Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Niedziała jeden cylinder
Autor Wiadomość
Karlito86 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.3 GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 02-08-2012, 14:02   Niedziała jeden cylinder

Witam,
Po wszystkich zachwytach nad moim lancerkiem czas trochę ponarzekać.
Ostatnio zaczął mi brać trochę więcej oleju niż zwykle, a we wtorek w czasie jazdy zauważyłem że prawdopodobnie nie działa jeden cylinder. Fakt, że jakiś czas musiałem jeździc z za niskim poziomem oleju i prawdopodobnie to jest powód problemów. Co mogło się zepsuć i czy ewentualna naprawa będzie mnie bardzo duzo kosztować?
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 03-08-2012, 12:56   

Za mało informacji, zatem ilość propozycji rozwiązan ia problemu może być przeróżna. Jeżeli jezdziles z mala iloscia oleju a teraz żre go więcej to musiały się już z leksza przyrzeźbić pierśćienie na tłokach, ale nie koniecznie. Jeżeli nie pali na któryś gar (od razu byś się zorientował bo z któregoś cylindra dochodziłby taki "chopperowaty" odgłos pustego tłoka) i żre olej to równie dobrze mogą puszczać olej uszczelniacze zaworowym co w efekcie doprowadziło do zaolejenia świecy a tym samym braku iskry. Pierwsze co należało by zrobić to wyręcić świece i dokonać inspekcji - jeżeli któraś jest zasyfiona to porządnie ją wyczyścić i sprawdzicz czy rozwiązało to problem palenia na danym garze. Oczywiście jak najszybciej uzupełnić poziom oleju. Następnie dobrze by było wykonać pomiar kompresji na wszystkich cylindrach - jeżeli na którymś cylindrze będzie mniejszy należy wlać do środka trochę oleju i sprawdzić, czy kompresja uległa zmianie na plus- jak tak oznacza to zużycie pierścieni na tłoku.
 
 
Karlito86 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.3 GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 03-08-2012, 15:06   

Więcej oleju zaczęło mi brać jeszcze przed usterką. Dzisiaj mam trochę czasu to tam zajrzę, może to faktycznie tylko coś z zapłonem. Na środę jestem z mechanikiem umówiony to się okaże co i jak. Boje się, że przez niedobór oleju coś się mogło zatrzeć i pół silnika będzie do wymiany. Ale szczerze mówiąc to się na tym nie znam i może moje lęki biorom się z niewiedzy. A przynajmniej mam taką nadzieje :P
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 04-08-2012, 21:17   

Jeżeli nic w silniku nie zaczęło stukać,rzęźić zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku oraz nie zmienił się dźwięk pracy samego silnika to jeszcze pojeździ... ;) I jak tam ? Dokonałeś inspekcji świec ?
 
 
Karlito86 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.3 GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 05-08-2012, 13:30   

Tylko z zewnątrz, nie mam warunków ani odpowiednich narzędzi aby je wykręcić. Ale za radą sprawdziłem i zauważyłem, ze przy odpalonym silniku dmucha mi z wejścia na bagnet. Podpowiedzieli mi, że to może być wina uszczelniacza. Mam nadzieje, że tak będzie, bo wtedy same części mnie dużo nie wyniosą :]
 
 
viker 
Nowy Forumowicz
CentrumFolii

Auto: Lancer Wagon 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 20
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 28-08-2012, 19:04   

nie pchaj sie w remont tylko silnik kup cały, chyba ze samemu to robisz
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-08-2012, 18:27   

Karlito86 napisał/a:
przy odpalonym silniku dmucha mi z wejścia na bagnet.
Żadne uszczelniacze tylko przedmuchy przez pierścienie tłokowe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.