Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szlifierka do gipsu/gładzi
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-05-2012, 12:23   Szlifierka do gipsu/gładzi

Używał ktoś amatorsko takie sprzętu do szlifowania gipsu:

http://allegro.pl/szlifie....332342517.html

Jak kupić to z odkurzaczem czy lepiej bez i podłączyć pod Karchera?

Warto zawracać sobie tym głowe?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-05-2012, 17:11   

coś nie może strony znaleźć?
Ja kiedyś próbowałem szlifierką oscylacyjną,ale niespecjalnie to działało.może z odsysaczem pyłu będzie lepiej,bo bez jest porażka.
_________________

 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-05-2012, 17:46   

http://allegro.pl/show_item.php?item=2332342517 - poprawny link ;)

Z własnego doświadczenia - dobry gipsiarz - szlifierz poradzi sobie bez takiego sprzętu dokładniej niż ze sprzętem, a marny i ze szlifierką zostawi góry i doliny, zwłaszcza na połączeniach płyt
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-05-2012, 19:27   

Też sie zastanwaim bo ta w linku powyżej nie ma przegubu. A wydawac 700zł to wole na kompresor do garażu.:)
A Bartek ma racje ze jak źle położony gips to i szlifierka nie pomoże. Przetarłem wczoraj na próbe 2 sciany i skos w jednym pokoju do żarówki.... i powiem wam ze jest jedynie kilka miejsc do poprawki..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 17-05-2012, 20:53   

Bartek napisał/a:
a marny i ze szlifierką zostawi góry i doliny, zwłaszcza na połączeniach płyt


marny szpec to tym sprzętem zrobi więcej szkody niż bez niego

Marcino napisał/a:
Przetarłem wczoraj na próbe 2 sciany i skos w jednym pokoju do żarówki.... i powiem wam ze jest jedynie kilka miejsc do poprawki..:)


ile razy szpachlowane?
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-05-2012, 20:57   

ja miałem bylejaką szlifierkę i wiem jedno - lepiej szpachlować 2-3x na gładko i tylko miejscami zetrzeć ręcznie niż byle jak szpachlować i liczyć na szlifierkę
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 17-05-2012, 21:08   

Krzyzak, 100% racji
kiedyś z kuzynem zaślepiliśmy drzwi u niego w domu i poprzykręcaliśmy tam kawałki płyty GK, po 20 cm, co tam pozostawało, jakieś odpadki
no i poszpachlowaliśmy to tak, ze do niczego się nie nadawało, chcieliśmy to zerwać i nakręcić 1 kawałek GK jak się należy, ale przyszedł kolega cudotwórca i wyciągnął całą powierzchnię na nowo

do gładzi trzeba mieć rękę i cierpliwość
no i pomaga dobra jakościowo gładź, która się łatwo szlifuje

poza tym wystarczy podpatrzeć fachowców, ja nie widziałem, żeby ktoś się bawił w maszyny
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-05-2012, 22:08   

u Fiszhopa była ekipa, którą kiedyś wylansowałem - młodzi chłopacy mają teraz chyba już 4 ekipy a zaczynali we dwójkę
to oni mają specjalne maszyny do bezkurzowego szlifowania
na dodatek nakładają gotowe gładzie z wiader - powiem tyle, że poddasze ponad 300 m2 sufitów i ścian robili... 2 dni - jeden szpachla, drugi szlif - mi zajęło to 1.5 miesiąca...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-05-2012, 12:30   

Szpachlowane na 2 razy. Wczeseniej na łączeniach wklejana taśma papierowa.
Uzywam masy w workach Fast G1. Jest to akrylowa elastyczna gładz, zaletą jest to ze mozesz rozrobić nawet wanne masy i nie zasycha.
Ładnie sie kładzie, jak do tej pory jest lepsza niz poprzenide używane... Gipsar miekki, Megaron porównywalna, Cekol twardy.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-05-2012, 12:54   

Marcino napisał/a:
Cekol twardy
cekola to masz przynajmniej 2 rodzaje -
C40: twarda, z włóknem - tylko do wstępnego łączenia, bez taśmy zbrojącej można dawać; ciężko się szlifuje, szybko schnie, robi kulki i potem dziury w szpachli :)
C45: miękka, zwykła, można dawać 2x C45 zamiast 1xC40 + 1xC45, ale trzeba dawać zbrojenie; fajnie się nakłada, lekka do szlifowania, bardziej biała od poprzedniej
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-05-2012, 14:24   

Ja dawałem mase Regipsa chyba Vario do wklejania tasmy zbrojacej i na to teraz 2x Fast G1.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.