Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] wyskoczył tłok! dosłownie!
Autor Wiadomość
mitsufranek
[Usunięty]

  Wysłany: 22-03-2012, 01:10   [C62A 1.5] wyskoczył tłok! dosłownie!

Witam!

Mojemu koledze w lancerze 1.5 z 1992r uwaga! wyskoczył tłok... przy prędkosci 100km/h rozsadziło blok silnika i teraz tłok pracuje poza silnikiem :P i mam w związku z tym pytanie czy spotkaliscie sie kiedyś z takim czyms, bo ja osobiscie nigdy i czy wiecie czym mogło być to spowodowane?

za wszystkie odpowiedzi dziękuje :)

Pozdrawiam!
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2012, 03:55   

Zdjęcie poproszę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 22-03-2012, 13:52   Re: wyskoczył tłok! dosłownie!

mitsufranek napisał/a:
Witam!

Mojemu koledze w lancerze 1.5 z 1992r uwaga! wyskoczył tłok... przy prędkosci 100km/h rozsadziło blok silnika i teraz tłok pracuje poza silnikiem :P i mam w związku z tym pytanie czy spotkaliscie sie kiedyś z takim czyms, bo ja osobiscie nigdy i czy wiecie czym mogło być to spowodowane?

za wszystkie odpowiedzi dziękuje :)

Pozdrawiam!

Też jestem ciekawy zdjęcia. Nagraj jakiś filmik bo piszesz że tłok pracuje poza silnikiem to znaczy że auto dalej odpala?
_________________

 
 
mitsufranek
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2012, 01:51   

szikuna napisał/a:
Nagraj jakiś filmik bo piszesz że tłok pracuje poza silnikiem to znaczy że auto dalej odpala?
no no oczywiscie że silnik nie pracuje :P

a oto zdjęcia:










nie wiem jak silnik wygląda teraz w środku ale jutro bedziemy go rozbierać :P tak wiec po zdjęciu głowicy też moge zrobić zdjęcia :)

Pozdrawiam :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2012, 02:34   

Tłok pękł.
Pewnie silnik był po strzale rozrządu.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 23-03-2012, 15:40   

Ale urwał :shock:
_________________

 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2012, 16:48   

Dziwna sprawa...normalny, zdrowy silnik nigdy by tak nie strzelił. Coś musiało być z nim kombinowane, typu rozrząd itd.. Ten nadaje się już tylko i wyłącznie na złom..
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 25-03-2012, 22:20   

Jakiś czas temu miałem podobnie - zakupiliśmy z kolegą Polo 6N 1.4 16v na handel. Wszystko ładnie pięknie, do lakierki, bo ktoś spaprał robotę, kilka wgniotek, silnik ładnie pracował, tylko alternator buczał, ale cena była podejrzliwie niska. Kupiliśmy, i po wyjechaniu ze Szczecina rozpędziłem się tą polówką i po chwili zacząłem zwalniać. Jakoś przy 200, może 190 nagły huk, błysk (noc była), odruchowo wcisnąłem sprzęgło - silnik zgasł. Silnik podobnie strzelił z korby, tyle że u Ciebie jet skręcona korba
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.