku. jesli tak to prosilbym o jakis opisik i rezultaty. dodam ze szukalem w internecie i nie moglem za bardzo znalezc. z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich mitsumaniakow.
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 13-02-2012, 18:58   

W "wolnossaku" to raczej kolego nie poszalejesz.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-02-2012, 19:52   

montaż Turba i intercoolera raczej jeżeli nie wchodzi w gre. To zostaje tobie jedynie modyfikacja wydechu zmiana kolektora ssącego i wydechowego zmiana przelotu bez katalizatora i przelot minimum 3,5 cala zmiana końcowego tłumika możesz uzyskać nawet 30KM do tego filtr powietrza HN albo jakiś inny nawet stożkowy do efektu akustycznego

[ Dodano: 13-02-2012, 19:52 ]
a i nie zakładaj żelastwa typu magnetyzery bo to bujda na resorach że działa
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-02-2012, 04:00   

desti napisał/a:
montaż Turba i intercoolera raczej jeżeli nie wchodzi w gre.

Dlaczego?
desti napisał/a:
To zostaje tobie jedynie modyfikacja wydechu zmiana kolektora ssącego i wydechowego

Jaka to ma być modyfikacja?
desti napisał/a:
zmiana przelotu bez katalizatora

jesteś pewien, że bez?
desti napisał/a:
i przelot minimum 3,5 cala zmiana końcowego tłumika możesz uzyskać nawet 30KM

Dlaczego minimum 3,5cala? Masz to gdzieś policzone?
desti napisał/a:
możesz uzyskać nawet 30KM

Hmmm... szczegółowo podany przyrost, bez szczegółów modyfikacji...
desti napisał/a:
do tego filtr powietrza HN

Jaki filtr?
desti napisał/a:
albo jakiś inny nawet stożkowy do efektu akustycznego

aaaa... to w takim razie ostatnia twoja rada jest nietrafiona...
desti napisał/a:

a i nie zakładaj żelastwa typu magnetyzery bo to bujda na resorach że działa

Do Twoich rad, będą jak znalazł. Jeszcze o strumienicy zapomniałeś :mrgreen:
 
 
bart_iceland 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.4 mivec sport SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 16
Skąd: Islandia
Wysłany: 14-02-2012, 11:04   

a co myslicie o zmianach na poczatek wkladka filtra powietrza k&n plus cos takiego:
http://www.rpw.com.au/sho...uemart&Itemid=1
a drugie pytanie ktore juz pewnie padalo kiedys na forum: jaka jest roznica miedzy 4g69 w lancerze a tym w outlanderze?
 
 
dinero47 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2012, 14:48   

To i ja może podepne sie pod temat, bo od pewnego czasu nurtuje mnie pytanie czym rózni się Outlander benzyna 2.0 bez i z turbo? Co ewentualnie trzebaby wymienic, aby z normalnego zrobic turbo?
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 14-02-2012, 16:59   

dinero47
różnica w 2.0 benzyna między turbo a bez
W turbo masz mocniejsze wnętrznośći silnika przystosowane do 250KM, masz inne ECU nie inaczej zaprogramowane , dodatkowo masz intercooler sztywniejsze zawieszenie. Co by trzeba było zrobić zmienić zakucie silnika zmienić kolektory do Turba założyć intercooler zmienić ECU ale taniej i prościej było by sprzedać to co masz i kupić wersje Turbo Pomijam różnice w wyglądzie zwykłej od turba

[ Dodano: 14-02-2012, 17:11 ]
mkm
Dlaczego? bo to są zbyt wysokie koszty
jesteś pewien, że bez? Bez może nie ze względu na sonde lambda ale wypruć z niego wnętrzności już tak,
Dlaczego minimum 3,5cala? Masz to gdzieś policzone? Ponieważ fabrycznie jest zbliżona średnica przelotu 30KM to nie są żadne obliczenia ale możliwy do uzyskania końcowy efekt
Jaki filtr? KN literówka się wkradła ale może nie brałeś pod uwagę tego że pisze z telefonu
Co do strumienicy to niewiele ona daje lepiej mieć polerowany przelot
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.