 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] Czasami traci moc. |
Autor |
Wiadomość |
kamild0
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 35 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 30-04-2012, 13:13 [C62A 1.5] Czasami traci moc.
|
|
|
Witam, to znów ja, ale jest to jedyne forum które tak dużo potrafi mi pomóc, a do mechaniki mam dwie lewe ręce
Przy takich ciepłych dniach czasem człowiek ma ochotę przycisnąć troszkę no i w moim przypadku tu zaczyna się problem. Czasem jest tak że mój Lancer błyskawicznie przyśpiesza, a czasem ma tak że od 90 do 100 bardzo ciężko mu się rozpędzić. Ja tego nie odczuwam ale np. jak mój tata dawno nim nie jeździł i ostatnio się przejechał to stwierdził że jakoś dużo gazu mu trzeba żeby ruszył. Do tego może to jest powiązane ale falują mu obroty jak się rozgrzeje, tak od tych 850 spada do 500, 400. To co zrobiłem do tej pory to wymieniłem filtr paliwa, bo już stary myślałem że może to, po części było trafione bo benzyna z filtra była czarna no i troszkę mocy samochód zyskał. Jednak to jeszcze nie to. Pomyślałem też o kondensatorach w komputerze, no i 2 były wylane ale po wymianie brak zmian. Przewody i świecie wymieniane w tamtym roku, kopułka niedawno czyszczona. No i tutaj już mam brak pomysłów. Prosił bym o jakąś radę. |
|
|
|
 |
r@f@l
Mitsumaniak

Auto: Lancer C62A 1,5 GLXi
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 209 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: 30-04-2012, 13:58
|
|
|
a masz jakieś błędy na ECU? u mnie tak było jak Lambda mi padła. i też miałem problemy z obrotami i przyspieszeniem przy większych prędkościach |
_________________ Colt C50 1,5 GLXi Aut. 1991r - siostry ( możliwość spotkania we Wrocławiu )
Golf 3 1,4 1995r - ojca
Lancer C62A 1,5 GLXi 1991r -mój
Mercedes Benz W140 S350td 1993 - mój
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-04-2012, 15:28
|
|
|
zawory wyreguluj i sprawdź wyprzedzenie zapłonu |
|
|
|
 |
kamild0
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 35 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 30-04-2012, 17:05
|
|
|
Błędów nie mam, jakiś czas temu podłączałem go pod komputer. Faktycznie zaworów nigdy nie regulowałem, czy do mojego silnika 4G15 tyczy się ta sama instrukcja co na Twojej stronie do 4G37? I czy za każdym razem trzeba zmieniać uszczelkę pokrywy? No i czy na pewno to takie proste jak pisze na str;P Co do kąta zapłonu to muszę poczekać na przejściówkę z rs232 na usb i wtedy sprawdzę, bo lampy nie mam. |
|
|
|
 |
|
|