Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura silnika a ogrzewanie
Autor Wiadomość
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2006, 20:28   Temperatura silnika a ogrzewanie

Witam po długiej przerwie ,mam pytanie związane z ogrzewaniem w moim lancerku temperatura silnika nigdy jeszcze niebyla na polowie a tu czytam ze powinna byc na poziomie 85-90 stopni wiec co zatym idzie w aucie ogrzewanie jest niezaciekawe na zimne wieczory powiedzcie jak zdemontowac i sprawdzic termostat poniewaz w moim modelu niema rzadnych srubek tylko jedna imbusowa na gorze ale za diabla niemoge jej ruszyc i zaczolem sie zastanawiac czy to aby nie komplet model silnika to c62 1,5 literka wersja na rynek amerykanski
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 10-12-2006, 21:14   

Ta na górze to pewnie do odpowietrzania.
Jak u Ciebie nie ma śrubek? To do czego wchodzi wąż od chłodnicy? Nie masz tam śrubek? :?:
A ja jestem niezbyt zorientowany w temacie, więc prosiłbym o jedno wyjaśnienie:
jarekft napisał/a:
czy to aby nie komplet model silnika to c62 1,5 literka wersja na rynek amerykanski

A co to ma do rzeczy? To te amerykańskie aż tak różniły się budową? Tak z ciekawości pytam :)
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-12-2006, 09:31   

Srubki:

 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2006, 10:15   

Ja mam zawsze połowe odkąd mam autko i niech tak zostanie do końca :D

Pozdrawiam
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2006, 19:30   

Witam dzieki josie bardzo pomoglo mi twoje zdjęcie okazalo sie ze mam oslonke tego elemetu widocznego na zdjeciu i musialem go podwazyc i ukazaly sie srubki a oryginalnie wyglada jakby byl to komplet a tak pozatym jaki termostat doradzacie bo w sklepie gosciu zucil mi 5 rodzaji i sam niewiem co kupic cena zabardzo sie nierozni tylko teperatura otwarcia poczatkowego od 85 az po 95 stopni i niepotrafi doradzic jaki jest do mojego modelu bo niema go w katalogu
 
 
qpal 
Forumowicz
Mariusz

Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 130
Skąd: Włocławek
Wysłany: 12-12-2006, 20:13   

Zasady są proste:
-Jeżeli silnik jest już trochę zjechany, tzn. bierze olej, ma przedmuchy i luzy oraz myślisz o założeniu gazu w przyszłości, to radzę poniżej lub 87 stopni Celcjusza.
-jeżeli jest wsio OK, jeździsz raczej spokojnie i nie myślisz o gazowaniu motorka, to możesz z powodzeniem założyć 91 stopni.
Dla większości silników podawany jest zakres pracy termostatu właśnie w tych granicach.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-12-2006, 20:21   

standardem jest 88 st. C - tu nie musisz kupowac jakichs super drogich rzeczy, moj termostat za 21 zl z JC dziala juz 7 lat
 
 
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2006, 01:14   

Pozwoliłem sobie usunąć post ponieważ znalazłem część odpowiedzi na waszym forum. Reszte poprostu wyprobuje. Sorki za śmieći.
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2006, 15:55   

Witam jestem juz po wymianie termostatu jak sie okazalo to mialem jeszcze oryginalny termostat na 82 stopnie i do tego byl zmiezony na temperature poczatkowa zaczynal sie otwierac przy 57 wiec tu tkwil problem, a teraz ciekawostka sruba imbusowa o ktorej pisalem jest sruba do regulacji temperatury poczatkowej niestety umnie juz niedziala zasniedzialy gwint i wyjechany imbus wiec jezeli jeszcze ktos ma oryginal i niewymienial termostatu na zamiennik to im wiecej wkreci srube tym pozniej sie otworzy termostat {informacje taka dostalem od własciciela sklepu z czesciami do miskow no i posiadacza tego samego modelu miska co ja}pozdrawiam i WIELKIE DZIEKI ZA POMOC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.