 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer c66 limiter prędkości jak zdjąć |
Autor |
Wiadomość |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 29-09-2012, 11:42 Lancer c66 limiter prędkości jak zdjąć
|
|
|
Witam mitsumaniaki
Kupilem lancera c66 na dawce i dzisiaj chcialem go wyprubować na pobliskim pasie lotniska i okazało sie że lancer jest zablokowany do predkości 180 km/h , jak sie tego pozbyc dodam ze moj drugi lancelot nie ma problemów z pokonaniem bariery 180km/h |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2012, 21:40
|
|
|
Ale Lancer, zwłaszcza tej generacji nie ma żadnych blokad, na komputerze itd. Moim zdaniem możesz mieć coś nie tak po prostu z szeroko pojętą jednostką napędową. Może brudny przepływomierz, wtryski, przepustnica, słaba kompresja, brudny EGR? Pompa paliwa, lambda? Nie mam pojęcia, mam diesla Niech inni, bardziej kompetentni się wypowiedzą. W każdym razie blokady na bank nie masz, to gwarantuję.
btw. oczywiście masz 5 biegowy manual, 1.6 16v, 4g92? |
|
|
|
 |
WK89
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Jastrowie
|
Wysłany: 28-11-2012, 17:14
|
|
|
była winna pompa paliwowa , wyszło przy rozbiorce |
|
|
|
 |
Mithrill
Mitsumaniak Łukasz

Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 543 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 23-01-2013, 16:08
|
|
|
Mój ledwo 160 km/h wyciągnie, więc 180 to i tak nieźle... |
|
|
|
 |
|
|