Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Czasami traci moc.
Autor Wiadomość
kamild0 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 35
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 30-04-2012, 13:13   [C62A 1.5] Czasami traci moc.

Witam, to znów ja, ale jest to jedyne forum które tak dużo potrafi mi pomóc, a do mechaniki mam dwie lewe ręce :P
Przy takich ciepłych dniach czasem człowiek ma ochotę przycisnąć troszkę no i w moim przypadku tu zaczyna się problem. Czasem jest tak że mój Lancer błyskawicznie przyśpiesza, a czasem ma tak że od 90 do 100 bardzo ciężko mu się rozpędzić. Ja tego nie odczuwam ale np. jak mój tata dawno nim nie jeździł i ostatnio się przejechał to stwierdził że jakoś dużo gazu mu trzeba żeby ruszył. Do tego może to jest powiązane ale falują mu obroty jak się rozgrzeje, tak od tych 850 spada do 500, 400. To co zrobiłem do tej pory to wymieniłem filtr paliwa, bo już stary myślałem że może to, po części było trafione bo benzyna z filtra była czarna :P no i troszkę mocy samochód zyskał. Jednak to jeszcze nie to. Pomyślałem też o kondensatorach w komputerze, no i 2 były wylane ale po wymianie brak zmian. Przewody i świecie wymieniane w tamtym roku, kopułka niedawno czyszczona. No i tutaj już mam brak pomysłów. Prosił bym o jakąś radę.
 
 
r@f@l 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C62A 1,5 GLXi
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 209
Skąd: Gryfice
Wysłany: 30-04-2012, 13:58   

a masz jakieś błędy na ECU? u mnie tak było jak Lambda mi padła. i też miałem problemy z obrotami i przyspieszeniem przy większych prędkościach
_________________
Colt C50 1,5 GLXi Aut. 1991r - siostry ( możliwość spotkania we Wrocławiu :) )
Golf 3 1,4 1995r - ojca
Lancer C62A 1,5 GLXi 1991r -mój
Mercedes Benz W140 S350td 1993 - mój :)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-04-2012, 15:28   

zawory wyreguluj i sprawdź wyprzedzenie zapłonu
 
 
kamild0 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 35
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 30-04-2012, 17:05   

Błędów nie mam, jakiś czas temu podłączałem go pod komputer. Faktycznie zaworów nigdy nie regulowałem, czy do mojego silnika 4G15 tyczy się ta sama instrukcja co na Twojej stronie do 4G37? I czy za każdym razem trzeba zmieniać uszczelkę pokrywy? No i czy na pewno to takie proste jak pisze na str;P Co do kąta zapłonu to muszę poczekać na przejściówkę z rs232 na usb i wtedy sprawdzę, bo lampy nie mam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.