Problem z automatem PIII 3.2 did |
Autor |
Wiadomość |
kuba84
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012 Posty: 21 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 22-07-2012, 14:46 Problem z automatem PIII 3.2 did
|
|
|
Witam szukałem czegoś na temat waszych problemów z automatycznymi skrzyniami biegów, ale nic nie znalazłem
Podczas jazdy zapala się kontrolka A/T Temp. Gdy kontrolka się zapali robie tak jak mówi instrukcja obsługi wrzucam na P i probóje schłodzić olej, ale nic to nie pomaga.Potem jadąc dalej zaczyna migać N i wchodzi w tryb awaryjny i ma tylko 3 bieg.Jak się zatrzymam i chcę ruszyć to zaczyna ruszać dopiero powyżej 2 000 obrotów i nie robi tego płynnie tylko szarpie. Co gorsza probując kontynuować jazdę zaczyna się dymić z pod maski za silnikiem. Nie widać zeby wyciekał olej i na bagnecie widać że olej jest
Proszę o pomoc |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 23-07-2012, 08:59
|
|
|
cześć, czy przypadkiem nie przedostaje się od oleju płyn chłodniczy przez chłodnicę? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kuba84
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012 Posty: 21 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 23-07-2012, 10:02
|
|
|
z tego co mi wiadomo chłodzenie automatu odbywa się poprzez przepuszczeniu oleju ze skrzyni przez chłodniczkę |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 23-07-2012, 10:24
|
|
|
tak, ale zimą olej dogrzewany jest przez chłodnicę płynu, zauważ, że przewody z chłodniczki do oleju wchodzą od spodu do chłodnicy płynu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kuba84
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012 Posty: 21 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 25-07-2012, 18:34
|
|
|
ok po niedzieli zabiore sie za niego i zobaczymy co i jak |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-07-2012, 08:16
|
|
|
Podłącze sie do tematu, mam taki dziwny objaw jak auto postoji np przez noc to jak zalacze na D to potrafi zalaczyc bieg z opóźnieniem np 1 s i lekko szarpnac. Dzieje sie tak tylko i wyłącznie po dłuższym postoju .
Co to może być ? |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 27-07-2012, 18:15
|
|
|
pompa, konwerter, przedni czujnik skrzyni biegów |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-07-2012, 20:02
|
|
|
Może być zapowietrzony konwerter, dzisiaj mamy taki przypadek, w poniedziałek będziemy wiedzieli czy to to. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-07-2012, 20:52
|
|
|
Jak mu dam 10 sekund by popracowal jest ok. Zawsze tak robie w każdym aucie by olej dobrze smarowal wiec moze sie czepiam. |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 27-07-2012, 22:42
|
|
|
jeżeli taki objaw jest tylko jak samochód jest zostawiony na nierównym terenie to na bank zapowietrzony konwerter tylko jak go ma odpowietrzyć? |
_________________
 |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-07-2012, 15:55
|
|
|
Ano właśnie jak??? |
|
|
|
 |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-07-2012, 21:05
|
|
|
W moim przypadku tak było, a potem u Zbyszka się okazało, że w oleju mam kluchy (na bagnecie nie było widać, podczas wymiany leciał kisiel). Pół roku później sypnęła się skrzynia (widocznie nowy olej wypłukał syf, który trzymał wszystko w jednej kupie) - przegniła rurka chłodniczki i olej mieszał się z płynem, prawdopodobnie to spowodowało zważenie się oleju i uszkodzenie elementów skrzyni. |
_________________ Sebastian_T |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-07-2012, 21:07
|
|
|
o fak .
A jaki kolor miał olej? |
|
|
|
 |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-07-2012, 21:57
|
|
|
Bury. Nie różowy. |
_________________ Sebastian_T |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-07-2012, 08:10
|
|
|
U mnie na szczęście ładny czysciutki, zreszta mechanik u Zbyszka mówił ze jest ok(podczas majowkowego przeglądu). |
|
|
|
 |
|