Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] Proszę o ocenę
Autor Wiadomość
steff3 
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID F9Q1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 47
Skąd: EZG/WK
Wysłany: 05-11-2012, 20:58   [MSS DID] Proszę o ocenę

Cześć,

Mam prośbę o ocenę TEGO AUTA
Podobno 130KM ma wpisane w briefie, tutaj moje pytanie - czy to jest "zawirusowany" silnik 102KM? Czy może to negatywnie wpływać na żywotność silnika?

Właściciel zeznaje, że nie będzie problemu ze sprawdzeniem auta w jakimkolwiek warsztacie/serwisie. Podobno był regularnie serwisowany i nie ma nic do ukrycia.

Przebieg wygląda wiarygodnie, poczytałem już trochę na forum i mam świadomość, że coś tam może zacząć klęknąć, no ale chyba lepszy taki, niż 300kkm cofnięte na 150kkm :)

Jak ogólnie oceniacie tą sztukę?
_________________
Pozdrawiam
steff
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 06-11-2012, 09:59   

Raczej 115KM , trzebaby zerknąć czy to F9Q1 czy F9Q2, no chyba że coś grzebane w komputerze czy sofcie - niektóre Renówki na 1,9 dCi maja 130 KM, może się komuś pomyliło.

Z tego co widzę - radio nieoryginalne więc utrudnione sterowanie wyświetlaczem. Dużo rudej przy górnych mocowaniach przednich McPhersonów więc trzeba obejrzeć i być może czeka interwencja blacharza tam.
Brakuje zatrzasku rury intercoolera poniżej czujnika ciśnienia doładowania - pewnie zgubione przy grzebaniu.
Jak dla mnie brakuje też paru mocowań przy wężu od wspomagania - chociaż może w 115KM jest troszkę inaczej niż 102KM musieliby się koledzy wypowiedzieć.

Dużo rudej na śrubach mocujących nadkole przednie - trzebaby się przyjrzeć czy głębiej pod nadkolem jej nie ma.

Prawy halogen albo wybity i zaślepiony pleksą albo zaparowany mocno.
Blachy ogólnie wyglądają przyzwoicie ale z tych zdjęć za wiele nie widać.

Cholera co Ci sprzedawcy się na ASR uparli ?? SS nie miał nigdy ASR tylko EBD różnica jednak jest i to spora.

Samochód nie ma przebiegu tylko "stan licznika". Ale jeśli właściciel zgadza się na przegląd to bym go tam zabrał - według mnie wart uwagi.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
steff3 
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID F9Q1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 47
Skąd: EZG/WK
Wysłany: 06-11-2012, 14:08   

drtymf napisał/a:
no chyba że coś grzebane w komputerze czy sofcie - niektóre Renówki na 1,9 dCi maja 130 KM, może się komuś pomyliło.


no właśnie ma podobno fabrycznie 130 KM i jest to wpisane w briefie
drtymf napisał/a:
Dużo rudej przy górnych mocowaniach przednich McPhersonów więc trzeba obejrzeć i być może czeka interwencja blacharza tam.Dużo rudej na śrubach mocujących nadkole przednie - trzebaby się przyjrzeć czy głębiej pod nadkolem jej nie ma.


to mnie najbardziej martwi
drtymf napisał/a:
Prawy halogen albo wybity i zaślepiony pleksą albo zaparowany mocno.
stłuczone szkło ochronne, halogen podobno świeci

drtymf napisał/a:
Blachy ogólnie wyglądają przyzwoicie ale z tych zdjęć za wiele nie widać.


Blachy są w miarę ok, na tylnych prawych drzwiach jest parkingowe otarcie, poza tym wymieniona przednia szyba czołowa - podobno zbita przez kamień i podobno jest dokumentacja fotograficzna. Nie jestem pewien co do maski, trzeba by było go przemierzyć czujnikiem.

BTW wiecie może gdzie w Warszawie sprawdzić auto przed zakupem?
Czy serwis Mitsumaniaków na Oliwskiej na Bródnie jest godny polecenia do takich akcji?

Ogladalem go dziś rano, na moje ucho dwumasa zaczyna klękać, bo słychać metaliczny dźwięk przy puszczaniu sprzęgła - ogólnie auto ani wyjątkowo zapuszczone, ani wyjątkowo zadbane, ot zwyczajnie eksploatowane.
Silnik pracuje równo, cicho, udokumentowana wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody.

Sam nie wiem kurcze, jak dwumasa klęknie, to na dzień dobry z 1,5k dodatkowych kosztów...
_________________
Pozdrawiam
steff
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 06-11-2012, 15:58   

steff3 napisał/a:

Sam nie wiem kurcze, jak dwumasa klęknie, to na dzień dobry z 1,5k dodatkowych kosztów...
tak , to nie jest pocieszające tylko akurat wydaje mi się że dwumas to loteria, nawet niby dobry może paść a niby kończący się jeszcze jeździć.Chociaż jak się zaczyna coś dziać to w kalkulację kosztów trzeba wliczać a że kasa spora to nie wiem czy się nie przestanie ta sztuka opłacać.

steff3 napisał/a:

no właśnie ma podobno fabrycznie 130 KM i jest to wpisane w briefie
a to jest bardzo ciekawy przypadek - SS miały tylko 102 lub 115 KM i żadnych innych, nie słyszałem żeby moce już fabrycznie były podnoszone. Sprawdziłeś oznaczenie silnika lub masz może VIN to byśmy sprawdzili.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
steff3 
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID F9Q1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 47
Skąd: EZG/WK
Wysłany: 07-11-2012, 21:40   

Mam VIN: XMCLNDG4A3F035077

Możemy rozkodować?
_________________
Pozdrawiam
steff
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 08-11-2012, 10:41   

Proszę bardzo:

VIN коd: XMCLNDG4A3F035077
Nazwa: SPACE STAR(EUR/NEDCAR)
Model: 1900DIESEL [DG4A]
Klasyfikacja: COMFORT,5FM/T LHD [LNJFL6]
Opcje: A86
Kolor wnętrza: 33X
DAta produkcji: 2002.05.2
Region: Европа

opcje:
B05 : WHEEL COVER - kołpaki

B11 : SPARE TIRE (A) - koło zapasowe pwłnowymiarowe
C15 : ANTI-SKID BRAKE CONTROL SYSTEM - ABS

J87 : NAVI PRE-KIT - radio zwykłe bez navi
N53 : POWER WINDOW (REAR DOOR) - elektryczne szyby tył

PB4 : R/CONT MIRROR (W/DEFOG) - lusterka elektryczne z podgrzewaniem
R11 : A/C - klimatyzacja

R22 : H/DUTY HEATER - grzałka dużej mocy ( dogrzewacz?)
R48 : AIR FILTER - filtr powietrza

SDD : P/W + CTR DOOR LOCK - elektryczne szyby z centralnym zamkiem
SMD : DR MIR + FR P/W + CTR DR LOCK,KEYLESS ENTRY - to co wyżej + keyless entry - blokada centralnego z pilota

SWA : ABS + OTHER OPTION - ABS + EBD
TPN : WHEEL COVER + STD SPARE TIRE - kołpaki + standardowy zapas

TT7 : CTR DISPLAY + OTHER OPTION - wyświetlacz centralny
TX8 : AIR FILTER + A/C - filtr przeciwpyłkowy + klima

V55 : ROOF CARRIER ATTACHMENT - relingi
VB6 : KEY LESS ENTRY (2SET) - 2 komplety pilota

VC2 : AIR BAG (DRIVER,PASSENGER,SIDE) - 4 poduszki : kierowcy, pasażera, boczne
XP1 : CENTRAL EUROPE SPEC - specyfikacja Europa centralna

Z60 : DON'T DELETE REAR SEAT - niewyjmowana tylna kanapa

Link do oryginału i katalogu części:
http://old.japancars.ru/c...CLNDG4A3F035077

Opcje są takie same jak u mnie czyli zwykły Comfort 102KM (115KM w klasyfikacji ma wpisane COMFORT(HIGH POWER),5FM/T LHD [LNJVL6]), z relingami, klimą, elektryką, ABS z EBD, 4 poduszki, relingi. Wygląda na to że w halogeny był doposażany poza fabryką.

Opcja: R22 : H/DUTY HEATER może oznaczać dodatkowe dogrzewanie płynu - czasami są to opcje w rodzaju grzałki elektrycznej w układzie chłodzenia, u mnie na przykład jest zamontowane Webasto Thermotop Z/C-D i pod to podciągałem tą opcję.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
steff3 
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID F9Q1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 47
Skąd: EZG/WK
Wysłany: 08-11-2012, 11:21   

drtymf napisał/a:

DAta produkcji: 2002.05.2


WTF??? :-k Przecież to poliftowy i w kwitach ma 2003 rok. Viniarka się pomyliła?
drtymf napisał/a:

Opcje są takie same jak u mnie czyli zwykły Comfort 102KM

to skąd te 130KM? Zachipowany?? :-k
Podobno te 130KM ma wbite normalnie w kwitach

drtymf napisał/a:

Wygląda na to że w halogeny był doposażany poza fabryką.

mam nadzieję kurcze, że nie w związku z jakimś dzwonem... nie wygląda, żeby był bity z przodu

Jeśli jest wzmocniony na 130KM to nie wpływa to jakoś negatywnie na zużycie silnika?
_________________
Pozdrawiam
steff
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 08-11-2012, 11:55   

steff3 napisał/a:
drtymf napisał/a:

DAta produkcji: 2002.05.2

WTF??? :-k Przecież to poliftowy i w kwitach ma 2003 rok. Viniarka się pomyliła?
Raczej nie. Wiosną, początkiem lata 2002 r. były już polifty. A rozbieżność może wynikać z: "rok produkcji" a "rok modelowy". I tu jest MY 2003.

drtymf napisał/a:

Wygląda na to że w halogeny był doposażany poza fabryką.
Dlaczego tak sądzisz? W środku jest guzik na halogeny przód i halogen tył. Z zewnątrz też wygląda normalnie.

Skąd te kołpaki?
Teoretycznie powinien mieć oryginalne alufelgi.... :roll: Hm.... mogły się komuś nie podobać, skrzywić.... :roll:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 08-11-2012, 13:30   

W kwitach 2003 rok to data pierwszej rejestracji a nie data produkcji. W briefie zdaje się jest rok rejestracji.Do tego polifty były oferowane zdaje się od lipca 2002 a od kiedy produkowane to kij wie.
Jak się wgłębisz w ten katalog katalog to widać, że rysunki zderzaka,lamp i deski rozdzielczej są z poliftowego.

JCH napisał/a:
drtymf napisał/a:

Wygląda na to że w halogeny był doposażany poza fabryką.
Dlaczego tak sądzisz? W środku jest guzik na halogeny przód i halogen tył. Z zewnątrz też wygląda normalnie.


Nie wiej jak jest z dokładnością tego katalogu - zazwyczaj się sprawdza chociaż nie twierdzę, że 100 %.
A to że ma normalny przełącznik i normalne halogeny też o niczym nie świadczy. Przecież bardzo dobrze wiesz, że w SS okablowanie i mocowania jest nawet w tych które nie maja halogenów i dołożenie ich żeby wyglądały jak w oryginale to popołudnie niezbyt skomplikowanej roboty.
To samo co do felg, różne wersje wyposażenia na różne rynki chodziły może ten alusów nie miał. W CAPSIE alusy są wyraźnie oznaczane.

Zauważ też, że to jakaś dziwna wersja Comforta bo lusterka i zderzaki ma w kolorze a klamki już nie.A według specyfikacji Comforta powinien mieć. U mnie na przykład są.

A co do tych 130 KM to albo błąd ichniego wydziału komunikacji( myślę, że wcale nie nieprawdopodobny) i potem sprzedawca chwali się jaki to wyjątkowy egzemplarz albo jakieś grzebanie.
Jeśli Ci zależy hamownia prawdę Ci powie :) No i koniecznie turbinie trzeba się przyjrzeć - był gdzieś wątek jak odróżnić 115KM od 102KM.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
steff3 
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID F9Q1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 47
Skąd: EZG/WK
Wysłany: 08-11-2012, 14:11   

drtymf napisał/a:

Zauważ też, że to jakaś dziwna wersja Comforta bo lusterka i zderzaki ma w kolorze a klamki już nie.A według specyfikacji Comforta powinien mieć. U mnie na przykład są.


eee nie taka znów dziwna - Inny MSS Comfort, którym się interesowałem
a Ty masz przed czy poliftowego?
może w przedliftowych malowali klamki a w poliftowych już nie...

drtymf napisał/a:

A co do tych 130 KM to albo błąd ichniego wydziału komunikacji( myślę, że wcale nie nieprawdopodobny) i potem sprzedawca chwali się jaki to wyjątkowy egzemplarz albo jakieś grzebanie.

myślę, że najprawdpodobniej jest zachipowany - dziwne tylko dla mnie, że ma to w briefie wbite

nadal pozostaje otwarte moje pytanie - jeśli jest zachipowany, to jak to wpływa na żywotność silnika?
_________________
Pozdrawiam
steff
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 08-11-2012, 15:39   

Z tego co wiem specyfikacje poszczególnych wersji różniły się dość mocno w zależności od rynku na jaki szedł więc Comfort Comfortowi nie równy, widziałem już Comforty bez relingów i podobnych rzeczy tak że tym bym sobie głowy nie zaprzątał.

Ja mam przedliftowy, może to faktycznie różnica ale raczej stawiałbym na to co powyżej.

Chipowanie na pewno wpływa na silnik.Teraz pytanie jak to było zrobione jeśli po prostu przez podniesienie ciśnienia doładowania to o ile ? Może wymiana sprężarki i remapa? Dużo znaków zapytania. Powiem jedno - z fabryki taki nie wyszedł prawie na 100%.
Moje osobiste zdanie - jeśli tak jest na prawdę, nie ma żadnych informacji co,jak i kiedy było robione to spodziewałbym się kłopotów większych niż przy normalnym silniku. Trzeba jeszcze pamiętać o mentalności handlarzy wróży to kłopoty, z tym że nie napewno.
Jeśli moc była podnoszona w Niemczech to nie dziwiłby mnie wpis w briefie.
Szczerze - nie słyszałem o przypadkach wirusowania SS - a co do innych modeli można poczytać nawet na forum, niektórym jeździ, niektórym nie.

A może zasięgnąć informacji w miejscu zakupu samochodu jeśli są jakieś namiary i znasz język. Podejrzewam, że taka rzecz będzie gdzieś w ASO wisiała.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
lucxxx 
Forumowicz

Auto: Mazda Premacy 2.0 Sportive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 135
Skąd: Krosno
Wysłany: 08-11-2012, 16:12   

drtymf napisał/a:
Zauważ też, że to jakaś dziwna wersja Comforta bo lusterka i zderzaki ma w kolorze a klamki już nie.A według specyfikacji Comforta powinien mieć. U mnie na przykład są.

poliftowe MSS maja klamki czarne, nie lakierowane.
osobiście to w chipowany silnik bym sie nie pchal, nawet 115 KM bym omijał (regeneracja turbiny o wiele droższa bo ma zmienną geometrię łopatek)
102 koniki na to auto jest w zupełności wystarczające. po co robić sobie dodatkowe potencjalne problemy...
_________________
był MSS DID / jest Mazda Premacy 2.0 Sportive
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 08-11-2012, 19:21   

drtymf napisał/a:
Zauważ też, że to jakaś dziwna wersja Comforta bo lusterka i zderzaki ma w kolorze a klamki już nie.A według specyfikacji Comforta powinien mieć. U mnie na przykład są.
Hehe.... :) A u mnie Spejsik był srebrny a klamki czarne - Comfort MY 2003 prod. 2002.

edit:
Jeszcze co do 130 KM..... coś mi świta, że był kiedyś ktoś na Forum, kto twierdził, że miał DID-a 130 KM. Tylko nie pamiętam czy to była Carisma, czy MSS. No i jakoś w nazwie chyba było SPORT.
Ale głowy nie dam, może coś pomieszałem..... :roll: :?:

edit:
A jednak Carisma :)
slawek st napisał/a:
Mam DID Sport 130 KM(2003r) od listopada. Jestem zadowolony, silnik dynamiczny, oszczędny. Jazda po mieście -pali około 7,5 l/100, na trasie 5,2-5,4 l/100 przy dosyć dynamicznej jeździe.Mam drobne problemy z kontrolką - Check. Już wiem jak ten problem likwidować ale ponieważ dotyczy to alarmu to na forum nie będę pisał. Jak ktoś jest zainteresowny proszę na p.w. Zrobiłem dopiero około 4000 km bo to nie jedyne auto którym się posługuję. Ostrożnie z instrukcją manual bo tam też bywają błędy. Konkretnie chodzi mi o schemat zbiornika paliwa i systemu zasilania paliwem. Czy macie koledzy spryskiwacze reflektorów bo u mnie zauważyłem chyba lekkie nieprawidłowości. Silnik jest chipowany , podobno fabrycznie. Listwy i lusterka czarne, na listwach drzwi tylnych napis Sport, pod kierunkowskazami bocznymi emblemat DID+. Czy ktoś ma taką lub podobną wersję.Pozdrawiam.
Można przejrzeć jego posty co tam jeszcze ciekawego pisał.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
steff3 
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID F9Q1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 47
Skąd: EZG/WK
Wysłany: 08-11-2012, 20:15   

Jestem po jazdach próbnych.

Wrażenia:
Ogólnie auto zadbane, zawieszenie bez żadnych odgłosów, prowadzi się sztywno. Hamować mógłby trochę lepiej. Bardzo szybko przyspiesza, aż jestem zaskoczony.
Rozrząd wymieniony - na gwarancji 50kkm czyli jeszcze 40kkm mu zostało do końca gwarancji.

Trochę mnie to zastanawia i wzbudza wątpliwości, bo auto zostało zakupione z przebiegiem 170kkm i wówczas po zakupie zmieniony był rozrząd, a następnie przy 230kkm, czyli po przejechaniu 60kkm znów wymieniony kompletny rozrząd z rolkami, napinaczami, pompą wody... nie za wcześnie? Sprzedawca pół roku przed sprzedażą auta inwestuje w nie 2k pln i zależy mu na gwarancji na rozrząd? Takie tam moje przemyślenia... :)

Co do silnika, sprzedawca zeznaje, że on nic nie robił w zakresie poprawiania mocy. Taki przyjechał z Niemiec. Prawdopodobnie jest to zawirusowany F9Q1 na dokładnie 129KM
Motor pracuje na oleju 5W30.

Mankamenty:
- podczas przyspieszania i wogóle podczas wchodzenia silnika na obroty daje się słyszeć taki odgłos jakby dotknąć zapałką/patyczkiem lub czymkolwiek innym o pracujący wiatrak.
:idea: Jedyne co mi przychodzi do głowy to wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym, albo pęknięcie kolektora. Możliwe?
:arrow: Proszę o wszelkie sugestie co mogłoby jeszcze powodować taki dźwięk. Może się coś dziać z turbiną?

- podczas zawracania na asfalcie słychać jakieś lekkie popiskiwanie jakby w pompie wspomagania lub pasek klinowy, albo jakaś rolka lub łożysko, ale to popiskiwanie jest ledwo słyszalne.

Te dwa mankamenty powodują moje wątpliwości. Poza tym byłbym skłonny go kupić.
Poradźcie Koledzy:)
_________________
Pozdrawiam
steff
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 08-11-2012, 21:18   

230 kkm i turbina ma zmienną geometrie to już długo nie pojeździ. Ja miałem SS 2003 r 102 PS zawirusowany na 127PS. Zamykał licznik na autostradzie. Jak było mokro to trzeba było uważać na gaz a miałem Nokiany założone. Kupiłem jak miał 130 kkm a sprzedałem po roku jak miał 160kkm wymieniłem tylko gumy na stabilizatorach. Jeden fakt był taki ze pierwszy właściciel (bo był to SS salon Polska ) wymieniał na gwarancji turbo przy 70kkm, i tylko dzięki temu przy 100kkm jak się skończyła zdecydował zawirusować bo turbo miało tylko 30 kkm przebiegu.
Osobiście uważam że diesel z takim przebiegiem i wirusem to skarbonka.
Chcesz dobrego SS, kup 102 PS pojeździj ze 2 wymiany oleju zobacz ile bierze, jak się zachowuje. Jak jest ok to rób chipa na 125 PS. Na hamowni wyjdzie czy jest auto zdrowe czy nie.
Jak się napaliłeś na tego to też pojedź na hamownie obciążeniową to tylko 100 pln kosztuje a sprawdza turbo i resztę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.